Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
een lekker duur geintje,
de klep 50 euro en het motortje 120euro.
in de cdr serie zitten wel inbusboutjes, in de laters cd../dvd… serie niet meer.
idd handig als je het goed gebruikt :sleeping
weet iemand hoe je de “check control” aanzet met de op-com?
Bij mij is hij ooit aangezet met de tech2, ik weet wel dat het ook gewoon een optie van was van in/uitschakelen en geen code index.
inderdaad eerst de inbusboutjes eruit halen en dan iets van spijkers of wat dan ook erin. Op die manier zou het echt moeten lukken.
origineel gepost door funkycorsa
origineel gepost door prayer
corsa c(?) op de eindhovenseweg in geldrop ter hoogte van de shell, zwart met witte blokjes op het dak, gele koplampen en 2 dakdragers, wat verlaagd en met gepolijste of chrome wielranden.idd danny :thumbup alleen de wielranden zijn gespoten ipv verchroomd :thumbup
Die kwam ik laatst voor de eerste keer tegen in mierlo toevallig.
idd ik heb het gezien, ik heb hem nog wat verder uit elkaar gehaald en hij is inderdaad afgebroken.
Ik trek nu het motortje gewoon los en zet de klep even vast tegen het roostertje zodat de lucht gewoon van buitenkomt, en dan even op een zaterdag de klep vervangen.
Dus de klep staat in normale stand naar voren of niet?
Ik heb het probleem volgensmij gevonden:

Zoals ik het nu zie is dat de recirculatieklep en zit linksboven het motortje (die draait rond als ik op de knop druk) maar de klep is losgekomen van dat motortje en de klep zelf beweegt ook niet.
Ik heb zojuist allemaal losgehaald en de klep lijkt een stukje afgebroken, wanneer is de klep eigen dicht? Als hij tegen een rooster aanzit wat je op de foto ziet of juist als hij naar achter is geklapt?
ja daar had ik gekeken, er zit daar een soort van rond vat met boven iets van een klep maar die beweegt niet , of is dat een klep van ventilatieroosters? Ik heb overigens climate control, ik weet niet of dat nog iets uitmaakt.
hmm dus ook niet echt aan te raden om hem nu te starten.
Kan een lek in dat slangetje stotteren veroorzaken?
even gecheckt, ik hoor in ieder geval wel een motortje lopen. Waar zit de klep eigenlijk precies?
die zit bij de astra h achter het dashboardkastje, maar bij het vervangen merkte ik niet dat hij nat was (het had wel geregend die dag).
bij mij is de kmstand in de ecu om één of andere reden 150km lager dan in de tellerunit. Geen idee hoe dat komt eigenlijk.
ligt eraan waarvoor je het wilt gebruiken, corrigeren mag wel (bijvoorbeeld een nieuwe tellerunit ofzo), terugdraaien niet.
Maar volgens mij is de km die in de ecu staat geregistreerd niet terug te draaien enkel die van de teller zelf.
Ik kwam vorige week nog een mooie witte insignia opc tegen in mierlo (4 of 5 deurs), mooi ding:cool:
Bij mijn vader zijn insignia waren ze achterop gereden een paar dagen terug :(, wel gelukkig alleen wat blikschade.
die zit er bij mij al in, had een half jaar geleden een barst in de ruit, toen maar meteen er eentje in laten zetten met regensensor mogelijkheid.
bij dashboardverlichting is ingesteld op aan bij contact, dat is een aparte functie. Ik bedoel dat lichticoontje in het dashboard.
zo gaat het nu bij mij:
contact aan, lichtschakelaar uit
verlichting uitmotor aan, lichtschakelaar uit
verlichting voor en achter aan
icoontje van verlichting in het dashboard brand niet
display staat op dagkleurenmotor aan, lichtschakelaar aan
verlichting voor en achter aan
icoontje van verlichting in het dashboard brand wel
display staat op nachtkleuren.Het mooiste is het om het nu nog de combineren met de lichtsensor (die heb ik hier nog in de kast liggen).
dan krijg je dit:
motor aan, lichtschakelaar op auto bij daglicht
verlichting voor en achter aan
icoontje van verlichting in het dashboard brand niet
display staat op dagkleurenmotor aan, lichtschakelaar op auto in het donker
verlichting voor en achter aan
icoontje van verlichting in het dashboard brand wel
display staat op nachtkleuren.Dan wordt eigenlijk nog alleen maar het display geschakeld met de lichtsensor, helemaal mooi:thumbup
Het heeft bij mij ook niet gewerkt, ik dacht van wel maar ik had schijnbaar de speedlock van de happylightshow niet uitgezet waardoor het leek dat het van de rec vandaan kwam. Vrij nutteloos dus. idd maar eens spelen met die opties.
Edit:
Ingesteld king:
Variant 1 2 en 4 lijken allemaal hezelfde te doen, de lampen gaan aan als je het contact al aan zet
variant 3 doet niets
Ik heb hem nu op variant 5 staan, de lampen gaan als de motor gestart is, nu kan ik de lichschakelaar gebruiken om het display op nacht en dag kleuren te zetten (ik ergerde me altijd aan het feit dat hij overdag ook op de blauwe kleuren stond omdat de verlichting aan was). Alleen jammer dat het lamp icoontje niet brand als de verlichting aan is, enkel als de schakelaar aan staat.
bij variant 1,2 en 4 ging het lampje wel branden maar ging het display ook al vanzelf in nachtkleuren.
Zit deze functie eigenlijk ook in de tech2? Ik wil namelijk wel dat het een betrouwbare functie is, niet dat dadelijk de achterlichten niet aanstaan ofzo.
gaat de lampen dan ook pas aan na het starten van de motor of al bij de sleutel in het contact.
Weet je misschien ook wat de verschillende varianten inhouden?
Het opnieuw opstarten van de telefoon hielp niet, zelfs een harde reset van het toestel werkte niet.
net ook nog even in de rec gekekeken en daar zag ik de optie dimlicht overdag en dan kon je kiezen tussen uitschakelen en 5 varianten, heeft iemand dat al uitgeprobeerd, ik zou namelijk graag willen dat mijn verlichting vanzelf aangaat nadat de auto is gestart (ivm xenon verlichting).
eff gezocht daar op dat forum. Dat spul werkt erg goed:
http://forum.carclean.nl/cc_postst7514/Volvo-V70.aspx
al is het de vraag hoe lang het houdt of dat het alleen een filler is.
heb je ook tips om swirls weg te werken? Mijn auto zit namelijk helemaal onder met die dingen en op zwart zie je het natuurlijk lekker goed :(.
Ik heb overigens geen polijstmachine maar wel van die hand pads.
dat ding gaat standaar alleen regenereren in de 6e versnelling boven de 25d00 toeren (+/- 140km/u). Veel haal je dat niet in nederland dus het is vrij beroerd ingeregeld.
EDS kan eventueel inregelen dat hij in iedere versnelling gaat regenereren.
het gaat om een htc desire, die heeft altijd goed gewerkt eigenlijk, die zit overigens op de laatste update. Weet je misschien wat de laatste versie is voor de UHP?
-
AuteurBerichten