Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kvind het ook zo leuker dat het meer een wolf in schaapskleren is:D
Zou em gewoon wat meer netjes maken. Zoals logo’s wegwerken,elektrische ruiten,afstandsbediening voor de cv,armsteun voorraan,mss is een paar velgen zoeken,dashbord verlichting komt terug anders want kvind die gele verlichting van opel niet zo mooi. Het moet wel allemaal duidelijk verlicht blijven.
Had men RH ZW1 velgen gepast,maar die passen jammer genoeg niet:( Als je gaat rijden lopen ze bij het inveren tegen de binnenboord van de achterste wielkassen aan.
Ok bedankt,laat hier wel iets weten wnr ik er aan begin(wss als ik de motorts heb en de knopjes voor in de deuren kan ook mss ineens setje nieuwe boxen erin stoppen;))
Grilletje ga ik 1tje nemen zonder logo,maar niet die van rieger omdat die aan de koplampen niet echt aansluit. Als je dan een boze look neemt best een doorgelaste.
Verschillen de GSIbumpers dan zoveel met deze “gsi” bumpers?
Hij is trouwens van 6de maand/1995 C20XE met DIS onsteking
zal er is voor zoeken,khad het achteraan al is geprobeert maar niets gevonden om het hendeltje los te maken. Veel zicht heb je er ook niet achter.
Het is 100% een C20XE:D geen ecotech Met alleen voorraan elektrische ramen zou ik ook al heel blij zijn. Je kan mss wel plastieken dopjes zoeken die in het gat van de raamslinger passen.
Hoe haal je de raamslinger er eigelijk netjes af zonder je deurpaneel kapot te trekken?
origineel gepost door Oenatje
jep dat is voor de knop om de koplampen in hoogte te stellenvroeg me het al af,maar vandaag dacht ik eraan dat het die knop wel is kon zijn(was me nog niet opgevallen of die er wel of niet stond aangezien je je lampen toch bijna nooit verzet)
Ben van België eigelijk(staat nog verkeerd in men profiel:p)
De auto is ook belgisch kenteken en de 2de eigenaar(man van in de 40) heeft hem overgekocht van een oudere buurman die naast zen ouders woonde. De auto is altijd tijdig op onderhoud geweest en heeft denk ek veel binnen gestaan en weinig gereden bij de 1ste eigenaar.Ik reed hiervoor met een Tigra C20XE die ik nog heb staan.
Ik zou de ruiten niet het donkerste nemen omdat dat meer op een “johnybak” gaat lijken zo en volgens mij ook de auto in waarde afneemt.
Kvind het ook dom dat die ouwe geen elektrische ruiten erop heeft genomen:( De airco is dan wel weer een voordeel.Weet iemand toevalig welke knop er links naast het stuur onder de knopjes van de mistlampen zit? Bij mij zit er nu een plasticplakje over,maar als je het er afneemt zie je dat er wel elektro voorzien is daar om er een knop te steken.(mss de hoogteregeling voor de lichten,kzal straks nog is kijken)
Het alarm wordt idd aangezet wnr je de sleutel verder doordraait naar rechts en dan gaat het lampje in het midden eerst branden en dan pinken(controle),maar aangezien er al CV opzit moet het toch zeker te doen zijn om er een afstandbediening op te zetten.
Kzal is kijken voor de elektrische ruiten of het voorzien is. Dan zou ook de elektro al naar de 4 of 2 deuren lopen voor de motor en de knopjes aan te sluiten?
Kdenk ook dat je dit interieur nog moeielijk vind, heb al is een setje op marktplaats gezien voor 750€:o
Kga deze week is wat plaatjes maken van wat ik hier zeg,maar de Astra verbaasde me echt en ik was dan ook meteen verkocht. Denk dat je er zo geen 2de tegenkomt die zo netjes is vanbinnen en een C20XE motor met 59000(Nu 60000km)
Enige minpuntje bij mij is verschillende vlekken op de motorkap die in de lak gebeten zijn volgens mij afkomstig van vogelshit:( Das wel jammer,maar kga er is mee bij de spuiter om te kijken naar een oplossing hiervoor.
Vlug ff een paar fotootjes gemaakt en topic aangemaakt
=> http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113369
sorry voor dit mss offtopic gedoe;-)mooi project en lekkere kmstand! Ik heb een Astra F GSI op de kop kunnen tikken met 59000km:o een 16v.
Dacht ook ff dit klopt zeker niet,maar alles klopt:wub Onderhoudsboekje met al de stickertjes en stempeltjes:vertag Heeft ook een lederen bertone interieurking:
origineel gepost door Nick(GSI)
Vanmiddag de skirts erop gezet, was aardig martelen aangezien er wat popnagels weg waren ge rot
En het turbo kapje pas gemaakt i.v.m de dikke inlaat slang.Alle vloeistoffen gecheckt was allemaal nog op peil (na 300km)
Alles werkt perfect, zijn natuurlijk wel wat (hele) kleine dingen die nog vervangen/veranderd moeten worden, maar dat hou je toch.
Dit zijn eigenlijk de 2 belangrijkste punten die snel vervangen moeten worden:
-dynamo hoor je de lagertjes van
-brandstof relaishier de foto’s ,

hier heb ik ongv dik 1CM weg gezaagd en afgerond om t kapje over de dikke slang heen te laten lopen. morgen even verder nog 1cm weg halen dat de slang vrij ligt.


Mooi werk:thumbup Wat is het filtertje die op het kleppendeksel zit en wat gebeurt er dan met de 2slangen die erop komen?Welke werking/nut heeft het filtertje?
mvg,
Tom11 september 2009 om 10:08 In reactie op: tig wordt erg warm en zakt niet meer naar 90 maar 95 #17516464Je kan ook de fan doorverbinden met een schakelaartje dat je hem binnen in de auto zelf aan of uit kunt zetten;-)
Damn wat een bak,echt topking:
Heel netjes,wil ik wel een keer in het echt zien. Ik had je indertijd nagedaan met je verlichte wijzertjes op de originele kilometerteller,maar dit zal ik niet vlug nadoen:D
Ok,bedankt,kga me is een setje aanschaffen en kijken of het lukt;-)
ben ook wel benieuwt:-)
:hmmz Nice work,maar belangerijk is vooral dat je de binnekant van je platen gaat inspuiten. Het roest meestal waar de platen dubbel komen en er vocht/vuil kan blijven zitten. Kheb men achterlichten eruit gehaald en daar kan je er perfect bij.
In je wielkuip zit ook een dop normaal die je er kan uithalen waardoor je zo je drempels ook kan inspuiten. Dan kan je als je de achterbumper eraf haalt normaal ook in de chassiebalken spuiten.Auto’s roesten altijd van binnen naar buiten.
Is dit dan makelijk om die draden op te sporen die je aan je bestaande CV moet hangen?
Ik heb ook een cv maar zonder bediening,dus zou wel leuk zijn om er 1op te zetten:)
Frank Janssen ==> http://users.skynet.be/f.janssen/
Counterstrike hier van het forum heeft hem er ook laten bouwen(staat op zen website) Ziet er heel netjes uit.
Schijfremmen op de achteras,etc etc is ook geen overbodige luxe;-)
Denk dat Frank Janssen wel betrouwbaar is. Het is ook een revisiebedrijf,dus die weten echt wel waarmee ze bezig zijn en word alles in 1keer goed gedaan. Geen besparingen op pakkingen etc etc:thumbdown waar je dan achteraf toch van terug zal komen…
Je doet het maar 1keer dan beter 1keer goed;)
RDW keuring kan je ook zelf gaan laten doen,heb hier onlangs nog iemand met een Corsa A gezien die het laten doen heeft.
Mooi en ben geen Corsa A fan,maar op deze zou ik toch ook fier zijn;)
dikke corsa hoor:wors kzou er juist nog een zwart leder interieur inzetten:)
en?
pics?
Dikke tigra geworden hoor Wim:wors:wors Khad er eerst men bedenkingen bij met je gekke plannen:o:D Maar het gaat echt goed komen zo te zien.
Waar heb jij dat tankklepje gehaald die vlak is?
-
AuteurBerichten