Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoofd unit zit achter het dashbord rechts van je dashbord kastje
Nooit te oud om …… he ;)
Als je airco het niet doet zal er in de meeste gevallen te weinig druk in het systeem zitten. Relais gaat bijna nooit kapot
origineel gepost door wim-v6
Die stekker is van het alarm systeem, wat dus niet in de auto aanwezig is.als er een origineel alarm is zit moet er een Ultrasoon sensor in het binnenlicht zitten.
willem
Deze stekker is van het 4×4 systeem ,die van het alarm zit aan de andere kant
De ultrasoon sensoren van een origineel calibra alarm zitten in de dakstijl (boven de veiligheidsgordel) , hier kan je dan ook meteen aan herkennen of je auto een standaardalarm heeft en ook aan de claxon die links voor onder de motorkap zit (naast de uitlees stekker)Ik heb het idee dat het aan de gaspedaal sensor ligt , eigenlijk heb je maar 1 storing(scode)
Hou je er wel rekening me dat de auto’s waar een f23 achter zitten ook een veel grotere wielomtrek hebben ??
origineel gepost door GlennGSI

ff opgezocht in de schuur. de kapjes voor hoogte verstelbaar stuur. Het systeem van het hoogte verstelbaar stuur heb ik op men werk liggen.. zal ik maandag ff opzoeken en een plaatje van schieten..
Bovenste kapje is btw kapot, maar die is volgens mij gelijk aan de types zonder hoogte verstelbaar stuur
Kapjes zijn heel anders hoor, bij een kadett met stuurverstelling zijn het ook 3 delen ipv 2
Vacuum vervroeging is inderdaad heel anders, deze werkt net andersom . De vacuum slang moet dan ook aangesloten worden aan de motorzijde van de gasklep. Je kan een irmscher ontsteking herkennen aan de sticker natuurlijk maar ook zit de vacuumdoos precies tegenover de stekker
origineel gepost door Oenatje
klopt. maar niet alleen de turbo had deze a lichten en plaat.De turbo heeft origineel donkere achterlichten
Schakelaar kan je er zo uit trekken hoor
Dit is volgens mij ook niet een originele van een let
origineel gepost door 2000
origineel gepost door stellema
origineel gepost door 2000
origineel gepost door stellema
origineel gepost door Fl0pke
waarvan 2 voor onderdelenToch niet mijn ex-2000? :cry:cry
Nee hoor wees gerust , al kan het wel zijn dat zij binnenkort weg gaat helaas
Wat moet ie kosten?
Doe maar een bod:hmmz
origineel gepost door 2000
origineel gepost door stellema
origineel gepost door Fl0pke
waarvan 2 voor onderdelenToch niet mijn ex-2000? :cry:cry
Nee hoor wees gerust , al kan het wel zijn dat zij binnenkort weg gaat helaas
origineel gepost door Fl0pke
Haha :PIk had eerlijk gezegd wel meer reacties verwacht :O
Ik ook , al zie je er steeds minder rijden. Het is natuurlijk ook wel de meest roestgevoelige vectra aller tijden
Ik heb er gelukkig nog 4 stuks van staan, waarvan 2 voor onderdelenIk heb er wel 1tje een originele nederlander met digitaal dashbord. Helaas niet meer met de originele motor :hmmz:P

Volgens mij is dat de ontluchting van de automaatbak , deze hoort daar (los) te liggen
Wat betreft de storing zou ik haar ff uitlezen dan weet je wat er aan de hand isHet zitgedeelte van de achterbank past 100% niet !
Obd chippen gaat via de obd (uitlees) stekker van de auto
Een constante fout is inderdaad makkelijker maar geen fout is nog beter . Live data houd in dat je de waarden kunt uitlezen dus in jou geval kun je het voltage verschil in de meetblokken bekijken terwijl je je gaspedaal indrukt
Je kan de naven waar de abs ring op zit bij een niet 4×4 as omzetten en dan past alles gewoon hoor . Ik heb hetzelfde gedaan alleen dan andersom dus een 4×4 as onder een auto gezet zonder 4×4
Type ’98 zit volgens mij inderdaad gesoldeerd maar kan denk ik ook gewoon via obd gechipt worden
Ik heb deze storing al een paar x meegemaakt. is de auto op live data uitgelezen ? meestal doet 1 van de gaspedaal sensoren niet lekker mee , oorzaak is in de meeste gevallen de gaspedaal sensor en ook wil er wel een draadbreuk in de bedrading van de gasklepsensor naar de ecu zitten
Ik zal vanmiddag ff voor je kijken , het kan zijn dat ik nog een gebruikte heb liggen
:hmmz volgens mij ging dit oorspronkelijk over een tankvlotter
-
AuteurBerichten

