Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
10 april 2013 om 20:28 In reactie op: Astra H rammelt/klappert bij bocht naar rechts en rechtuit #18116934
Ja deze gaan nog wel eens kapot en kosten tussen de 19 en 30€ per stuk.
Zijn eenvoudig te vervangen.
Ja volgens mij wel.
de diesel die erin ligt is van Isuzu , dat zijn beste motoren !
het staat erom bekend dat er op Autoweek een VAG cultuur heerst.
Het vermogen is gewoon top voor een X16SZR
Mooi zo die motor kap.
Maar wanneer komt er een Z20LET onder de motorkap? :thumb
8 april 2013 om 20:12 In reactie op: opel signum noodloop na warm worden en foutcodes p0340 p0335 #18125163Ik zou ook zeggen begin eens met de krukas sensor.
Welke bedoel je dan ?
bij goed onderhoud bere sterke blokken die 2,2DTI
Enof je hem kan programmeren in de CIM.
Anders staat er “niet beschikbaar”
7 april 2013 om 19:10 In reactie op: Astra H Rijdt op lpg maar verbruikt ook aardig veel benzine! #17779925Dat kan wel kloppen , hij start namelijk op benzine.
7 april 2013 om 16:48 In reactie op: Astra H Rijdt op lpg maar verbruikt ook aardig veel benzine! #17779922Steeds terug schakelen op benzine bij stationair toerental ?
Is het toevallig een Z18XER of Z16XER ??
Dan heb je echt een probleem wat die blokken kunnen absolut niet tegen LPG.In de vorm van?
Nu ben ik wel benieuwd ;)Ik denk dat er veel meer kapot is nu, nadat je motor voor de éérste keer ophol is geslagen.
Het heeft niks met de turbo te maken dat de 4e cilinder niet meer aan de gang wil.
Denkende aan kapotte zuigerveren , waardoor geen compressie meer is op die ene cilinder.
Waardoor er ook weer olie langs omhoog kan.Ik zeg ruilblokkie erin..
Opel sloper Vrijhoeven in heesbeen heeft nog wel een paar Z17DTH’sJa we zijn afentoe gewoon de online vraagbaak….
Er zitten 3 kettingen in deze motor.
2 van de krukas naar de brandstofpomp en 1 van de brandstofpomp naar de nokkenas.
Neem ook gelijk de spanners mee.De kosten weet ik niet .
Weetje ik zou lekker met de TDS blijven rijden een 2,2DTI kost je veel meer aan onderhoud.
Trouwens geen idee van de prijzen.
Ketting spanner ?
Of kapotte verstuiver ?Die kleur zie je niet vaak.
De 2.0DTL is overgens 82pk, als deze nu 101Pk heeft dan is ie al gechipt.
Bij zo’n motor heeft het weinig zin zonder een chippie…
Ook Hallo….
Misschien is het netjes om je zelf eerst even voor te stellen ipv gelijk je probleem hier te posten…
Succes !
Ik wou zeggen , het is niet zomaar plug and play !
De 1.4 Astra en 1.6 zijn tot modeljaar 2006 altijd uitgevoerd met 4 gaats velgen.
-
AuteurBerichten