Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door stefke1984
Vandaag eentje van nederland gespot op de belgische wegen zwarte met volgens mij zender lipje vooronder en bonrath wisser en zwarte achterlichten. moest t iemand van hier zijn, ik was de zwarte gsi 16V die je paar keer voorbij reed om erna weer ingehaald te worden.
Was leuk trouwens 3 gsi tjes achtereen op de auto baan;)jammer dat ik dat weer :fy1 heb moete missen…
zie nu ma dan…
origineel gepost door marcos_16v
die gsi 16v wat jullie zondag 24-01-2010 in belgie gespot hebben, stefke, is van mij.
Ja was echt leuk.
Ik ben er ook erg zuinig op.
Mag ook wel met mijn kilometerstand.Ah was ook 16V dat wist k niet. niet gechipt dan toch? die wat je achterna kwam was kompleet origineel kwa motor enzo :) en mijne liep toen niet optimaal (luchtmassa meter stond verkeerd zo bleek achteraf, draaide veel te rijk) Nja kilometerstand is altijd wel even snel aan te passen :P
origineel gepost door gsi-maffia
origineel gepost door stefke1984
Vandaag eentje van nederland gespot op de belgische wegen zwarte met volgens mij zender lipje vooronder en bonrath wisser en zwarte achterlichten. moest t iemand van hier zijn, ik was de zwarte gsi 16V die je paar keer voorbij reed om erna weer ingehaald te worden.
Was leuk trouwens 3 gsi tjes achtereen op de auto baan;)dat was dan een collega van mij..
antraciete GSI 16v met zender en irmschers heeft me t hele verhaal wel 3 keer verteld
jullie waren met een zwarte en paarse GSI`s?? vrij origineel
ook hij vond t geweldig.. :thumbup
Klopt inderdaad dat waren wij. ik reed als tweede en zag aan zijn blik dat hem even niet wist wat en hoe toen hij ineens zag dat er twee GSi s achter hem reden ;)
origineel gepost door CORSA2L16VALVE
origineel gepost door max
Ik reed met mijn C20XE met LET zuigers en Z20LET pakking met een een 2 stage systeem dat in totaal 175 PK gaf volgens NX. Dit was met normale benzine en ging er echt goed vandoor.
Dit alles zonder controler voor het geleidelijk inspuiten maar in 1 keer vanaf 4500 toeren alles de motor in.
Door een verkeerd ontstekingstijdstip van 4 graden teveel verlating en niet gecoate/gesmeede LET zuigers waren die LET zuigers die het probleem gaven.
Zuigers waren aan het smelten, geen detonatie..Staar je niet te blind op het verhogen van de compressie. Je ontstekingstijdstip heeft een veel grotere invloed.
Persoonlijk rij ik liever met een lagere compressie, gecoate zuigers en compenseer dat met meer lachgas.zijn wossner hoge drukzuigers dan niet gecoat?
Dus met wat ik van plan ben moet ik nog lang niet teveel vrezen.
die controler wil ik gebruiken voor men versnellingsbak en aandrijfassen wat te sparen. Ik zet er nu al 355NM koppel op
En heb me hier is laten wijsmaken dat die magoed 220nm koppel aankunnen die F16:hmmz:o:D
greetz
jep is waar van bak, turbo tje met om en bij de 300 pk luste een bakje elke 300 of beetje meer kilometers
hmm interessant. mijn motor gaat volgende maand volledig uit elkaar maar kop is al vrij ver afgevlakt. onderblok niet is niks aan gedaan. blijf rijden met originele ziugers en drijfstangen maar plaats wel schrick 276° nokkenassen erin.
Zou ik dan best ook even nazien of ze niet gaan raken? heb wel de dikste joint cullas besteld. En heb een endoscoop ter beschikking is makkelijker om alles even na te zien bij montage. of kan dit niet zoveel kwaad bij deze assen?origineel gepost door X-Qlusive0ne
d’r rijden volgens mij ook maar een paar in nederland en 5 a 6 in belgie rond stefke , mischien in duitsland meer.. als je kijkt naar http://www.mobile.de is het aanbod vectra 2000’s groterklopt. Zijn er 5 a 6 verkocht in belgië vroeger. Dacht stuk of 500 in duitsland en ja de rest over andere landen. heb ooit ergens gevonden dat er maar 2000 en een beetje van gemaakt zijn. Heb zelf een van de origineel belgische turbo’s
Er is inderdaad wat werk aan maar zeker niet onoverkomelijk. Even niet vergeten dat het een vrij standaard vectra turbo is zonder dat er ooit een of andere clown aan de buiten kant heeft liggen knutselen. En deze toch wel tot de zeldzamere vectra’s gaan behoren, zeker in originele staat. Is iets moois van te maken maar kost beetje geld. Hij staat inderdaad al even te koop wat ik trouwens ook betreur. Hoop dat iemand er wat geld en tijd in wil steken om deze wagen toch nog te redden van de sloop. (meeste mensen vinden de motor belangrijker dan de hele auto)
hallo heb me pas lid gemaakt van het forum. Heb niet alle gespotte vectra s gelezen maar toch een deel en mag k zeggen dat de vectra a turbo toch wel zelden gespot word of vergis ik mij ;) Heb er een paar jaar geleden eentje gezien langs de weg in belgië, was een bordaux met nederlandse platen. Jammer dat de eigenaar niet bij de wagen was. Stond er namelijk achter geparkeerd met een blauwe turbo
Vandaag eentje van nederland gespot op de belgische wegen zwarte met volgens mij zender lipje vooronder en bonrath wisser en zwarte achterlichten. moest t iemand van hier zijn, ik was de zwarte gsi 16V die je paar keer voorbij reed om erna weer ingehaald te worden.
Was leuk trouwens 3 gsi tjes achtereen op de auto baan;) -
AuteurBerichten