Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hier is het vraag en aanbod stuk voor.
dit probleem heb ik ook bij mijn astra h, het vervangen schijnt een duur geintje te zijn (paar honderd euro) omdat de sensor in de carter zit.
van zulke rijden er nog duizenden rond, door waarschijnlijk valt hij niet echt op ;)
wat voor velgen zijn dat?
ik had toen gekozen voor lampen zonder afl, maar weet je ook wat de meerkosten voor alleen de afl zouden zijn (naast de andere koplampen die 100 euro duurder zijn dan de lampen zonder afl).
Wat heeft het afl stuk compleet gekost?
Ik ga hem eerst nog even bestellen :).
Ik weet in ieder geval dat er een printplaatje achter zit, als ik daar de juiste pinnen heb van dat ledje kan ik er dus gewoon 12 volt op zetten?
de 4 schroeven eruit halen, mag aannemen dat dat wel moet lukken.
vooral bij die motor zijn ze erg dun.
let wel op dat deze sensoren bij een lichtere auto veel duidelijker aanwezig zijn omdat het rubber er omheen ook gewoon zwart is.
je wiellager misschien, die willen wel eens kapot gaan als je de auto verlaagt omdat ze ingesleten zijn door alle km’s en dan opeens een anders gaan slijten.
ik ben tot nu toe “maar” tot 200 gekomen (astra h 1.9 gechipt tot 160pk). Bij 215 ofzo zal het wel op zijn denk ik (al trok hij op zich nog aardig door).
In nederland ga ik ook niet harder :P
de kortere dempers zijn meestal ook stugger waardoor de veer niet helemaal wordt ingedrukt.
ik heb dat setje van mij (voor en achter) voor 175 gekost (adviesprijs 450euro), als je dezelfde wilt kan je het beste de duitse ebay in de gaten houden en wachten op een veiling van die dingen.
uhm het werkt helemaal niet eigenlijk, ik heb hem nu op het snelheidssignaal van de abs unit zitten (die zat toch al in mijn radio) maar af en toe piept hij als een auto dichtbij langskomt. Maar ik wilde dat toch van begins af aan al niet, ik ga het hetzelfde schakelen als bij de insignia, daar heb ik veel betere ervaringen mee :).
Ik ga meteen eff een foto maken trouwens.
Ik heb er deze in gezet:
http://www.waeco.com/en/4370_708.phpDie zitten namelijk in de bumper in plaats van op de bumper zoals je meestal ziet. Ik wil de voorste nog op de schakelaar van de middenconsole zetten maar daar moet ik nog even bekijken ik dat ga doen (knop op de middenconsole is namelijk enkel een puls schakelaar).
ik heb ook een tijd de cd70 gehad maar ik had daar geen last van. Is hij vanaf fabriek ingebouwd of zijn er een aftermarket antenne op?
volgens mij zit hij er helemaal niet bij, de talencd is namelijk ook meteen een firmwareupdate cd.
gaat inderdaad niet werken
de 1.6 is echt te klein voor zo’n zware auto, een 1.8 in een vectra kan eigenlijk maar net maar zo’n insignia is nog veel zwaarder.
de mijne hoor ik ook wel iets fluiten (ook iets meer na het chippen). Dat zal toch wel komen omdat de turbodruk iets hoger is.
als je veel in Duitsland komt heeft de dvd90 wel een behoorlijke meerwaarde :).
Eventueel kan je ook kijken naar de dvd100, deze heeft ook een navigatie dvd voor heel Europa maar ook meteen een 6 cd-wisselaar. Die heb ik er zelf ook inzitten :)
ik heb helaas geen foto’s gemaakt (niet aan gedacht op dat moment). Ik heb 2 sensoren langs de kentekenplaat gezet en 2 onder de kapjes van de ruitensproeiers (niet precies in middenonder die kapjes maar net iets meer naar binnen).
Ik heb de kabels voor de sensoren door het schutbord gehaald waar ook de 2 kabels voor de elektronische verwarming doorlopen (rechts boven het gaspedaal vanuit de binnenkant). Voor de rest is het eigenlijk niet zo spannend :).
Ik zal van de week nog wel even een paar foto’s maken van de sensoren zodat je goed kan zien waar ze zitten.
voor staan er geen tekens in. Ik heb er gisteren wel sensoren in geplaatst, voor en achter. Op dit moment worden ze nog op snelheid geactiveerd maar dit bevalt me niet echt. Ik wil hetzelfde hebben als bij de insignia. Bij het starten van de auto uit en als je hem in de achteruit hebt gehad gaan ze voor aan of wanneer je op de knop drukt.
-
AuteurBerichten
