Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
10 april 2013 om 08:53 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481421
Een sneak preview van onderdelen die op korte termijn op de Manta komen:


Nice! king:
205pk? Natte vinger pk’s zeker.
Mooi interieur zeg! Heb je dat zo gekocht of laten maken?
Wat doe je met dat oude Recaro interieur? Heb misschien wel interesse, dan hoef ik mijn eigen set niet op te knappen namelijk.
Ik zou als ik jou was gewoon een velours Pullman interieur kopen, dat is het mooiste!
Wat kost zo’n schroefset voor de voorkant? Mijn Rekord staat net iets te rechts naar mijn mening.
Ik zou zeggen: pak de auto en ga zoeken. Op die manier heb ik ook hele mooie locaties gevonden. Je kan via Google Maps en streetview al goed rondkijken bij bijvoorbeeld havens, industriegebieden of landweggetjes.
Typeaanduidingen als GSi of GTI zijn inderdaad ook dure hobby’s.
Ik wil vooral duidelijk maken dat een Vectra V6 geen goedkope beginnersauto’s zijn. Als je het geld er voor over hebt: zeker doen. Of klein beginnen en dan schadevrije jaren opbouwen.
Het gaat onder andere om vermorgen, nieuwwaarde en gewicht. En zeker voor een beginnende bestuurder zonder schadevrije jaren resulteert dat in een relatief hoge premie, zeker bij een Vectra van 1200 kilo met 180pk en een nieuwprijs van rond de 50.000 gulden.
Leuk en aardig dat anderen weinig premie betalen maar TS is zo te lezen iemand zonder schadevrije jaren en dan is het best een dure hobby. Aan TS de overweging of dat het waard is.
Jij gaat 2e Paasdag zeker foto’s laten zien of niet :jerry
Mensen, houd de discussie even netjes. TS wilt weten hoe hij zijn auto sneller kan laten optrekken. Dit kan op 2 manier: motorswap of opvoeren.
24 maart 2013 om 12:19 In reactie op: restauratie opel manta b1+c24ne *update 12 mrt 2013* #17999870Zeer spijtig! Maar wel goed om te horen dat je er zelf niks ernstigs aan over hebt gehouden.
Wel enorm zonde van de Manta natuurlijk, zeker omdat je er zo kort van hebt kunnen genieten.
@Senatorman wrote:
@Freestyler wrote:
Vandaag in Vlodrop, een nette rekord E1


Staat te koop, vraagprijs €2000
Ik dacht even dat die van Stender is.
Die staat volgens mij ook te koop. Beide rekords lijken sprekend op elkaar
Ja ik zag ‘m ook, wel grappig. Maargoed dat is een handgeswaffelde 2.0s en ik heb een 2.0e met automaat, veel fijnere combinatie naar mijn mening.
En dan na 81 of niet? Ik heb een smalle met rosetten.
Die rode? Nee toch?
Niet door mij in ieder geval. Misschien netwerkfoutje.
Maar vergeet niet dat er soms rond de 5 bar druk op staat, geen wonder dat zo’n niet originele plug er dan uitschiet. En inderdaad, de peilstok kan er ook altijd uitschieten.
Heb je een oliedrukmeter?
Als ik mijn toetsenbord uit het raam gooi dan komen er volgens mij nog beter leesbare woorden en zinnen uit ten opzichte van de manier waarop jij typt.
Jezus man het is echt niet lezen. :hmmz
Ik zou niet 40mm verlagen met de originele fietspompen eronder. Setje Koni´s van originele hoogte hoeft niet duur te zijn.
Hmm als ik het zo lees kan ik dus het beste opzoek naar een injectie-auto, scheelt reeds een hoop omzetten mocht er nog geen C30NE inzitten.
1 februari 2013 om 17:48 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481418Haha ze zijn helemaal ingedrukt hè.
Ik ga binnenkort naar de stalling om de wielen te poetsen, hopelijk is daar (in de buurt) plek om de ophanging even te vervangen.
1 februari 2013 om 16:59 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481416
Eindelijk korte Koni’s geregeld, de Apex -60 veren had ik al. Ik hoop snel de Manta iets te verlagen.
En als het te laag is? Dan zet ik het huidige spul er weer onder. Ik wil het in ieder geval proberen.
Nee

Dat is een RB25DET of een RB26DET uit een Skyline R34 denk ik.
Werkt dat ook voor een Manta B?
-
AuteurBerichten