Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de egr klep is al afgesloten met zo’n pakking ertussen.
nou blijkt dus dat er helemaal geen roetfilter inzit :), de op-com geeft wel waardes aan maar hij zit er dus niet in :wtf.
Nu is het wel zo dat de auto enorme walmen roet eruit gooit als ik in mijn spiegel kijk, je ziet het vooral goed in het donker voor de koplampen van andere auto’s. Weet iemand hoe dat komt?
als je andere spiegels bij de b erop zet klopt heel de lijn niet meer. Je hebt dan ook een raar uitsteeksel bij de motorkap die nergens naar toe loopt.
er was vandaag nog iemand tegen mijn auto aangereden :(. hij liet hem achteruit laten lopen bij een stoplicht en reed vervolgens gewoon door. Hem achterna gereden en we zijn er goed aan uitgekomen, enkel de kentekenplaat was beschadigd (het ging ook maar heeeel langzaam) en we wilden allebei het gezever van de verzekering niet voor dat kleinigheidje dus hij had mij zo 50 euro gegeven :).
Uiteindelijk gewoon de kentekenplaat netjes gemaakt en je ziet er niets meer van king:
wat voor knopje is dat? en is die ook makkelijk in te bouwen?
misschien is de roetfilter rot.
je hebt zeker ook al je 1mm2 kabel in je auto vervangen door 10mm2 :sleeping
Dat je hem misschien niet bij de sigrattenaansteker erbij kan plaatsen is nog wel te begrijpen maar om te zeggen dat je een versteker die van zichzelf op 10A is afgezekerd op een 10mm2 moet aansluiten is gewoon de grootste onzin.
De z19dtj is inderdaad compleet anders dan de z19dt maar makkelijk te herkennen aan de dubbele nokkenas ;) en oliedop aan de rechterkant.
ik had vanmiddag een kabelsetje gekocht die in de aanbieding was bij een audiozaak, 8AWG en daar zat een 60A zekering bij. De kabel ligt nu vanaf de accu naar de kofferbak maar wat een rot klus :(
in de astra zitten 2 type 120pk motoren
1e is de z19dt: enkele nokkenas
2e is de z19dtj: dubbele nokkenasDe z19dtj is EXACT gelijk aan de z19dth enkel de software is anders.
Ik heb zojuist een kabel naar de accu gelegt :), toch als ik de voedingskabel van de subwoofer zelf bekijk is dat maar een 2,5 of 4mm2.
Ik zag een mooie doorvoer bij de kabels van het elektische verwarmingssysteem :)
maja de voedingskabels bij de sigaretten aansteker liggen er niet voor niks en ik weet dus niet of het voor zo’n klein subje ook allemaal moet.
10m2 is helemaal de grootste onzin voor een subwoofer die max 10A trekt.
1mm2 mag 10A hebben op 13V
1,5mm2 mag 15A hebben op 13V10m2 mag 60A hebben dus hoezo overkill?
Waarom is het onverantwoord, dat is dus het gene waar ik benieuwd naar ben.Stoelverwarming heb ik niet dus en er hangt verder niets aan dus dan zou het allemaal moeten lukken.
Bij de opel dealer gewoon. Ze kosten iets van 100~120 euro.
origineel gepost door speaker
origineel gepost door jraaf
origineel gepost door speaker
Ik heb wel alvast een bestelnummer voor je. 5850180 ( kost 343,32 euro incl. BTW )Da’s de zelfde als bij mij op de rekening staat, als dat de gemodificeerde is dan hoef ik mij geen zorgen meer te maken.
Die nummers die spacejam staan er geloof ik bij mij ook op, b71 is echter b17. Zal van ’t weekend nog een controleren.
Save driving Jurgen
Dan hoef jij je zeker geen zorgen te maken. Ik zal maandag ff vragen van welk merk het is.
Mooi, dan hoef ik me er ook niet meer druk om te maken :)
het is maar een mini subwoofertje die zelf op 10A is afgezekerd:
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/131/201/TS-WX210A/index.html
Ik zou hem ook nog aan de bekabeling van de sigarettenaansteker kunnen aansluiten (niet met de stekker zelf uiteraard), die is standaard met 15A afgezekerd dus dat zou ook moeten lukken.
net even gekeken welk nummers er bij mij op staan:
Pierburg B71 20346202/5521020
26570403/55182684Is dit de gemodificeerde versie?
Bij het stangetje is alles wel nog 100% zuiver gelukkig en er zit eigenlijk geen speling op.
zag hem vandaag in de autoweek staan :thumbup
Ik weet niet of je een op-com hebt maar daarmee kan je het stangetje ook goed testen.
Hoe kan je overigens een nieuwe type inlaat herkennen? In het verleden is de inlaat bij mij ook ooit vervangen geweest (2007) maar ik weet niet of er toen ook een gemodificeerde is opgezet.
nee, de officiële op-com kost +/- 900 euro.
je kan de radio ook gebruiken met je huidige display.
gaat niet werken met de op-com, bij mijn cid (VdoSiemens) kan je helemaal niets instellen, alleen uitlezen. Bij de cd70 kan je ook niets instellen. Misschien dat je bij een delphi/grundig cid wel iets kan instellen want bij mijn dvd100 (ook delphi/grundig) kan je wel van alles instellen en de diefstalbeveiliging activeren en deactiveren.
je kan de band omtrek met de tech2 of op-com instellen dus dat is niet zo’n probleem.
120 euro per band valt nog reuze mee, 18inch banden zijn ook nog goed betaalbaar: 120per pand(dunlop). Bij 19″ worden ze wel een stuk duurder.
19″ sowieso inderdaad.
en 5×110
-
AuteurBerichten