Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2013 om 20:13 In reactie op: M32 versnellingsbak verkeerd afgesteld of niet ??!! #18182577
Is er ook na te gaan of opel een modificatie heeft uitgevoerd op bak na een bepaald bouwjaar ?
Op mijn 1,4 turbo 140pk zit ook een M32.. En die is van 2010.
24 oktober 2013 om 10:37 In reactie op: Astra sports tourer 1.7 CDTI gekocht en wat vragen #18182326Bij de astra J moet je codes aanvragen direct bij de fabriek..
24 oktober 2013 om 05:03 In reactie op: Astra sports tourer 1.7 CDTI gekocht en wat vragen #18182324Heel misschien dat de stekker voor de sfeerverlichting er al ligt .. Bij de versnellingspook en deurpanelen.
Automatische verlichting daar moet je al een ander voorruit voor hebben etc..
23 oktober 2013 om 20:03 In reactie op: Astra sports tourer 1.7 CDTI gekocht en wat vragen #18182322Had deze opties niet beter gelijk besteld in de cosmo trim ?
Dat had je veel gescheeld want achteraf inbouwen bij de Astra J is haast onmogelijk …Neem nu een losse DVD900 unit die moet appart gecodeerd worden.
En van de climate control is heel het kachel huis anders …Dat kan je instellen met de op-com.
Stuurapparaat boven op de brandstofpomp wil nog wel eens de geest geven.
Dan even de sporen op de printplaat opnieuw solderen en dan gaat ie weer.Verder geen tot weinig punten.
ook al eens naar het Carter gekeken willem ? willen wel eens flink roesten bij de 1,5 dieseltjes .
kijk wel uit met je handen ! staat wel spanning op…
en controleer na het erop leggen of hij wel goed over alle rollen loopt anders kan je zo weer een nieuwe bestellen.
Nee motorsteun moet niet los, maar bodemplaat wel . makkelijkste vanaf onder te doen.
de kunt de spanner ontspannen met een steeksleutel en dan een nieuwe erop leggen.
TIP: maak van te voren even een tekening hoe de riem loopt.nieuwe kost ong. : 40€
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/astra/astra-h-2004-2010/riemen-rollen/page2.htmlsucc6
12 oktober 2013 om 19:21 In reactie op: Nieuwe astra J en al direct een vraag :) (nieuwe vraag) #18179449Dat zou dan samen met je dashboard verlichting moeten zijn.
Ik zou je 2,2 DTI houden .
Alleen omdat deze veel minder onderhoud vraagt dan een 2,5l V6 .
Denk maar eens aan de distributie is riem ipv ketting.De ATC gaat dit volgend jaar waarschijnlijk weer doen.
Ik zou zeggen neem een kijkje op het ATC en hou het gedeelte “meetings” in de gaten.Waarom hebben ze dan heel de unit eerst vervangen ?
Verkeerde diagnose dan , en hoe verklaren ze dat dan ??
Krijg je het geld terug of nog beter hun fout erkennen en de weerstand + montage voor hun rekening nemen ?Belagelijk weer die merk dealers ! Dat is dus precies waarom ik al jaren niet meer kom ,maar gewoon bij een goede dorpsgarage kom waar ze nog met je mee denken ….
En gekocht ?
2 oktober 2013 om 16:48 In reactie op: Astra H 1.7 CDTI turbo probleem of koppelingsschakelaar? #18160310Koppelings schakelaar heeft een miscommuniecatie met de CIM.
Even wissen en kijken of het terug komt.Aanwezig met de nieuwste aanwinst de meriva B cosmo+ 140pk . king:
Mooie kleur ook.
Vermeld eerst het even het motor type dan kunnen we wat makkelijker tips geven.
Maar het klinkt als een slechte massa op het chassis >> motorblok naar chasis. Of
Accu naar Chassis.2. Bak software , bakolie vervangen ?
Misschien dat hier iemand mij kan helpen ,
Mijn schoonouders hebben een Meriva B van 2010. En die krijg ik niet uitgelezen .
Ook niet als ik Astra J kies.Is er een nieuwe versie van Op-com beschikbaar die wel een Meriva B kan uitlezen ?
Heb het geprobeerd om astra J te kiezen en em daar mee uit te lezen maar dat zonder resultaat.
Dus ik hoop dat er nog een nieuwe versie uit kmt die wel de nieuwste opel’s kan uitlezen..
14 september 2013 om 12:50 In reactie op: Astra H Break 1.3cdti ’06 startprobleem (->video) #18173530Startmotor defect.
Die tweede sleutel en car pass moet er toch gewoon bij zitten ? Dat is voor rekening verkoper lijkt mij.
Verder een dikke GTC. :thumb
Schade gehad ? Daarom logo niet terug geplakt ?
-
AuteurBerichten