Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door sw_reijnders
als je het over de “oer”vectra hebt, dan heb je gelijk.
Daarom is de B de verbeterde versie :jerry:hmmz ik bespeur hier een discussie punt, waar wij niet uit gaan komen :D
en bedankt he :(
Je moet het zo bekijken , je hebt A-keuze , B-keuze enz :cool:
Bij mijn weten zijn ze het zelfde hoor , ik heb in die van mij ook 1tje van een analoog gezet .
@ sw_reijnders De tank moet er bij een 2000 onderweg helaas, maar je heb het hier dan ook wel over DE echte vectra he ;)
origineel gepost door 2000
origineel gepost door stellema
Ik heb in de kromhout in Utrecht gezeten , Lichting ’91-1dat was de lichting van de echte mannen :thumbup:P
En van echte auto’s , dit is ook de datum eerste afgifte van de blauwe vectra king:
Ik heb in de kromhout in Utrecht gezeten , Lichting ’91-1
origineel gepost door 2000
origineel gepost door Oenatje
doe eens wat foto’s er van @2000Uh, die staan hierboven al?
Hier is nog een foto van de blauwe 2000 :)

origineel gepost door Fearless
maak er dan een algemene corsa meeting van………….DIT IS LEEFTIJDSDISCRIMINATIE!!!:jerryEn ook staat er weer geen combo bij ;)
@ 2000 Bedankt voor de foto’s van de blauwe
origineel gepost door marcelboukes
ligt nu een andere motor in.marcel
O ja ?? er staat nog steeds dohc 16v op hoor ;)


Het is wel geen originele maar ze lijkt er wel een beetje op
De foto waar Vectra 2000 bij staat klopt ook niet :fy1;)
Opel nr: 5 45 508
Bak steunen zijn anders , en ook zit er volgens mij te weten een beetje verschil in de boutgaten aan de achterkant van de motor.
“De universeeltjes” klinkt wel een beetje minderwaardig lijkt mij :hmmz;)
3 juli 2009 om 21:47 In reactie op: kopbouten warm na trekken. als ze weer afgekoeld zijn of nog #17497479origineel gepost door freek corsa
Dat had ik ook al gezegd over de telefoon, maar dat was de vraag niet ;)Dan is het andwoord : nadat hij/zij is afgekoeld ;)
Eigenlijk zijn het net grote combo’s ;)
volgens mij zijn er zelfs meetings met allemaal van die dingen
De vierkante knopjes zitten in auto’s tot ongeveer ’84 / ’85 daarna hadden ze ronde knopjes
Een open en een dichte uitvoering is er niet hoor, in het middelste knopje zit normaal gesproken een klein rubbertje
De boostcontroler maakt een pulserend geluid. De meter die er aan zat overdreef de druk wel wat, standaard had ze op de nieuwe meter 0,9/1,0 bar en met de boostcontroler krijg ik haar op 1,6 , alleen of dit verstandig is ??!!;)
Ik heb er een frontmount intercooler voorDing maakt alleen wel veel lawaai
Ik moet deze week alleen nog een goeie meter monteren maar “standaard” zit ik op 1,3 bar en draai haar nu zo naar 1,6 (en verder denk ik) Ik heb nog niet echt tijd gehad om een stuk te rijden maar merkbaar is het zekers
origineel gepost door Jambon
Vandaag pakketje opgehaald bij ’t postkantoor… ’t kwam uit Hong Kong…Mijn electronische dual stage boostcontroller!! :D
klikkie voor meer info!Beetje jammer alleen dat het ff afwachten is met de corsa… :swear
Bedankt voor het idee. Ik heb deze vorige week ook gemonteerd op de combo en werkt geweldig
Het lijkt wel of er een lager uit ligt ;)
10 juni 2009 om 22:12 In reactie op: Foto's calibra turbo airco speciaal van de pomp en leid #17481581Graag gedaan
9 juni 2009 om 17:32 In reactie op: Foto's calibra turbo airco speciaal van de pomp en leid #17481579Als het goed is heb je haar morgen in huis hoor
3 juni 2009 om 15:23 In reactie op: Foto's calibra turbo airco speciaal van de pomp en leid #17481577Dit zou em moeten wezen denk ik

-
AuteurBerichten