Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
12 november 2010 om 18:10 In reactie op: Corsa start slecht met koud weer, en nog klein vraagje.. #17758673
Hallo en welkom hier ,
misschien is het handig om je type motor even te vermelden dan kunnen we al wat meer .
het kan namelijk aan veel zaken liggen waarom hij stottert.
Batterij is al vervangen een paar maanden geleden. Maar volgens mij heeft de transponder in de sleutel ook geen batterij nodig.
Auto heeft al 170dkm gelopen en is nog altijd de eerste sleutel. Kan weleens de reserve sleutel proberen voor een week, is wel geen klapsleutel.
klopt de chip in de sleutel heeft geen batterij nodig.
mijn Astra H heeft 183.000km en heeft ook nog de eerste sleutel. reserve is ook bij mij geen klapsleutel (was destijds een optie)
wij hebben het ook af en toe
zo ineens een paar keer achter elkaar en dan een hele tijd weer niet.
misschien eens je batterij van je sleutel vervangen ?
hoi ,
dit probleem komt wel eens vaker voor.
het auto met het sleuteltje blijft dan knipperen en de auto doet niks als je starten wilt.het is de sleutel die op dat moment niet communiceerd met de CIM module achter het stuur.
vaak is het gewoon de sleutel ff uit het contact , auto open en dicht en dan nog eens proberen.onze H heeft het soms ook , maar om nu daar gelijk de CIM module voor te gaan vervangen ?
en als de krusassensor kapot is start hij wel maar slaat niet aan.
succes ermee.
de automatische tijdsynchronisatie zal wel aan staan in je settings menu.
daarom verspringt hij automatisch.
idd in je wielkuip zit een klepje.
Neem er de tijd voor en kijk goed hoe het lampje hebt gezeten dan moet het lukken.
Succes !
Ja heren maar welke moet ik nou hebben voor mijn astra H ? ( CANBUS SYSTEEM)
:angel
10 oktober 2010 om 06:39 In reactie op: welke banden zijn het best voor zomer en voor winter? bij ve #17740365zijn die zomerbanden niet te dun voor een astra h?
Ik heb zelf namelijk 225/40 banden om 18″ velgen en dat komt overeen met de originele omtrek. Al is het een en ander wel bij te stellen via de software.
Sorry het is inderdaad de 45 serie.
9 oktober 2010 om 18:17 In reactie op: welke banden zijn het best voor zomer en voor winter? bij ve #17740353Zomerbanden : bridgestone Potenza RE050A 225/40/17
Winterbanden : bridgestone Blizzak 205/55/16@ spacejam.
Waar heb je die speed lock gevonden in Op-Com ?
Hoi michiel,
ik ben nog van plan ze op te meten ik weet dat ze 22mm lang moeten zijn.
Gr
Stefan.Al eens naar je Retourslangen gekeken van je verstuivers ?
Deze drogen uit en dan krijg je valse lucht bij je brandstof en dan gaat hij zo slecht starten.komt vaak voor bij deze typen motoren.
Als ze vervangt (Alleen orginele opel slangen en T-stukjes pakken anders is het monteren klote)En voorgloeien doen deze motoren pas bij 5C en lager.
Succes ermee.
ja ik kom uit baarle-nassau
en ik kom ook vaak in wouw.
:)alvast bedankt
Gerrit ben je er nou zeker van dat een TC op een 1,6 gaat werken ?
EGR Probleem , komt wel eens vaker voor bij de 1300 CDTI.
Een Astra 1,6 is niet voorbereid op Tration control alleen de bekabeling ligt er maar.
En de andere 2 zijn voor stoel verwarming.bij traction control moet er een hele andere ABS pomp in.
Gr
Stefan.Hallo zeg ik hoop dat ik dit niet mee maak met mijn Isuzu.
14 september 2010 om 18:02 In reactie op: Astra H witte dunne rook bij vermogen vragen, licht schokken #17723206Hallo,
Heb je de Gasklep als eens schoongemaakt die als eerste na de intercooler zit ?
En de EGR?Als ik bij mijn 1,7CDTI (180.000km) ook vermogen vraag rookt hij ook wel eens en dat zie je goed in de koplampen van de achterliggers , maar die van mij loopt ook gewoon 4.7l gemiddeld en verbruikt niks.
en zolang hij door de roetmeting komt ga ik er niks aan doen.Turbo fluiten doet die van mij ook als hij koud is.
Succes.
Gr
Stefan.de astra g 2.0dtl van m’n werk liep in drie jaar tijd 620.000km met nagenoeg geen problemen dus het kan wel
Slik ik heb mijn astra G 2,0DTi met 254.000km verkocht , dus ik had er nog makkelijk mee door kunnen rijden.
Top motors dus mits de brandstofpomp niet kapot gaat.Dat is klote voor je !
Vindt het wel erg snel de koppeling en de Airco pomp.misschien is de vorige eigenaar er niet zo zuinig mee omgegaan als jij zelf.
Succes met de problemen.
zit de sensor niet op de buitenkant van het oliecarter geschoeft ?
Deze wordt door 100% aangedreven door de multiriem.
Advies van mij zelf (wat ik ook ga doen) vervang hem bij de 2e distributie riem vervanging (200.000km)
dan moet toch alles eraf.Gr
Stefan.Wat voor een motor ?
laat we daar eens mee beginnen….
26 augustus 2010 om 19:53 In reactie op: Koelvloeistofslang astra H **Update hij is weer gemaakt** #17584804Ik heb gelijk alle slangen vervangen, ook die van de watergekoelde EGR koeler (de RVS buis voorop je motorblok.)
zodoende.
26 augustus 2010 om 16:07 In reactie op: Koelvloeistofslang astra H **Update hij is weer gemaakt** #17584802ik heb het destijds zelf gedaan en was met 75 euries klaar.
maar in de garage ben je aan de beurt er moet veel los en dan nog de onderdelen.
Succes ermee.
-
AuteurBerichten