Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan zullen de 2 gaten er al aanwezig zijn waar de sensoren zitten lijkt mij
[rquote=1850790&tid=141043&author=koenelsenaar][rquote=1849602&tid=141043&author=KadAstra-EF][rquote=1849592&tid=141043&author=koenelsenaar]Waar is dat knopje voor met dat lampje, rik?[/rquote]
Je bedoelt zeker dat gele lampje ?
Die brandt als de verwarming aan staat.
Als je het knopje rechts van dat gele lampje indrukt dan gaat dat lampje branden en weet je dat je spiegels worden verwarmd. En goed ook, ik heb mijn hand er wel eens tegenaan gehouden maar het wordt goed heet.Let wel: dit staat los van de achteruitverwarming !!!!
Groet, Rik[/rquote]
Ik heb zo’n knopje niet, maar wel een lampje. Is alles dan automatisch?
[/rquote]Dan werken ze inderdaad in combinatie met de achterruit verwarming , als je die aandoet gaat het lampje ook branden . Dit hebben de meeste latere modellen
Dat is geen driften , dit is pas driften :D http://www.youtube.com/watch?v=6FwA2gZ0eUc&feature=fvst
15 januari 2011 om 21:25 In reactie op: Vectra 2000 4×4 gestopt, Vectra A turbo opknapper gekocht #17717005[rquote=1831979&tid=132010&author=lemmuh]

Jeroen[/rquote]
Dit is een vacuum buffertank(je) Alleen types met airco hebben dit
In het geval van kapotte gloeispiralen geeft de auto daar ook een foutcode van aan
[rquote=1841662&tid=140088&author=Edwin1104]Show pics man laat die geile auto’s maar even zien dan,
[/rquote]Volgens mij gaat/ging dit over een vectra y22dtr met pomp problemen :hmmz
[rquote=1841648&tid=140088&author=Edvries][rquote=1841438&tid=140088&author=stellema][rquote=1841166&tid=140088&author=Edvries][rquote=1841149&tid=140088&author=speaker]ff de retourleidingen kontroleren of vervangen.
@ Stellema: geile combo zeg !! [/rquote]
In z’n schuur staat pas een geile vec!![/rquote]
Maar 1 ??!! :P[/rquote]
Hmmz…:hmmz kan me er 1 herrinneren ja… maar das al weer twee jaar terug ofzo… Waarschijnlijk heb je geen idee meer wie ik ben hahaha.[/rquote]
He ik word wel oud maar zo oud nou ook weer niet :angel
Ik denk dat de beste oplossing is de auto bekijken en iemand meenemen die er verstand van heeft. Op afstand en aan de hand van 2 foto’s zullen er weinig mensen zijn die weten wat het probleem precies is
[rquote=1841166&tid=140088&author=Edvries][rquote=1841149&tid=140088&author=speaker]ff de retourleidingen kontroleren of vervangen.
@ Stellema: geile combo zeg !! [/rquote]
In z’n schuur staat pas een geile vec!![/rquote]
Maar 1 ??!! :P
[rquote=1841149&tid=140088&author=speaker]ff de retourleidingen kontroleren of vervangen.
@ Stellema: geile combo zeg !! [/rquote]
Dank u
[rquote=1841435&tid=140088&author=stellema][rquote=1841339&tid=140088&author=Bartjex88]morge ff naar de dealer dus;) kan dat hikken en schokken hier ook mee te maken hebben?[/rquote]
Als dit geen minuten duurt dan kan dat best met lucht te maken kunnen hebbenDeze code kan ook veroorzaakt worden door lucht in het systeem , dus retour slangen en of verstuiverringen
Heel vaak zijn het de retourleidingen en of de verstuiverringen
Ik heb eventueel nog wel een hele nette pomp liggen
hemel kan je makkelijk aanpassen hoor er zitten alleen 2 grote gaten in
Ik heb hier zo geen onderdeel nr van maar elke dealer weet meteen wel wat je bedoeld hoor :)
Bij de dealer kan je een startset krijgen voor de DTR , deze bestaat uit een retour slagensetje met koppelstukjes en verstuiver ringen. Deze laatste zijn niet ff zomaar te vervangen , hiervoor moet de nokkenas verwijderd worden.
origineel gepost door Aapje
Kan op zo’n C16NZ niet de ECU van een C12NZ/C14NZ?het is een SV geen NZ ;)
Dit is inderdaad een sv motor en die hebben geen ecu
Ook heeft deze geen elect. brandstofpomp nodigorigineel gepost door jens276
origineel gepost door KadAstra-EF
origineel gepost door Vinci
Mijn GT stuurtje?
Of is dat dertien in een dozijn?:hmmz
Ik heb er ook 1 dus er zijn er altijd 2 van in Nederland :D:D
Zeer zeldzaam dus ???
Groet, Rik
zijn er nu 3, ik heb er ook 1tje liggen….
die komt na de motor ombouw in m’n Dtje, voor de wat betere grip :afroDeze sturen zaten standaard ook in het oude type gsi
origineel gepost door freek corsa
@ Teun, geef die link van dat spel eens door :DDese bedoel je ?? http://www.lfs.net/
Ik denk dat je een scheur in de slang hebt van je intercooler naar de inlaat , als je voor de auto staat aan de rechter kant
Wat voor motor ligt er in de vectra ??
Ik heb hier ook een vectra y22dtr staan met een kapotte krukas en helaas komt het meer voor . Waarom deze dingen breken heb ik ook geen verklaring voor , wel is bij die van mij het ketting van de ballansunit kapot mischien dat dat de reden kan zijn. Ik weet eventueel nog wel een motor van een C liggen met ongeveer 60.000 km
Is de motor dan ook echt zo heet na 5 min ?? het kan natuurlijk ook aan de temeratuur meter of sensor liggen
-
AuteurBerichten