Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gewoon de bak zelf en bak electronica laten vervangen !
Er zit gewoon ergens een productie fout !
Al eens met de reserve sleutel geprobeerd te starten als hij het niet deed ?
Er zit een SAC in Semi automatische airco.
en de banden maat is 225/45/17.
ik heb er nog ééntje in de kleur zilver.
je hebt PB.
Zeker moet je een nieuwe zekeringskast inleren !
Even de zoek functie gebruiken..
13 juni 2013 om 18:33 In reactie op: Opel Astra H station achterremmen+ schijven vervangen #18152562bij de achterremklauwen moet je het altijd terug draaien en daar is speciaal gereedschap voor nodig. of je moet handig zijn met een punttang.
Je had de magneet spoel ook los kunnen vervangen ;). Had je wat geld in je zak gehouden.
Van de laatste types Astra G zijn ze ook het zelfde.
Opel sloper Vrijhoeven in Heesbeen (NB) heeft ze zeker !
Ik zou hem preventief vervangen , ben je er vanaf.
Was een kort bezoekje voor mij , maar leuk weer eens wat mensen gezien te hebben van het Opel-forum.
Een typisch probleem van een haperende krukassenor bij de Z17DTH is dat hij de ene keer wel start en de andere keer helemaal niet.
Even uitlezen . Misschien zit er wel een foutcode in.
Maar ik verdenk sterk de krukassensor die defect is.
Als ik tijd heb kom ik ook ff langs.
1 juni 2013 om 04:50 In reactie op: waar vind ik poulie x17dt isuzu ( poulie is eraf veel schade #18148108@ koenelsenaar.
de zoek resultaten die jij laat zien zijn van een X17DTL.
Top bakkies hor die M32.
Zijn er tegenwoordig al betere bakken op de 1,4turbo bijvoorbeeld?
31 mei 2013 om 20:27 In reactie op: waar vind ik poulie x17dt isuzu ( poulie is eraf veel schade #18148104De foto’s doen het wel en de opel onderdeel nr zie mijn foto’s.
31 mei 2013 om 18:48 In reactie op: waar vind ik poulie x17dt isuzu ( poulie is eraf veel schade #18148102Ik heb net even gekeken en de poeli en de distri tandwiel zijn wel los te bestellen bij dealer .
Maar de prijzen kan ik zo niet zien.


Is wel een duur grapje , mits je zelf heel goed sleutelen.
Toerental haalt ie van de ECU.
Maar als je niet zo’n sleutelaar bent laat het dan lekker doen ;) .
Je moet de dynamo langs onder eruit halen!
De elec aansluiting moet nog los boven op de dynamo
De olie toevoerleiding op de vacuum pomp.
En dan de vacuum leiding.Succes !
Het stuurapparaat op de pomp gaat wel eens defect.
Dat is een print probleem (corrosie op de soleerdingen) bij de Y17DTEr zijn ook astra G’s vanaf 2003 met een 1,7CDTI Isuzu (commerial diesel) . Deze zijn vrijwel probleemloos op de dynamo na dan.
Contact slot kapot .
Heb je het nou tegen mij ..? Met je “spuit elf” ??
:wtf
Klopt.
Die moet je eerst voorzicht los wriken alvorens de bekleding los te nemen.
-
AuteurBerichten