Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dynamo defect…
Vaak is de inwendige electronica kapot in de brandstofpomp als hij niet meer start !!
Ff de oude lampen erop zetten en dan keuren .
Daarna de donkere er weer in .Niet de Z19DTH pakken…
Die heeft veel problemen met de wervelkleppen en de M32 bak.
Maar je weet trouwens zelf hoe de ISUZU blokken zijn…..gewoon…perfect op de dynamo na dan ;)
Ik heb er nog spijt van dat ie van mij weg is.De 1,7DTH tot 2007 met een 5 bak.
Die kan je chippen tot 130pk.Dus als je achteraf xenon hebt ingebouwd in de AFL lampen gaat dat nog goed ? Met het draaien ervan ?
Krukaskeering …
Je moet de krik plaatsen waar het inkeping zit in de dorpel….
Motor altijd eerst met een sleutel een keer of drie rond draaien en dan kijken of de merktekens nog goed staan…
Als je climate control hebt zit de sensor vlakbij het voorruit in het midden op je dashboard. (Bolletje)
Kan heel goed hor dat de variable geometrie vast zit in de turbo ….
Ook bij 57000km.
Maar hoe zit het nu ?
Zit de elec motor op de klauwen of op de kabel ??
Dat is waarschijnlijk je stuur pomp.
WTF !
Daar ben ik wel eens benieuwd naar.
Zit de motor op de kabels of op de klauwen zelf ?
Als het display ook vervangen wordt moet die ook nog uitgeleerd worden ja.
Let er vooral op met de Z18XER motoren dat ze niet heel hard ratelen bij het stationair lopen van de motor.
Als dat zo is dan zijn de variable nokkenasverstellers kapot.En oja. Nooit op LPG laten lopen ook de Z16XER niet !!!
Nee,
Je moet in de entertainment menu zijn en daar het daar deactiveren.
Dan zegt het scherm “display safe” en is je radio uitgeleerd.Voor mij is het ook lekker dichtbij…20 min rijden king:
Ik hou dit topic in de gaten :thumb
Ja je kunt dit met de op-com instellen.
Code index veranderen (maar let op wel de goede kiezen)
Massa probleem ?
Er zitten 2 punten naast de UEC in de motorruimte. (Schroefbevestiging)
Kijk eens of ze goed vast zitten.Ook als eens gehad bij een astra H waarvan de ruitenwissers biet werkte en dat bleek toen dat te zijn.
Je radio is goed afgemeld.
Nu de andere erin zetten en aanmelden.Als de radio is afgemeld blijft het scherm display safe geven totdat er een nieuwe is aangemeld.
Tot 70c koeltemp. Nagelt de Z17DTH er vrolijk op los.
Voorgeschreven staat dat bij 150.000km de klepspeling gecontroleerd dient te worden.Mooie G en dik in de opties .
Regensensor is zeldzaam op een G !
Dan klopte mijn theorie :)
-
AuteurBerichten