Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan zou ik dus met een transistor of relais moeten werken die open is als er 12volt op staat en gesloten is als de spanning wegvalt en dus de ledjes aangaan. Zoiets maar maken dan :)
mwa ik wist wel dat de accu al rot aan het worden was, maar nu is hij er gewoon helemaal mee op gehouden :), morgen maar even een nieuwe halen.
een 6tal ledjes als instap verlichting, minimale extra belasting dus in verhouding met de 20watt die de normale binnenverlichting verbruikt.
heb je een sport knop? Zoja, dan die even 5 seconde inhouden, dan gaat je esp uit.
Volgende mij heeft esp ook gewoon een zekering, die zou je er dus ook uit kunnen halen om esp uit te schakelen.
was toch inderdaad de accu, maar ik vond het zo vreemd hoe hij reageerde, schakelaars werkte niet meer etc, niet echt zoals ik een normale lege accu gewend ben.
Ik kreeg hem ook nauwelijks gestart met de startkabels, ik moet de kabel echt op de juiste kabel bij de accu zetten om hem te starten:hmmz
Kan inderdaad kloppen dat je niet veel over de I leest aangezien die niet bestaat :P
Op Astra J zoeken levert je misschien meer op.
1 oktober 2010 om 14:25 In reactie op: Astra of Vectra ocassion; acceptabele kilometerstand #17736112ik had overigens ook een corsa gehad van 10 jaar oud met 63k op de teller maar daar heb ik juist veel problemen door gehad.
Distributieriem was aan zijn leeftijd (en km stand overigens), de banden waren uitgedroogd, veel vervuiling in het blok omdat er nooit echt lange afstanden mee waren gereden. Je moet dus zoeken naar een mooie tussenweg.
Bij mij zit ook ook niet mooi maar je blijft het meteen zien als je hem 1x eraf haalt, de houder die eronder zit is dan een beetje uitgelubberd, die zou je kunnen vervangen maar zit wel vast gepopnageld.
1 oktober 2010 om 05:32 In reactie op: Astra of Vectra ocassion; acceptabele kilometerstand #17736110als hij goed is onderhouden is alles tussen de 1 en 2ton acceptabel, vaak daarboven ook nog maar het zou een gevoelskwestie kunnen zijn om onder de 2 ton te blijven.
origineel gepost door robert_corsa
plannen: rieger bumperlip set. nog iets verlagen, blauwe leds in dashboard, alle speakers vernieuwen incl versterker, irmscher achterklep spoiler, vloermattensetje, cold air intake, veerpootbrug, en kleppendeksel ander kleurtje, en nog wel veel meer plannen, maar dat is voor veeeeel later:wors
zet ook maar een afneembare trekhaak bij je lijstje :jerry
origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door rallyastra
Ik wil geen china cloons, je hebt totaal geen support als er eens iets niet werkt. Als ik hem nu stuk heb bel ik op en krijg ik een nieuwe, daarnaast heb ik steeds de nieuwste updates en krijg ik support als er iets niet werkt. Zo heb ik er al voor gezorgd dat C20XE motoren en LET motoren uitleesbaas zijn, dat werkte namelijk een jaar geleden niet goed. Voor de hobby bopper is een china cloon makkelijk, maar als je je geld er mee moet verdienen kun je beter iets kopen met garantie.Je hebt helemaal gelijk, clone is voor jou geen optie…
Ik heb hem ook niet dagelijks nodig…
Maar voor hobby gebruik vind ik 1200 net iets te veel ;)tegenwoordig kost die origineel “nog maar” 950 euro
voor de astra h is toch wel 205 op 16″ aan te raden, het is vrij veel voor winterbanden maar anders gaat het er heel raar uit zien.
net een set winterbanden opgehaald (205/55/16), het zijn michelin primacy alphin banden met voor nog 7,5mm en achter 9,5mm profiel (de haartjes zitten er nog op), en dat voor 130euro samen king:
volgens mij heb je alleen bij de 1.9 diesel of 2 liter benzine varianten minimaal 16″ nodig al weet ik dit niet 100% zeker
28 september 2010 om 16:42 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670565mercedes heeft wel last van meer dingen :angel
als de optie xenon er niet bijstaat kan je ook gewoon ahl op aanwezig zetten ook al zit die er niet in, dit was bij mij het val.
ik gebruikte ook gewoon dezelfde bouten ;).
5×110
27 september 2010 om 05:49 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670537waar komen die andere 2100 nog vandaan dan?
ik heb hem ook maar gewoon geprobeerd en bij mij werkt hij ook goed :), nu kan ik tenminste wel in de rec en uec komen (die ik erin heb zitten werd nog niet ondersteund in de vorige versies).
Ook kan ik nu op sommige plaatsen de code index veranderen.
origineel gepost door afterburner27
ook nog even een tip, voor de mensen die dus en china klone hebben lees dit ….Hallo Community,
Für alle die ein China OP COM Obd2 CAN BUS DIAGNOSE Interface haben.
Es gibt eine ganz neue Version 08-2010 vom OP-COM, mit der man jetzt im REC in die Variantenprogrammierung kommt und auch z.B. im DIS jetzt eine Reihe von Codevorlagen sind. Das Interface wird durch die Version auch nicht neu geflascht und damit auch nicht zerstört!OP-COM 08-2010 scheint nun alles zu unterstützen!
Anbei die Mirror Download Links für OP-COM 08-2010 in den Sprachen: Polnisch, Deutsch, Englisch, Ungarisch, Romänisch, Niederländisch
PL http://www.maishare.com/files/1OL2QTKB/
DE http://www.maishare.com/files/BJA5ESJO/
EN http://www.maishare.com/files/Y50SLHAL/
HU http://www.maishare.com/files/1I6ZXEDS/
RO http://www.maishare.com/files/1B51MGNH/
NL http://www.maishare.com/files/RR0Y3TCZ/Dus ook een nederlande versie!!
Opcom clone admin schreef dit over de software:Report this postReply with quoteRe: New software Opcom082010EN.rar
by drdre20013 on Sun Sep 19, 2010 2:00 pmthis one is totally safe with the china clones, tested by myself
Rob
Van welk forum komt dit?
het probleem is opgelost, er zat behoorlijk wat speling op de stabilisatorstang.
23 september 2010 om 07:04 In reactie op: HOW-TO mislampen aan wanneer je links of rechts af slaat. #17732243o wacht, ik zat eff in de war met verstralers :).
23 september 2010 om 06:42 In reactie op: HOW-TO mislampen aan wanneer je links of rechts af slaat. #17732241mistlampen en breedstralers zijn twee verschillende dingen.
o sorry, het gaat om een astra h. 15″ gaat niet passen bij mij vanwege de remschijven, het worden dus sowieso de 16″ velgen.
-
AuteurBerichten