Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
voor :thumbup
maak er anders even een poll van.
de zwarte rook verhelp je niet door het plaatsen van een pakking maar je kan het wel verhelpen door het maken/vervangen van je egr (in sommige gevallen tenminste).
2007 was het omslagpunt.
past die naaf er uberhaupt wel op?
origineel gepost door janneman vectra c
edit: Én inderdaad natuurlijk van achter = altijd fout…
“van achter altijd fout”
Daar ben ik het niet mee eens, heb zelf ooit iemand van achter aangereden die ineens voor mij de weg opdraaide en zij draaide op voor de schade.
Jan [/quote]
Dan zit je nog in het kruisingsvlak. Buiten de bebouwde kom was het dacht ik 25m van de kruising en binnen de kom iets van 15m van de kruising.
radio en dashboardkastje eruit is toch genoeg om je parrot in te bouwen?
De astra j is nog erger, die heeft weer twee andere steken.
kunststof stuur van mijn astra h vervangen voor een leren opc-line stuur :)
maar in dit geval is de cd70 dus gestolen en niet losgekoppeld van het display. Het display verwacht dus nog de oude radio.
daarom is het ook totaal zinloos om zo’n cd70 te jatten.
origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door Spacejam
met de cd/dvdxx serie werkt dit niet meer. Er is ook geen radio specifieke security code meer.Hallo,
De NCDC-2013/15 heeft ook geen Radio Specifieke Security Code, ik heb hem toen zoals boven beschreven ingebouwd, en teruggezet.
Deze kwam uit een schadeauto, en was al uitgebouwd.
Groetjes, Joche
de ncdc xxxx was nog geen can-bus systeem.
met de cd/dvdxx serie werkt dit niet meer. Er is ook geen radio specifieke security code meer.
Dit is echt niet leesbaar.
Maar als ik het goed begrijp is hij niet vrijgeschakelt in jou auto, dit is wel noodzakelijk.
origineel gepost door Spacejam
ik zou eff kijken of ik de brief nog kan vinden, daar stonden ook de motortypes in. Het was gewoon een brief van Opel nederland.net nog even gezocht naar de brief van opel nederland maar ik kan hem helaas niet meer vinden. Het was in ieder geval wel een schrijven van opel voor de 1.6 en 1.8 maar de motorcodes weet ik niet.
090820d heeft de activatiecode nodig en 090821d is een gekraakte versie.
Op dit forum staat die ergens:
http://www.digital-kaos.co.uk/forums/f104/090821d is de laatste versie die zonder activatie code werkt, het beste is dus om die te downloaden.
Kinderziektes blijf je altijd houden, of je een nieuwe model nu koopt of een nieuw model over 10 jaar.
moet je even zoeken naar 090821d, die heeft geen activerings code nodig.
De op-com werkt altijd zolang je versie 1003xx maar niet opent, dan mol je hem meteen.
ik heb er zelf ook zo één onder in de la liggen nu………
en één werkende :)
origineel gepost door wim-v6
Mijne kan niet meer geflashed worden…moet eerst de Eeprom weer worden inglezen met een geschikt apparaat.
Willem
Heb je soms versie 1003xx geopend? Enkel openen van die versie is al genoeg om je op-com te slopen.
11 mei 2010 om 17:45 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670515maar het is toch sowieso sterk aan te raden om het vliegwiel EN koppeling tegelijk te vervangen? dan zou het ook niet uitmaken welk merk je pakt. Op ebay.co.uk staan sets voor 550euro:
bij de dealer ben je al meer dan 1000euro kwijt voor alleen de onderdelen.
iemand op dit forum heeft zo’n set al gebruikt gehad en het zijn gewoon originele onderdelen.
de z19dtj en z19dth zijn fysiek EXACT hetzelfde, bij de z19dtj staat ook gewoon z19dth op het blok. Enkel de software is anders.
Ze hebben dan ook beide dezelfde kwaaltjes (wervelkleppen / egr / vliegwiel). Het is helaas niet de beste motor van opel.
de j in de motorcode betekend ook “afgeknepen” (hier op het forum is ergens een tabel te vinden).
mijn astra h komt uit Ellesmere Port, heeft het nog voor of nadelen voor dit model als het uit een bepaalde fabriek komt? (zoals vroeger met het verzonken/niet verzonken verhaal etc.)
toch hebben alle originele xenon uitvoeringen 4300k lampen en af en toe 5000k en daar zie je ook goed dat er xenon inzit.
4300k geeft het meeste licht, alles daarboven en daaronder gaat steeds minder licht geven.
3000k = geel (de zelfde kleur als de normale halogeen lichten)
4300k = fabrieks-af xenon (wit met een klein vleugje geel)
5000k = wit
6000k = wit met een heel licht tintje blauw
8000k = blauw
10.000k = blauw/paars
12.000k = paars -
AuteurBerichten