Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Contact aan
radio uit zetten
AS knop inhouden en tegelijkertijd radio aanzetten
nu moet er code op het scherm staan
toets 1 staat voor 1 t/m 0
toets 2 ” ” ” “
toets 3 ” ” ” “
toets 4 ” ” ” “op deze manier voer je je code in (4-cijferig)
Als je dit gedaan hebt bevestigen met AS-toets.Klaar is kees………. :D
dat klopt allemaal maar dat is dan ook een diagnose die iemand gesteld heeft met weinig of geen kennis van zaken.
Ik weet ook niet alles, maar dit dan toevallig wel(blijven hangen van de cursus).
Ja de praktijk wijst het uit, bijv: opel zegt bij de bobinegallerij van z16xe dat bij een defect alijd twee bobines kapot gaan om dat die in serie staan. Uit mijn ervaring blijkt dat dit niet zo is.
gelukkig weten we met zijn allen een hele hoop en is daarom dit forum ook zo’n hulp voor de gene mindr technische kennis hebben.Zo genoeg dit topic vervuild, Ik hoop dat GeeBee zijn antwoord heeft.
Het ligt eraan hoever ie buiten waarde is geweest, want hij gaat echt in noodloop in de juiste omstandigheden.(of ze moeten me onzin hebben opgespeld tijdens de opelcursus voor multec-f) en iedere keer dat motorlampie is ook geen doen, maar dat is mijn mening.
mvgr stefanovitch
Sorry niet gezien dat het een nieuwe is, maar zoals meer fabrikanten doen, is het zo dat ze een deal maken met een of meerdere telefoonmakers en daar hun bluetooth helemaal op afstemmen.
Ik werk in mijn bedrijf ook aan honda en die doen in principe alleen zaken met Sony Ericson en nokia en een paar anderen.
Ik ga er wel vanuit dat het geheel is te updaten. maar sta er ook niet verbaasd van als ze een lijst van telefoons hebben die wel of niet compatible zijn, deze info kun je bij opel navragen.mvgr stefanovitch
Ja maar het probleem is wel dat de motor in noodloop stand gaat als je pech hebt.
dus ja je kunt rijden, maar niet zoals het hoort.
En die hoofdmonteur moet beter weten om dat te zeggen. heb ook jaren bij opel gewerkt.mvgr stefanovitch
30 juni 2011 om 21:48 In reactie op: wat een geklooi pfffffff maak er een stretcht foto topic van #17888306Mannen,
Heel mooi hoor, maar als monteur moet ik toch zeggen dat dit zekers niet de bedoeling is, zo’n smal bandje op zo’n brede velg. dit is potentieel nog gevaarlijk ook, omdat de band geheel uit zijn verband word getrokken.
buiten dat, wel mooi hoor
mvgr stefanovitch
1 – controleer de massa aansluitingen van de radio, versterker, Massa van accu naar carosserie(overgangs weerstand)
2 – Als dit ok is en nog problemen Radio wisselen(eerst accu los dan wisselen)
3 – Kabels links en rechts, dus gescheiden kabels
4 – aansluitingen tulppluggen schoonmaken/ kabels losmaken en tijdelijk een andere even aansluiten.
5 – Controleren of er geen speakerdraden contact maken met de carrosserie met name in de portierenHoop dat dit helpt, mvgr stefanovitch
Nieuwe radio, of een Rockfort fosgate Threesixty inbouwen en af laten stellen.
of een Bit One van ? ben even de naam kwijt.Voor info bel Carsound Geldrop in Geldrop Noordbrabant
Helaas Bleutooth is niet 100% feilloos, helaas is het ook zo dat de nieuwere toestellen niet geheel samenwerken bluetooth in de standaard autoradios van welk merk dan ook.
Misschien is er een update te krijgen bij de opel dealer.Het updaten van je eigen toestellen helpt misschien ook.
mvgr stefanovitch
Ik weet een ding W staat voor wide transmission, en ja McKaamos dat is een F13 maar wel een shortrange bak die in de corsa gsi zit.
mvgr stefanovitch
De egr kan niet afgedopt worden , de computer krijgt een feedbacksignaal van de egrklep.
foutcode als gevolg.
mvgr stefanovitch
et49 is et49 ook bij een velg met een grotere j maat. De velg word alleen gelijk breder aan allebei de zijdes, dus als je et49 aanhoud is het goed. Alleen zijn er weinig velegn met die et.
Minimale waarde is idd et 39 zoals hierboven gezegd is.
mvgr stefanovitch
Gewoon een bak van opel corse a gsi, past gewoon zonder problemen, maar…….
Hierdoor gaat je toerental in de hoogste versnelling omhoog en je topsnelheid naar beneden.
houdt rekening met het maximale toerental dat je blok aankan………mvgr stefanovitch
Twee manieren, het bij de opel garage laten doen met de speciale trekker of de moer idd een paar slagen los en dan er aanhangen en langzaam links en rechts aan het stuur trekken. let op er is een mogelijkheid dat je de twee kunstofgeleiders kapot trekt in de stuurkolom dus wel met beleid.
bij sommige opels van die leeftijd en ouder hebben de kunstofgeleidersmvgr stefanovitch :thumb
-
AuteurBerichten