Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik ga er ook maar eens 1 bestellen…:)
Hey Stefan,
bij Astrahcdti lag de hele bekabeling al en het was dus een kwestie van een zekering en een relais in de REC en het vrijschakelen met de tech2 en natuurlijk de schakelaars.
je kunt de stekker loshalen die onder je stoel zit, daarin zitten als het goed is maar 2 of 3 stekkers die bezet zijn met pinnetjes, als de ander kant van de stekker dus die die uit de vloer komt er meer heeft dan is je auto voorbereid.
maak anders even een foto van de stekker als je hem los hebt en mail mij dat even.
ps. niet op kontakt zetten als je de stekker los hebt want anders gaat je airbag lampje branden.
hey bedankt voor je snelle reactie !
ik zal eens proberen de stekker los te halen.
ik heb een comso uitvoering met half leer dus een grote kans dat het er al op zit.
Gr
Stefanzonet een relais gekocht bij de dealer voor 11 euro voor de stoelverwrming .
sinds vandaag doet mijn stoelverwarming het ookHoe heb je dit gedaan met schakelaars en berading lag deze er al ?
en kan je ook zien of je stoelen of iets daarvan is voorbereid ?
want dan ga ik in mijn astra ook eens even kijken….
mooie astra heb je daar !
hoe heb je de stoelverwarming werkend gekregen en lag de bekabeling daar al voor ?
maar ben je van climate control over gegaan naar gewone airco ?De sport knop is ook zonder het ids sportstel geleverd.
klopt , daar kan ik over mee praten , dat merk je ook goed ondanks geen IDS+
@ spacejam ….
ik zou ook graag zo’n op-com setje willen kopen,zou je mij daar mee kunnen helpen ?
altijd de auto even laten lopen bij aankomst bestemming en niet snel afzetten is ook dodelijk voor de turbo
en vooral rustig warm rijden !De mijne fluit ook maar alleen de eerste paar km als hij koud is hoor ik hem daarna niet meer.
Die van mij heeft dat ook als hij koud is daarna niet meer . niks aan de hand dus ….
overgens heeft die van mij al 163.000km en geen vuiltje aan de lucht:thumbup
12 februari 2010 om 06:16 In reactie op: probleem met achterklepsluiting astra H opgelost(foto's #17605189He vervelend probleem joh :(
maar alvast wel duidelijke foto’s :thumbup
heb mijn logo ook met een fohn opgewarmd en toen ging het er zo af….
waar kan je op-com kopen , heb er wel interresse in….
hehe OPC turbo
:jerry
je was me net voor :thumbup
interval terug zetten doe je als volgt
Stop je sleutel in het contact en druk het knopje van de dagtellerresetter in, draai vervolgens je sleutel naar contact en houd het knopje ingedrukt totdat je streepjes ziet.
Dit is hetzelfde als wanneer je INSP ziet staan.
Dit is niet juist …..:hmmz
Bij de Astra H gaat het zo :
Rempedaal intrappen en vast houden en tergelijke tijd je dag teller knop en je contact aan zetten dan reset hij pas.
Soms kan je bij de diesels nog kiezen 30.000 of 50.000 km meestal zegt hij zelf 50.000 omdat het zelf berekend wanneer hij een beurt moet hebben afhankelijk van een paar factoren…Succes ermee !
idd ja
dat is het beste voor deze motoren….
mijn 2,0 DTI deed meestal 1 op 17 / 18 ……
Bij mij was het ook zo gedaan , als je het maar met veel geduld ,goed na denken en op je gemak doet ….
Heb er bij mij overgens ook philips bleu vision lampen inzitten :thumbup
Wat dacht je van deze …… 17 inch Dynamich Astra H Velgen

Daarvan staan er zat te koop op het AstraHforum.de
:thumbup willem !!
Niet te geloven zeg !!
dit is echt een hele mooie fabriek en ze hebben daar de modernste Opel Pers staan voor het plaatwerk enz…o:
Klote voor de mensen die daar werken “want er heerste echt een leuk sfeertje toen het nog goed was”
Ik ben er 4X binnen geweest
R.I.P
OPEL ANTWERPENook ik kan hier over mee praten , ook een sport knop zonder IDS… (handgeschakled)
maar ik heb wel de optie ”sportchasispakket”
15 januari 2010 om 15:45 In reactie op: Koelvloeistofslang astra H **Update hij is weer gemaakt** #17584798Er zijn orginele Isuzu slangen op gegaan.
Achterbank neeklappen en dan zie op de binnenkant van de achterklep een plastic rond dopje zitten deze eruit wippen en dan kan je hem met een schoeven draaier openen.
En dan is het een kwestie van het slot vervangen….
Succes ermee !
maar bij mij gaat het gloeilampje eigenlijk nooit aan (hij slaapt ook binnen) alleen als hij lang buiten heeft gestaan en het ongever 0 of minder is gaat het voorgloeilampje aan …
Bij de 2,0 DTL en DTI schakelt het voorgloeien pas in vanaf 5C of lager…
Bij mijn ex Astra 2,0DTI was dat vaak pas vanaf 2 graden..
En mijn 1,7CDTI nu pas vanaf 0C en dan nog heel kort.
13 januari 2010 om 06:16 In reactie op: Koelvloeistofslang astra H **Update hij is weer gemaakt** #17584795Hey hallo !
Ik kan zeggen dat de astra weer loopt :cheer
alle slangetjes zijn vervangen en alles is weer oke….
(2 waren echt #!”$”#%$#&$& om te vervangen maar het is gelukt)En ook het EGR verhaal dat van het schoonmaken,dat merk je kei goed !
Gr
Stefan.oke , we horen het wel :thumbup
-
AuteurBerichten