Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Inderdaad,ik zou meteen powerflex erin zetten,is meteen lekker stug en gaat als een trein op de rails door de bocht!!!!:D:D
Ha die Theo,van harte hier op het forum,je kan hier alles vragen over je opel of onderdelen kopen,leuke opelgekken zijn hier op het forum ook in alle maten aanwezig,een hele leuk club opelvrienden bij elkaar,dus wees welkom,los balos amigo:afro:afro:afro:afro:afro:afro
Ha die amigo,ik heb mijn vooras zelf schoon gespoten met de hogedruk op mijn werk,verf kwam er lekker vanaf,temp. stond wel erg hoog,ik wilde mijn vooras ook laten stralen,maar toen de vooras was afgespoten hoefde ik hem niet meer te stralen,het lijkt me wel als je de vooras laat stralen en coaten dat je al je rubbers kan gaan vernieuwen,je kan wel zo denken,beter goed als half werk,ik heb mijn rubbers wel allemaal vernieuwd,alles bij elkaar was ik nog geen 80 euro kwijt,dus dat viel ook wel mee,veel succes met je vooras,o ja,als je hem laat coaten,neem dan wel lak die tegen remolie kan,zou zo jammer zijn als je wat olie morst of lekkage zou krijgen,zou zonden zijn van al je werk,los balos amigo:afro:afro:afro
21 maart 2010 om 16:37 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #1762963320 maart 2010 om 10:16 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #17629632Jazeker Corres,dat is hij zeker geweest,die man restaureerd de mooiste projecten,oke de prijs is er ook naar,dat klopt,maar beter goed en duur als goedkoop en maar half!!!!!,vandaag gaat ik de motor erin gooien,nou ja gooien,er in zetten,zal wel foto’s hier en bij hyves neerzetten,los balos amigo:afro:afro
Ha die Dennis,mooie kadett,wees welkom op het forum,hier kan je van alles vragen en te weten komen,los balos amigo
Ha die Asko,dat is een hele goeie,ik heb precies de zelfde in- en uitlaatspruitstuk,als ik van de week nog bij mijn ascona kom,zal ik eens gaan meten,je hoort nog van me!!!
15 maart 2010 om 22:06 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #17629630Ha die Tiedo,nee het zijn gele sport koni’s,maar ik vond ze in rood mooier,dus heb ik ze rood gespoten,vandaar
14 maart 2010 om 20:12 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #17629626Ja die blauwe kleur was geen slechte keuze,morgen de groene even een nieuwe apk-keuring geven en meteen een andere achteras geven cardan is gebroken en ook meteen even verlagen en andere velgen eronder schroeven,als de blauwe helemaal klaar is,ga ik aan de groene beginnen,dus als je een leuke kleur weet,laat het maar weten:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:jerry
14 maart 2010 om 19:27 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #17629624Ha die Corres,klopt helemaal,de stangen zijn er voor als er aan de body wordt gewerkt en de ramen en deuren eruit zijn,dan weet je zeker dat de body aardig in model blijft,dus zoals altijd,je hebt weer gelijk,los balos amigo
Ja in het wit was hij ook leuk,maar vindt hem nu een stul leuker,ik weet wel dat het iemand uit zeeland is die hem gekocht heeft,dus hopelijk gaat hij naar een echte opelgek!!!!!!,jammer genoeg had hij wel een volksfiets golf bij!!!!,ik wacht wel af of hij hier op het opelforum zit!!!!!!!
14 maart 2010 om 13:39 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #1762960914 maart 2010 om 13:34 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #17629608Ha die Ton,de al genoemde plekken waar hij vast zit kloppen helemaal,maar vergeet niet de temp.zender die achter de onderste luchtinlaat(onder de zwarte strip op de bumper)zit om los te maken,komt helemaal goed,los balos amigo:afro
ja lekker is dat,ben je zelf zuinig op je spulletjes,kom er zo’n gek die dat even verknalt,afschieten die lui,los balos amigo:afro:afro:afro:afro
zooooooooooooooooooooo,nou ik ben jaloers,dat gebeurt je geen tweede keer,wat een gaaf exemplaar,wees er zuinig op,in die staat zie je ze echt niet meer!!!!!!los balos amigo
ja ik heb ook nog mijn dienstplicht vervuld!!!!! 86-6 in Amersfoort bij SBT(school batjalon tanks leopard2),opleiding lader en chauffeur leo2,dat was 6 maanden en de rest,ja helaas waren dat er nog 10,mocht 2 maanden na dienen,omdat ik op een ijzige dag 32 bomen uit de grond had gereden bij het warm rijden van een tank die onderhoud moest hebben,maar vond het niet echt erg,die 10 maanden heb ik op de domeinen in Soesterberg en heb tig keer op Soestdijk mogen vertoefen.ja bij Juliana en Bernard(toffe vent,echt wel!!),op de domeinen heb ik alles gereden wat wielen of tracks had en ja ook auto’s van de klpd en van het koningshuis,en ja ook wel eens een ferrari,van Bernard heb ik er 3 van naar de garage mogen rijden,dus van Soestdijk naar Hilversum,was helemaal toppie,maar er ging wel een veiligsheidmeneer mee,maar voor hun was dat ook een uitje,achteraf had ik daar moeten blijven,ben ook daarvoor gevraagd maar ja,blonde meid aan je hand die wilden gaan samenwonen en meer van die dingen,dus hup weer in het burgerleven,en ja hoor een half jaar later was dat blonde geval vertrokken met alles wat ik had,en o ja,ze had alleen de hypotheek achter gelaten,ach kleinigheidje van 320000 gulden,maar is toch nog goed gekomen met mee hoor,diensttijd was voor mezelf helemaal geweldig!!!
ik zou dus ook langs een schadebedrijf gaan om te vragen wat dat gaat kosten,natuurlijk niet vertellen dat er iemand van een garagebedrijf tegen aan heeft gezeten,wie weet doen ze veel zaken samen en houden elkaar een hand boven het hoofd,maar 1000 euro is niet echt een uitzondering in een risicoverzekering voor een garagebedrijf,heb navraag gedaan bij de vader van mijn maat,hij heeft een garagebedrijf dus vandaar,gewoon duidelijk zeggen dat hij mooi gemaakt wordt,dus niet een laag plamuur van hier tot tokiyo!!!!,maar netjes uitkloppen en dan laten spuiten,sterkte er mee,los balos amigo!!
8 januari 2010 om 13:31 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585125service aan het spoor??????ooooooo,nou snap ik waarom zo weinig treinen rijden als het een keertje sneeuwt of meer als een graadje of 5 vriest,en ja winterbanden zijn onder winterse omstandigheden beter als zomerbanden,klopt helemaal,maar die gekke die denken dat ze beter kunnen rijden dan hun beschermengel kan vliegen,het rijden onder winterse omstandigheden zegt meer over de bestuurder als hun banden die onder hun auto liggen,gewoon aanpassen en niet gaan denken dat je een wereldchauffeur bent die alles onder controle heeft,gewoon normaal doen op de weg!!!!!ik zie te vaak van die “wereldchauffeurs” in mijn werk!!!!!!,tegen een boom,onder een vrachtwagen gevouwen of helemaal in de kreukels!!!!
de gele koni’s zijn de sportuitvoering van koni,de rode zijn de “gewone uitvoering” dus ik zou voor de gele gaan,lekker stug,nummers weet ik niet uit mijn hoofd,ik kan morgen wel even bij het garagebedrijf kijken waar ik zeer regelmatig kom(vader van mijn maat),den groenten maar weer
ik zal morgen ook eens wat foto’s gaan maken van de motorruimte van mijn ascona’s!!:jerry:jerry
nou,mijn blauwe ascona staat op de brug,mijn groene staat onder de brug,mijn nieuwe aanwinst ,originele c-kadett gte, staat op de tweede verdieping en onze gezinsauto,alfa 156(ja sorry,mijn vrouw heeft een alfa tik,en zij rijdt daar in,maar eerlijk,gaat als de brandweer!!)staat ook in het garagebedrijf van de vader van mijn maat,dus alles staat lekker binnen en veilig tot volgend jaar,en vanavond met een taxi naar ons nieuwjaarsfeest met verschillende vrienden en daar blijven wij allemaal lekker slapen,is maar beter ook,vorig jaar was het half 7 geworden,ja wel s’morgens maar heb de eerste 2 dagen van januari weinig van mee gekregen,dus bij deze,kijk uit met vuurwerk en drank!!!! en tot volgend jaar,tolidokie
Ha die Mauscona,zelfs met een laag sneeuw is hij mooi,maar vraagje,heb jij geen last met die ats-classics eronder dat je regelmatig de grond raakt??????ik zelf heb onder mijn ascona ook ats-classics eronder gehad maar raakte om de haverklap de grond en daarom heb ik er ats-cup met 15″-50-195 eronder gegooid ben nu van het probleem af,maar zou toch weer graag de ats-classics eronder hebben,mijn bandenmaat was 13″-40-185 nu weet ik niet wat jouw bandenmaat is,maar blijft een geweldige ascona die je hebt,en o ja,gsi-maffia,niet alle opel’s roesten als ze een keer buiten staan!!!!!!!
echt een leuk ascona,en ach een gaatje,man een paar uurtjes hobby uitvoeren en je hebt een mooie b-ascona,nou ik vind hem toppie,veel plezier ermee,tolidokie
-
AuteurBerichten












