Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
StefanH
DeelnemerVacuum vacuum en nog eens vacuum….
dat is bij de 2.0 en de 2.2 diesels heeeel belangrijk om inhoudstoringen te tackelen!De klep afgebeeld is een smoorklep dwz: je draait de sleutel naar uit en door een electrisch signaal wordt vacuum doorgelaten en de klep gaat dicht, dus krijgt de motor geen lucht meer, dus gaat ie uit.
Hoop dat je hier wat aan hebt,
gr. Stefan
StefanH
DeelnemerDak dicht?
StefanH
DeelnemerTrilt je koppelingspedaal ook als je dat geluid hoort??
een 1.9 heeft een 2-massa vliegwiel en daar willen weleens problemen mee zijn.
Heeft je auto wel een roetfilter?? Anders gaat de oplossing van boven ook niet meer op…
Gr. Stefan
StefanH
Deelnemervervangen van een v6 is niet zomaar klaar.
als je het 100% wilt hebben, en dan nemen we aan,moet je spec. gereedschap gebruiken om de kleptiming af te stellen…
Gr. Stefan
StefanH
DeelnemerHey Danny,
wat je kunt doen is de immo om het contactslot van je donor weghalen en op je eigen auto zetten.
dan haal je de chip uit de sleutel van je donor en die plak je vast aan diezelfde immo.Vervolgens haal je je eigen chips uit je eigen sleutels en kun je gewoon je eigen sleutels blijven gebruiken.
Misschien wel beter een nieuw topic openen volgende keer…
Succes, Gr StefanH.
-
AuteurBerichten