Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1,7CDTI is ook een goede keuze.
Z17DTH. 100pk.
Let op ! De Z17DTL is een 80pk uitvoering. Alleen in 2004 en 2005 geleverd.
6 juni 2012 om 10:41 In reactie op: help storingen; p1410D,P14104,P13604 en P13608 bij astra H #18006239Een 1,4xep op gas is geen strak plan.
Z18xer motoren kunnen standaard ook niet met gas om.
Klopt.
Hehe ,
Dat is het filmpje wat werdt vertoond voordat je de rond leiding kreeg.
Bij GM antwerpen.Leuk !
Misschien niet leuk om te horen maar , een Z18XER is geen goed idee op LPG!
De kleppen zijn er niet voor gemaakt en de cilnderkop ook niet.Er zijn wel aangepaste LPG koppen beschikbaar voor de Z18XER.
Succes
Gr
Stefan.Heb je al overleg gehad met de garage ?
Misschien staat de distributie een tad verkeerd !En dan wordt hij ook te warm !
Gaat er geen lampje branden in de toerenteller van te hoge temp ? Ter hoogte van de 5000 rpm ?
Succes !
Modificatie startmotor.
Éérste startmotoren waren te licht bij koude motor.
Volgensmij achterop de tellerklok.
Voor diegene die het nog niet opgevallen is.
Ook de stuurbeweging wordt korter als de sportknop aan staat.
Let maar eens eens op, je stuur staat veel strakker.Gr
Vraag het spacejam hier op het forum , hij weet er meer van.
Storings codes uitlezen en wissen.
En dan nog eens kijken.
Enne die 2300€ is belachelijk.
Voor 350€ heb je al een tweedehans radio met display.Hehe vett!
Maar wel veel omslagtiger….
Dat vindt ik eigenlijk ook .
Slijtage aan de stoelwangen is net zoals juffer1 zegt te wijten aan de manier waarop je in en uit stapt.
Onze vorige H met 205.000 km. Had half leer en niks aan te zien.
Overigens was ook bij die H ook roest aanwezig.Zonde mark,
Die band is nog heel goed zo te zien.
Ik zou het gewoon ff proberen om een prop erin te laten zetten.Gr
Stefan.Ik heb het ook al eens gedaan en samen Arjan(juffer1) een how-to gemaakt.
Hieronder de link.
http://www.astratuningclub.nl/viewtopic.php?f=133&t=10934
Succes !
Heb je de slang al er af gehad van je gasklep huis ?
Deze zit boven de EGR en kan wel eens dicht gaan zitten.Roetdeeltjes.
Klinkt als een defecte ventilator weerstand.
Ik heb op het punt gestaan om er één aan te schaffen in februarie.
Alleen meer dan 200€ voor een versnellingspook. Gaat me net iets te ver…
Hier hebben ze de lederen schakelpoken zowel 5 gang als 6 gang.
http://stores.ebay.de/OPC-Nienhaus/Astra-H-/_i.html?_fsub=8&_sid=33066694&_trksid=p4634.c0.m322
Succes !
Je kunt het beste gaan voor een ” cosmo” of een “sport” uitvoering.
Hier zit standaard al lekker wat extra’s op en de stoelen zijn beter dan de andere uitvoeringen.Ga niet voor LPG op de Z18XER want dat is vragen om problemen!.
Verder heb je met navigatie nog een verschil in een gewone CD uitvoering (CD70) of een DVD uitvoering DVD90 deze laatste is het handigst ( hoef je niet steeds de cd te vervangen)
Succes !
Retour slangen is een goede optie ,
of erger, de verstuiverringen…
Succes in iedergeval !
Precies wat nick zegt.
Als je ervoor staat rechts van het blok zitten kleine slangetjes bij de EGR.
Deze willen wel eens scheuren.Verder zit er boven de dynamo op het blok zit een aansluit flens,die pakking daarvan wil ook nog wel eens lekken.
Dat laatste valt bijna niet op , ik heb er lang naar gezocht toen.
Succes !
-
AuteurBerichten