Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vandaag 5 jan 2010om 16.00 uur op de groene boord in heerlen mat-zwarte corsa b met engelse grille en oranje stads lichtjes.
Opel Corsa 1.2 8v 1994
1. Welke dealer leverde hem nieuw?
Opel Dealer ….2. Waar heb jij hem gekocht?
De vriend van de pa van een vriend van mij3. Waar heb je hem in onderhoud?
Zelf en Opel Hekkert4. Zijn er nog bijzonderheden?
Hij is met 60.000 een schade auto geworden en gerepareerd en heeft tot nu toe pas 108.000 op de tellerhaha nee dat is echt super dichtbij en zeker waar ik woon in het zuiden van landgraaf bij snowworld daar
wow :o
en dat is echt mijn oude blok ?
moet weer eens nodig langs komen:agent
28 december 2009 om 22:42 In reactie op: past c20xe corsa b uitlaat vanaf de spaghetti tot eind dempe #17578439het is en blijft opel die hebben aardig wat tegendruk nodig , weet niet hoe het is met een x16xe
Gisteren 27-12-2009 om 21.30 in bocholtz
Grijze Corsa B met tuning bumpers en op de wintervelgen
iemand van hier ?
reed in witte verlaagde passat op wintervelgen
oke sorry dan ik heb niets gezegt :)
ik heb nu zelf een C16se met een c20xe pomp
werkt perfect.gr. nick
Ja dat waren ze ook maar toen ik paar dagen terug ging kijken ivm vriezen, was het al beetje minder geworden. en er lag ook geen plas onder of niks .
heb t een beetje verkeerd neer gezet . haha lees het nu pas hij is sinds hij stil staat met starten ( met alles na controleren) koelvloeistof gaan verbruiken .

By arklandgraafDe corsa staat nu ook mooi onder het zeil, op de oprit naast het huis .
Wel een paar keer dwars door de bocht met de passat van me pa maar gelukkig net niks geraakt.
Zou heel goed kunnen dat het de kopppaking is omdat het blok toen 3 of4 jaar stil had gestaan , en hij begon al koelvloeistof te drinken .
ja ben wel van plan het zelf te doen hopen dat het niets ernstigs is en alleen een pakking
dank jullie wel !
Net compressie meting gedaan ,
Cilinder 1 : 12 bar
Cilinder 2 : 12 bar
Cilinder 3 : 2,5 bar
Cilinder 4 : 1 barDus dat wordt de kop eraf halen



Useless wings are for pigiuns
rust is lighter than carbon fiber
zeker dikke corsa !
9,0 :wors
Heb gisteren een andere ECU geprobeert, zonder resultaat
Dalijk nog een keer voor alleen al nog eens echt zeker te zijn de injectoren nachecke.
En dan morgen een compressie meting doen.
Hopelijk kom ik dan achter het probleem….
ik vind de spreuken va opa beelen op 3fm het smorgens ook leuk :P
hmm een 8v spruitstuk maakt niet veel uit na mijn ervaring ,
had voor heen 1.2 8v blok erin en nu een 1.6 8v gsi , spruit stuk had zelfde diameter alles
dank u !
deze kan wel eens van pas komen :)
14 december 2009 om 13:49 In reactie op: vermogens c16xe en 180pks zou niet kunnen gehaald worden??? #17567563Hij had ook nog zon papier moete betalen waarop stond waar zijn blok vandaan kwam, dat had m 25 € gekost .


14 december 2009 om 13:33 In reactie op: vermogens c16xe en 180pks zou niet kunnen gehaald worden??? #17567561vriend van me had zn polo G40 op kenteken laten zetten ,
was iets van 85 € in totaal kwijt .
13 december 2009 om 22:01 In reactie op: vermogens c16xe en 180pks zou niet kunnen gehaald worden??? #1756755010 rooie voor 195 pk uit een 1.6 16v
voor dat geld leg je toch beter een dikke c20let erin
-
AuteurBerichten