Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en niet met een metalen klem vastzetten maar met een tairip. want dan kan die een klein beetje over de as heen schuiven.niet te vast zetten.dit is hoe het bij mij zit en tot nu toe werkt het goed.
bij mij is ie 60/60 en nog niet gescheurd
strips doe ik altijd met en tanden borstel en een beetje dreft daarna met trim detailer van mguire.je moet ze wel bijhouden maar ze gaan er niet goedkoop uitzien.ziet er mooi uit na de poets beurt.kom je wel een keertje tegen hier in spijkcity.:thumbup:thumbup
:cry:cry:cry
:thumbup
ben benieuwd :thumbup
ben benieuwd. kom zelf ook uit spijk dus ik zal binnekort wel een een doffe rooie calibra zien:P .veel plezier ermee:thumbup
de tigra is dus de nieuwe hobby geworden
strakke bak :thumbupveel plezier ermee
origineel gepost door Gsifreak
wel netjes sram..hoe staat het verder met de calibra dan?
gaat redelijk veel onderhoud aangehad maar einde is in zicht. nu alleen de koppeling nog .hou is ie met jou had je ff niet herkend met dat nieuwe plaatje
het afstellen is inderdaad perfect gegaan en ja het ziet er voor de rest profesioneel goed uit.en als je de weg niet weet in dit wereldje dan ben je toch genootzaakt om bij de bedrijven in de buurt te gaan.maar ja ,lekage is weer verholpen nu alleen een setje bougikabels scoren.ps wie is miruni
vandaag de auto opgehaald .maar wat blijkt , een van de bougie kabels is lek waarschijnlijk met het eraf halen van dekleppe deksels .dus de motor slaat soms over.de tandwielen staan nu perfect .de motor loopt een stuk netter dan wat ie deed.en er werd verteld dat ie 190 pk heeft maar hij kon de uitdraai niet laten zien:thumbdown.dus al met al weet ik nog niks. ff nieuwe bougie kabels bestellen.en dan maar kijken hoe die rijdt.nog een klein dingetje toen ik thuis kwam ff onder de kap gekeken en wat zag ik een en al olie wat blijkt de pakking van de klepedeksel waar het halve rondje zit ,deze zat er niet meer:puke.dus ik weer alles open gegooid.en wat denk je hij lag in mijn kop:thumbdown dus al met al tandwielen perfect afgesteld maar de afwerking was weer zwaar kl.t.:puke:puke:puke dus weer een dubbel gevoel. het lijkt wel of je nergens meer goed en vakkundig geholpen word:thumbdown:thumbdown
mijn intentie is niet om er een raket van te maken ,heb ik ook de leeftijd niet meer voor.en tuurlijk kijk ik uit, is wel mijn dagelijks vervoer.maar iets feller dan normaal is wel leuk toch.en ik vind het ook gewoon leuk om er aan bezig te zijn.en dat dit dan soms tegen de regels van de is ja sorry maar het blijft wel leuk.en soms ga je ff op je bakkes.maar mijn intentie is om em zo goed mogelijk te laten rijden met de dingen die ik heb gedaan.
wat bedoel je robby.met rommelen leg dit ff uit.het is mijn bedoeling om mijn auto 100% te krijgen en niet zoveel mogelijk pk eruit te halen .dus ik denk dat je me verkeert begrijpt.en dat ik bepaalde dingen probeer dit is toch gewoon leuk of niet .en ja soms ga je ff op je bek
laat het doen bij rica, te wageningen.maar na een comunicatie foutje met de monteur stond ik gisteravond voor een gesloten deur.dus vanochtend ff terug gegaan om uitleg te vragen .en ik moet zeggen dit hebben ze zeer klantvriendelijk opgelost:thumbup.ff een leen auto gekregen en zodra hij klaar is krijg ik een belletje.dus hier was ik zeer content mee.zowieso is ie op zaterdag klaar dus zaterdag meer nieuws.
dan ga ik em toch maar vol kitten
dus de functie is niet van die aard dat ie goed moet zijn.dat scheelt weer
willem is goed willem is goed:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors zo dat wou ik ff kwijt
origineel gepost door AsconaC20NE
welk type motorblok gaat het om ?het gaat om een calibra v6 c25xe
origineel gepost door sjoerdie
de rubber gewoon volkitten….Maar dan met een wat zachtere kit, zodat ie alsnog gewoon dempt.
heb je ook een naam voor deze kit
dit was iets goedkoper en et stond op die ene oficiele site dus ik dacht mmm.maar ja fout gegokt.ik wacht wel ff de dyno bank af .nog maar 4 nachtjes slapen en dan is et zover.ben benieuwd .ene een op een emmer so what je rijd v6 of niet:D:D:D:thumbup
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerryyep
via de oficiele site van calibra v6 het gedeelte tunning.hier staat in dat je de originele 3bar brandstof druk regelaar kan vervangen door een 4 bar drukregelaar.dit zou beter zijn voor je trothle respons.nietttttttt doen:thumbdown werkt voor geen meter 53 euris nar de tir…..ng.dus toch maar weer de originele terug gezet:swear.en ik weet et ben eigenwijs.:D
heb vandaag toevalig een benzine druk regelaar binnen gekregen deze heb ik via ebay gekocht en hij was 53 euries totaal. deze was wel 4 bar .maar qua prijs zal dit niet zoveel schelen denk ik.
winparts.nl /auto onderdelen online.nl
-
AuteurBerichten