Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Goed zo !
Rustig verder zoeken en lekker orgineel laten.
Nou, nou …
Dat gaat lekker .
Als je er niet goed bij voelt zoek dan gewoon even verder naar de juiste F18 bak.
Dat kan je een hoop elende schelen.
Ik zou niet zo gauw.luisteren naar de sloper die wil toch alleen verkopen.Succes !
Gr
Ja idd, misschien werkt er meer niet ?
Defecte CIM module achter het stuur ?
Even kijken onder de kap bij de UEC of er daar geen relais of zekeringen uit liggen.
Goed bezig!
Let er op bij het vast zetten dat hij continu goed staat anders staat hij ineens op bijvoorbeeld 200nm en breken je bouten af .
Succes !
Je wielbouten moet je met een momentsleutel op 110nm vast zetten.
Als je dat niet doet kan je ze veelte strak zetten , met zelfs kans op afbreken.@Spacejam wrote:
@Juffer1 wrote:
Badges heeft een Astra H niet, uit je bouwjaar leidt ik af dat het in ieder geval een Astra H zou zijn.
Foto’s zouden wel helpen, eventuele opties ook. Een paar herkenningspunten :
Essentia : grille in carosseriekleur, grijze stoffen stoelen, zwarte spiegels, zwarte daklijsten wieldoppen (basismodel)
Enjoy : Spiegels, handgrepen, daklijsten in carosseriekleur, stoelen waren met zwart, blauw en rood middenvlak leverbaar
Elegance : Grille en raamstrips zijn verchroomd, Spiegels, handgrepen, daklijsten in carosseriekleur, velours of lederen bekleding.
Sport : standaard 15mm verlaagd onderstel, zichtbare sportuitlaat, Spiegels, handgrepen, daklijsten in carosseriekleur, rode tellerunit, aluminium pedalen, matt chromen sierstrips in de auto, Sportstoelen
Cosmo : Grille en raamstrips zijn verchroomd, Spiegels, handgrepen, daklijsten in carosseriekleur, Spiegels, handgrepen, daklijsten in carosseriekleur, half lederen bekleding, sierstrips met opschrift Astra in de deurstijlen, zwart carbon silver line sierstrips in de auto.Wellicht kan je wat meer met deze info, al zou het helpen als je wat foto’s zou kunnen plaatsen van jou auto.
Gr. Arjan
Er zitten nogal wat verschillen tussen de edities en jaartallen dus helaas is er geen touw aan vast te knopen.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Wat Juffer1 bedoeld zijn de eerste 2,5 modeljaren , daarna is het anders geworden.
Je kunt zien of je ESP Hebt als het volgende lampje gaat branden.

ESP is niet standaard , alleen icm met een IDS+ of Sport chasis pakket.
en je kunt het uitschakelen doormiddel van de sport knop 5 sec ingedrukt te houden en dan krijg je dit

Als het niet lukt mag je ook wel naar baarle- nassau toe komen dan vervang ik ze wel even.
En een tip neem gewoon orgineel GM dat past het beste.
Een start onderbreker heeft iedere astra H.
@BlueAstraG wrote:
Ook even de steuntjes controleren, die hebben nog wel eens speling waardoor je ook dat kloptgeluid krijgt en de stabilisatorstang het vanzelf gaat begeven.
Easy as it sounds!
De steuntjes zitten vast gelast op de veerpoot en kunnen geen speling hebben, want er zitten geen rubbers op alleen een boutgat.
Gr
StefN.Stabilisatorstang vervangen en het is weg.
is het plastic stangetje wat recht naast je veerpoot zit.
Twee bouten los draaien en dan kan je hem zo vervangen.Gr
Stefan.Alle twee is niet gelijk noodzakelijk.
@astraTD wrote:

nog 10.000 tegaan :agent denk over 2 a 3maandjes :thumb
Nee nog 9.995 :jerry
Hulde aan het Isuzu blok :wors
@AstraGTC1 wrote:
Kunnen jullie eens kijken of de Z16XER egr heeft? De een zegt van wel de ander zegt niet
Als een paar reacties Terug lees zie je antwoord staan.
Ik dacht al , kan er niks over vinden…
Zeker nu laten vervangen!
Er staat officeel 120.000 km voor maar ik liet het mijn 1,7DTH om de 90.000km doen.
Idd ook de Z18XER is ook not done met LPG.
Echt niet doen een Z16XER op gas !! Zoals hierboven gezegd .
Bij een astra H werkt dat anders .
Daar moet ook het rempedaal ingtrapt houden.
Ik heb het ook gehad dat de kofferbak verlichting niet meer werkte .
Er was bij onze GTC ook één van de drie aansluitlipjes kapot.
De onze is onder garantie vervangen dus ik weet niet hoeveel die kost.
Misschien ff googlen dan vindt je misschien wel wat.Succes !
Nee, hij moet eerst uitgeleerd zijn in die astra.
Anders kan je hem nooit meer aanmelden.
Een glas dak ga je geen spijt van krijgen , dat is geweldig.
Zorg alleen wel dat je ten alle tijden een zonnebril in de GTC hebt liggen.
Er staat hier nog steeds een hele mooie GTC 1,8 he ;)
Een 2,0 170pk is veel meer onderhouds gevoeliger dan een 1,8 140pk.
-
AuteurBerichten