Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
net even gekeken in epc maar een reparatiesetje kost 40 euro per connector :o het gaat om een ZFW2-10 connector, iemand tips waar die te halen zijn?
vergat alleen dat ik met mijn op-com niet in de uec kan helaas, ik dacht dat het alleen maar in het insturmentenpaneel moest.
ja het is best vaag bij mij, er zit wel een relais en zekering in maar geen connectors helaas. Als het goed is kan ik de mistlampen aanzetten met de op-com :)
ik ook 125 euro voor mijn astra h :(, en alleen centraal beheer wilde hem maar verzekeren vanwege “het vermogen” (slechts 120pk standaard).
even goed kijken of er toch geen remlicht kapot is, hij pakt namelijk automatisch een normaal achterlicht als remlicht als je normale remlicht kapot is.
met torx schroeven draaien kan je toch al een heel eind komen?
dit zijn meer redenen die zijn de verwijten aan de garage dan aan de auto?
had ik ook ooit gehad, de dealer vroeg ook 850 voor een nieuwe condensor, uiteindelijk had ik het voor 165 euro gemaakt
100 euro voor de condensor (gb carparts)
65 euro voor het bijvullen.
een zaterdagmiddag sleutelen.op de nl cd staan ook de hoofdwegen van frankrijk, pas als je in frankrijk van de hoofdweg afgaat heb je de frankrijk cd nodig.
27 juni 2010 om 20:48 In reactie op: waar en hoe maken jullie de ruitensproeiers met een strakke #17692480en insignia, astra h of vectra c sproeiers? Die kunnen ook vrij makkelijk in de parafaan worden gemaakt.
whehe, nee het was toch echt geen grap :)
misschien je mute kabel verkeerd aangesloten?
ze blijven erin staan tot dat je de foutcodes wist met een op-com, tech2 of mdi.
die wttc 1 & 2 hebben er mee te maken hoe de verlichting aan gaan als je de auto sluit en opent maar ik heb die eigenlijk helemaal niet in gebruik, ik heb het nu zo ingesteld dat de verlichting aan gaat als je 2x op de open of sluit toets op de afstandsbediening drukt, van mij hoeft die verlichting namelijk niet altijd aan.
dat was bij mij ook het geval en het is me ook niet gelukt om hem goed af te stellen, de rechter sproeit nou een beetje over de auto heen.
het is dan toch eigenlijk het beste om op je maximale koppel te gaan rijden? wat bij een diesel vaak relatief laag is.
heb je wel echt gezorgd dat het druppels waren en niet rechtstreeks de slang erop?
mja of gewoon zoals in duitsland, dat met je lichten flitsen niet als asociaal wordt gezien maar als vraag of je even aan de kant wilt gaan.
bij mij zitten ze ook niet inderdaad, daar zou de vorige eigenaar wel iets gemaakt hebben. Kleine kan dan ook dat je passende afdekdopjes bij opel vindt.
tussen de 3500 en 4000 toeren.
net even een klein testje om na te gaan of bij mij ook de intercooler lek is omdat ik een sissend geluid hoor bij flink optrekken maar ik kan het geluid in zijn vrij op de oprit niet nabootsen?? als ik rijd hoor ik het in de auto maar stilstaand niet.
die velgen hebben wel wat weg van de 20″ insignia velgen.
de dpf en cat zijn volgens mij één ding bij de z19dth.
op hoeveel vermogen zit je inmiddels dan?
eens even kijken of ik iemand kan laten gas geven terwijl ik luister :).
-
AuteurBerichten