Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
SpiderClass
Deelnemerweet de compressie al:
1.4i —> 9,4:1
1.5TD–>22,0:1:o
SpiderClass
DeelnemerZit nog met een probleem.. het turbo gat, ik heb dan evt. nog een intercooler nodig of langere buizen!? en hoe zit het met het ontbrandpunt, dat licht bij benzine hoger als bij diesel!? ;)
SpiderClass
DeelnemerHet is natuurlijk maar een wilde gedachte he.. Ik zag hem toevallig staan en dacht: “heeeeey” :hmmz en nu zit ik hier te speculeren of het haalbaar is king:
SpiderClass
DeelnemerIk denk dat ik qua kosten goedkoper uit ben!? aangezien ik dan nog een c20let moet aanschaffen (en evt. nog moet reviseren) etc.
Wat zou je allemaal nodig hebben voor de c14nz met turbo? sowiezo dit:
– c14nz (check)
– turbo (check)
– inlaat spruitstuk (check)
– uitlaat die erop past (check)
– multipoint injectie
– spruitstuk (check)verder natuurlijk slangen(tjes) etc. en nog wat klein grut bezinedruk regelaar enzo!?
Natuurlijk moet er wel het één en ander aangepast worden
Weet iemand de compressie van een 1.5 TD, kan het zo 123 niet vinden… :angel
SpiderClass
DeelnemerJa ik wil er nog best wat geld aan uitgeven, maar het moet wel lukken met deze 2 blokken, ik ga niet nog een 1200 aanschaffen en een 5gtt :P
SpiderClass
Deelnemercompressie verhouding zal ook wel niet kloppen!?
SpiderClass
DeelnemerIk wil er ook 1 :) met zo’n afzet kan de prijs ook weer omlaag ;)
Maakt me niet uit wat er allemaal opstaat liefst zoveel mogelijk, kan je lekker klote :P -
AuteurBerichten