Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
7 augustus 2010 om 21:56 In reactie op: Iemand een how to van een dashboard uitbouwen astra h #17709258
in opel tis staat er één.
Volgens mij was het niet zo gek veel werk.
Wat zijn je plannen?
je hebt wel twee soorten powerboxen.
eentje welke je originele inlaat vervangt (niet enkel het luchtfilter).
en eentje die de waardes van je ecu wijzigt. Welke van de twee heb je gebruikt. de eerste is namelijk niet (zo snel) schadelijk.
dit is niet de soort powerbox die jij bedoeld svdk20.
powerbox die McKaamos bedoeld is zoiets:

Geen box die de waardes aanpast van de ecu
wat voor auto?
zolang je koppel niet over de 320~340nm gaat valt het allemaal wel mee.
hmm jammer weer, ik heb nog vakantie dus misschien dat ik het wel maar eens ga proberen :).
Het is volgens mij wel een interne wastegate, maar die zou ook te vervangen moeten zijn toch?
5 augustus 2010 om 20:43 In reactie op: Stotterend rijgedrag, hik-ups en verlies motorkracht (Vectra #17708376gebruik alinea’s!
p0302 is de 2e cilinder die overslaat:
A code P0302 may mean that one or more of the following has happened:
* Faulty spark plug or wire
* Faulty coil (pack)
* Faulty oxygen sensor(s)
* Faulty fuel injector
* Burned exhaust valve
* Faulty catalytic converter(s)
* Running out of fuel
* Poor compression
* Defective computerKan dus van alles zijn.
ja ik bedoel eigenlijk inderdaad de actuator :).
Dus eigenlijk kan je er vrij makkelijk bij?
uhm meestal zitten er gewoon stekkers aan. Ik hoop niet dat je die eraf hebt geknipt?? Of zitten die er bij een renault niet in?
5 augustus 2010 om 20:09 In reactie op: Foutcode P1109 voor de Z19DTH , wie heeft er ervaring mee? #17707971tegenwoordig heb je gemodificeerde wervelkleppen die niet meer zo snel kapot gaan (ik heb die er zelf gelukkig al opzitten, 50k km geleden al eens vervangen).
Het zit je trouwens lekker mee of niet met je auto?
(Al raak ik zelf ook aardig geirriteerd van dat blok).
met een caramelschijf heb je de lijmresten er binnen een minuut af ;)
z19dth, z19dt en aanverwanten komen van fiat, vast nog wel meer blokken.
balk van de sloop halen.
5 augustus 2010 om 14:40 In reactie op: Foutcode P1109 voor de Z19DTH , wie heeft er ervaring mee? #17707965volgens mij is dit toch het bekende probleem van de wervelkleppen. Misschien dat het staafje er maar half of zat en dat hij nu helemaal los is gekomen?
Ik weet niet of je een op-com hebt maar daarmee zou je een test kunnen doen. of de kleppen nog fatsoenlijk gaan.
mijn hele blok komt van fiat :o
helaas wel ja :(.
bij de z19dtj kan je ook een forse winst halen.
van 120pk en 280nm naar 200pk en 430nm koppel
origineel gepost door Bakkum
18″ Velgen gemonteerd
heb je er niet iets te dunne banden om zitten?
je hebt ook van die pads zodat je hem op je dashboard kan vastzetten, of je kan krijgen naar een pro-clip (eff zoeken of google ofzo).
verstandig is het nooit :P. Maar zolang je het niet te bont maakt kan het geen kwaad.
mja de 888 editie heeft ook een m32 bak en die heeft vanaf fabriek 430nm
op sommige engelse forums wordt ook beweerd dat het 320lbft is ipv nm wat inhoud dat een m32 bijv 430nm aan kan.
Weet iemand wat waar is?
je hoeft geen kappen los te halen :). Er zitten 2 gaatjes achter in het stuur waar je met een schroevendraaier in kan, dan kan je 2 pinnetjes aan de kant schuiven.
werkt hij dan wel met de verlichting aan?
is het niet net zoals bij een astra h dan je hem door een klein gaatje vanaf de voorkant kan afstellen?
-
AuteurBerichten