Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
met de non afl lampen werkt de hoogte regeling wel nog gewoon, het is alleen even de vraag of dat bij de afl koplampen ook zo is of dat de hoogte regeling ook door de afl functie wordt overgenomen.
Als de tractiecontrole ingrijpt ben je hoe dan ook trager aangezien de motor dan inhoudt. Dan kan je nog beter met slippende banden optrekken, ben je waarschijnlijk nog sneller. Gewoon goed gas geven :P
8000k is nooit af-fabriek xenon dus ik ga er vanuit dat het aftermarket lampjes zijn.
De naamloze kosten rond de 25 euro per stuk. Philips of osram lampen 60 euro per stuk (enkel 4300k en 5000k).
De philips of osram lampen worden er in de fabriek in gezet.
http://www.well-done-xenon.nl/Webwinkel-Category-161496/Originele-Xenonlampen.html
toch een lampje wat aan zijn eind is, een lampje hoeft niet meer dan 25 euro te kosten.
hmm wel interessant die opmerking, dan ik kan ik die van mij misschien ook nog iets hoger laten chippen :).
Bij mij ging de uhp4 op de cd70 wel heel erg storen, bij mijn huidige dvd100 is dit niet het geval. Er zijn overigens ook genoeg mensen die een uhp wel goed op een cd70 hebben kunnen inbouwen.
die module heb ik er ook in zitten, die werkt best goed :)
vandaag langs de zuid-willems vaart ter hoogte van someren een flink verbouwde astra g station, grijs en donkergrijs gespoten. Ik weet alleen niet of ik hem mooi vond.
dan is het een 16klepper maar de olievuldop zou dan aan de accu kant moeten zitten, dit is hetzelfde blok als in mijn auto. Je kan hem chippen tot 200pk en 430nm al is dat dus niet goed voor je versnellingsbak :P
rond de 150~160pk en 320~340nm kan deze auto goed hebben dus het is aan te raden om rond die waardes te blijven.
De meeste auto’s trek je er dan al uit :vertag
Even voor de duidelijkheid:
z19dtj:

z19dt:

pin 10 van je trekhaak zit rechtstreeks op de accu met enkel een simpele zekering ertussen, die zou je dus kunnen gebruiken om de auto van spanning te voorzien.
ik heb ze zelf laten spuiten omdat de kleur niet gecoat kon worden, de kwaliteit is ook gewoon goed zolang je het maar bij een goede spuiter laat doen.
ik was eff aan het slapen, ik dacht even aan het starten van de auto :)
hoe heb je die lichtsensor aangesloten :).
gaat die kabel niet smelten (of je zekering kapot) als je stroom op pin 9 of 10 op de trekhaak zet ivm de hoeveel stroom die er dan doorloopt?
uhp kan je op ebay makkelijk komen voor 100 euro (nieuw), het werkt toch wel een stuk mooier dan een parrot.
ja het zit er iets overheen, aan de 1,7 zit een f28 bak aan (max 280nm), maar die 20nm extra zal wel meevallen + het feit dat zo’n tuningboer graag een beetje overdrijft. Ik heb bij mij nu 340nm op een M32 bak en dat gaat tot nu toe goed al is het maar sinds 2 maanden. Er zijn er ook zat die 400nm op een m32 bak zetten.
de kabelset werkt nu, dit is het correcte schema:
1 – dik-zwart/dun-wit
2 – zwart/blauw
3 – bruin/wit
4 – zwart/groen
5 – grijs/rood
6 – zwart/geel
7 – grijs/zwart
8 – dik-wit/dun-zwart
9 – rood
10 – geel
11 – bruin/wit
12 – niets
13 – bruin/witBij de jeager stekker die ik heb gehaald zit de extra schakelaar verwerkt in de socket en is die doorverbonden met pin 2, het mistachterlicht van de auto wordt nu gewoon netjes uitgeschakeld met de kar erachter dus dat zou wel kloppen.
maar ik heb nu niets laten programmeren en toch werkt alle verlichting gewoon (incl het lampje in het dashboard). Enkel de checkcontrol voor de aanhangwagen werkt niet of moet dat wel in geprogrammeerd worden (zoja, in welke module?).
2e handse trekhaak, het is er eentje die normaal vanaf de fabriek wordt geplaatst (orgineel gm).
ja die kant is een eitje :), maar het gaat om de andere kant :) die van de connector want dat is los van elkaar.
er zit verder niks voor in de kabelboom voor de trekhaak (ik heb overigens ook geen parkeersensoren). Zal dat dan in de kabelboom van de parkeersensoren zitten ofzo?
uit tis heb ik nu het volgend kunnen halen:
1 – zwart/wit
2 – zwart/blauw
3 – bruin/wit
4 – zwart/groen
5 – grijs/rood
6 – zwart/geel
7 – grijs/zwart
8 – wit/zwart
9 – rood
10 – geel
11 – bruin/wit
12 – niets
13 – bruin/witWeet iemand of dit klopt?
Hier heb ik ook nog een vraag over pin 1 en 8
Bij pin 1 staat er wit/zwarte en bij pin 8 zwart/wit.In de kabel heb ik 1x dik-wit/dun-zwart en 1x dun-wit/dik-zwart zitten. Welke hoort bij welke?
Bij mij is het inmiddels opgelost met het online tuningsysteem, hij is nu netjes gechipt daarmee, laten we het er maar op houden dat hij nogal druk was.
bij mij blijft hij toch niet heel de nacht nalopen, volgens mij iets van een uur ofzo.
bij de 120pk astra valt het wel mee aangezien er dezelfde remmen etc opzitten als bij de 150pk variant. Als je het niet te bont maakt valt het wel mee (niet meer als 320~340nm aangezien je bak dan teveel voor z’n kiezen krijgt).
gebruikt die niet gewoon dezelfde pomp, je hebt in ieder geval wel een grotere tank nodig.
-
AuteurBerichten