Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooie topic start ????
misschien als je er een 1.4 in hebt zitten ofzo. Bij bijv een 1.9 diesel gaat dat echt niet lukken.
zo’n bodykit geeft alleen maar waarde mindering. En het is een lelijke kleur.
origineel gepost door Jorizimo
Ik krijg nu vanmorgen een melding: ‘parkeerlicht’. Die ledjes gingen ook niet aan toen. Aan en uit zetten en het was goed. Zou dat dan toch aan de ledjes liggen dat het geen Can-Bus ledjes zijn?Het systeem denkt dan dat de lampjes kapot zijn en zet ze uit.
Hoezo? Je hebt toch altijd een complete gereedsschapskist, zaklamp etc bij om gewoon heel je bumper te demonteren……
Ook al geprobeerd vanaf een ander nummer te bellen etc. Rond dezelfde tijd op de dezelfde plek gaan kijken bij de supermarkt werkt vaak (zo is het mijn ouders ooit gelukt om de schade te verhalen).
In huizen staat bij de opel-dealer op dit moment een zwarte OPC. Persoonlijk vind ik de velgen erg mooi staan erop.
Het is inderdaad sneller om de voorbumper los te halen om een lampje te vervangen, de koplampunit krijg je er sowieso niet uit zonder de bumper los te halen.
Het is eigenlijk een vrij kansloos verhaal bij de astra h :fy1
How-to:
http://www.astrafriends.be/Forum/index.php?showtopic=7510display en stuurwielbediening zou best wel eens gewoon kunnen werken, er zijn namelijk zat radio’s die dat ondersteunen.
De link werkt niet maar ik denk dat je de zenic bedoeld? Het systeempje ziet er leuk uit maar lijkt me wel erg diefstal gevoelig.
Volgensmij moet er wel meer bij om de bochtenregeling werkend te krijgen. Het moet ook aan je stuur gekoppeld worden etc en de (orginele) automatische hoogteregeling is dan een must. Ik heb een keer een topic gezien op een duits forum maar de halve auto moest gestript worden om dat werkend te krijgen.
op die onderste foto zit links de ballast en rechts het kastje voor de bochtentechniek (die heb ik zelf niet). de non afl lampen hebben ook alleen maar bevestigingspunten voor de balasten.
@jorrismo: Volgens mij heb jij lampen met de bochtentechniek (Afl)
Ik zag net dat er in één van de lampen vocht zat (nog niet eerder gehad :hmmz)
de sedan heeft het inderdaad standaard dat hij helemaal open gaat (niet dicht trouwens :()
zag net toevallig ook de dat ecoflex variant een cm lager ligt ivm de betere luchtstroom, misschien dat het daardoor komt en dat hij nog wat ingereden moet worden.
de follow me home verlichting is op de vectra c inderdaad standaard. Dit geld ook voor de astra h en misschien ook voor de corsa d??
sleutel eruit en portier open en vervolgens de hendel voor groolicht even naar voren trekken.
nee het gaat over de sport knop die in je dashboard zit. Het is allemaal maar puur softwarematig wat het doet. Er zijn ook zat astra’s met een sportknop maar zonder ids. Op een engels forum had ik ooit iemand gezien die het gedaan had maar er stond niets bij over het hoe en wat.
Edit:
laat maarTo retrofit this will take quite a bit of work (I am trying to do it to my 1.4 at the moment!).
You need the switch (which I’ve got), wiring to the IPC (i.e., the clocks), and a lot of extra componentry in the IPC itself (hot soldering action required!). After all that comes the tech2 work.
If you’re good at soldering and have access to a wreck I think it’s possible… will post to let you all know once I know for sure
Ik ben zelf ook ooit bij de kwitfit geweest voor de vervanging van 2 banden, volgens hem zou ook het volgende vervangen moeten worden:
de 2 andere banden
reserve band (was 4 jaar oud dus aan vervanging toe)
remblokken
remschijvenmja ik hem maar vriendelijk gedag gezegd en ben gegaan en er nooit meer één voet binnen gezet. Alle onderdelen konden nog een lange tijd mee (op de remblokken na dan, die moesten “al” na een jaar vervangen worden). Dit ging overigens om de zaak in helmond.
xenon is inderdaad niet te vinden in de astra. Maar in de UEC is wel ahl/afl te vinden, als je die inschakelt werkt alles met de originele xenonverlichting naar behoren. Ik verwacht dat het dan ook wel zou werken met het pilot setje.
ahl/afl is natuurlijk wel een beetje misleidend omdat er helemaal geen hoogte regeling of van die afl lampen inzitten maar toch werkt het.
mja bij de astra h gaat moet je ahl/afl op aanwezig zetten. Ik weet niet of dat anders reageert dan bij een vectra. Kon je daar wel echt voor xenon kiezen?
Voor sommige dingen is can-bus gewoon heel makkelijk en voor andere dingen is het weer een enorm klote systeem king:
De telefoons vernieuwen ja maar de bluetooh technologie blijft backwards compatible.
maar hoe weet dat spy setje dan dat er een fietsendrager/aanhangwagen achter zit? Of staat dat in handleiding beschreven op welke kabels je het moet aansluiten?
oke en die sensoren zijn wel gewoon van spy? Wordt de achteruitrijverlichting dan eigenlijk ook weer uigeschakeld als je een aanhangwagen aangekoppeld hebt?
origineel gepost door Opel4all
Hij rijd goed al is hij wel vrij stug afgeveerd tov de vectra c.
Hallo,
Daar kan ik het niet mee eens zijn, ik heb er nu 19 Inch onder zitten, en deze is niet zo stug als mijn vorige Vectra C met 18 Inch.
Mischien waren de schokbrekers, van de Vectra C wel aan vervanging toe :) ;)
Groetjes, Joche [/quote]
Of moeten de schokdempers ook een beetje ingereden worden? er is nu namelijk pas 80km mee gereden :)
De vectra C staat er ook nog maar volgensmij zijn de schokdempers daarvan nog gewoon in goede staat.In huizen bij de opeldealer stond ook een mooie zwarte opc vandaag :wub.
-
AuteurBerichten
