Spacejam

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 2,784)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Z19DTH begrensd? #18104776

    Ze zijn origineel inderdaad begrensd:

    https://www.youtube.com/watch?v=4FeuQYtJcd8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17783946

    Het kunstof van de lamp smelt eerder dan de lijm. Heb het geprobeerd……

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    In reactie op: Probleem uhp4 slecht te verstaan #18100258

    idd, volume van de microfoon wordt ook gewoon geregeld via de software. Als je bijvoorbeeld een cabrio hebt wordt er ook rekening mee gehouden.

    In reactie op: Probleem uhp4 slecht te verstaan #18100251

    Kan inderdaad helpen. Als je een cd70 hebt kan het ook daaraan liggen, niet iedere cd70 kan goed met een uhp overweg.

    In reactie op: AFL laten plaatsen in nieuwe astra #18102524

    Een astra h of j. Een h is te doen (ik heb nog koplampen liggen). Een astra j kan je vergeten.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    In reactie op: PDC-knop Astra H werkt niet na programmeren #18100236

    @dennie-astra h cosmo wrote:

    Heren

    Bedankt voor de tips ik heb het vanmiddag werkend gekregen hij stond op
    1 plek in de ipc nog niet op aanwezig.
    Nu ligt het de “p” op in mijn ipc en gaat de led op de pdcknop branden
    als ik hem in de achteruit zet! bedankt!!

    Laat me raden: Onder de low-speed can-bus configuration :jerry

    In reactie op: PDC-knop Astra H werkt niet na programmeren #18100234

    @dennie-astra h cosmo wrote:

    @spacejam
    In de ipc staat de pdc op aanwezig!
    Heb jij ook in het ipc een controle-lampje
    “P” als je de auto op contact zet?

    In de canbus staat alles goed zover als ik weet

    Je hebt dus de pdc op twee plaatsen in de ipc op aanwezig gezet? (in de variant config EN in de low-speed can-bus programmering van de IPC?).
    Als je het goed wilt doen moet je ieder stuurapparaat op low-speed canbus afgaan en daar de pdc op aanwezig zetten.

    Als je hem niet goed programmeert krijg je ook geen foutcodes, dus dat zegt niet zoveel.

    In reactie op: PDC-knop Astra H werkt niet na programmeren #18100227

    Bij mij werkte hij ook niet omdat het stuurapparaat niet bekend was in de ipc. Dit staat dus los van de variant config!

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    In reactie op: PDC-knop Astra H werkt niet na programmeren #18100224

    Maar is je pdc stuurapparaat bekend in je ipc. je hebt onder het menu progeammeren ook de low- mid- en high speed configuratie (zie je wel als je hem geopend hebt met de tech2 of opcom. Als dit nog niet het geval is heeft het op aanwezig zetten geen zin.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    In reactie op: PDC-knop Astra H werkt niet na programmeren #18100220

    Die programmering in de low-speed can-bus werkte niet? Als dat niet werkt zul je het in de bekabeling moeten gaan zoeken.

    In reactie op: Vraag betreffende gewone koplampen naar bi-xenon #18099357

    Gewoon xenonlicht lukt, je grootlicht werkt niet meer en de afl krijg je ook niet werkend.

    In reactie op: PDC-knop Astra H werkt niet na programmeren #18100218

    Heb je het ook geprogrammeerd in het low speed can-bus menu?

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    In reactie op: standaard koeltemperatuur Opel Vectra C – 2008 #18097718

    Mijn z19dth komt ongeveer tot 88 graden met dit weer.

    Ja klopt, maar soms is de connector al gaar waardoor hij slecht contact maakt, dan heeft dat clipje niet veel zin meer. En nou met die kou werkt alles net wat meer waardoor het probleem misschien ontstaat.

    Defecte CIM? Je kan eens proberen om bij de cim ter plaatste van de connector de cim een aantal keren bij elkaar te drukken, en dan kijken of hij weer werkt. Als dit het geval is wordt het tijd om je cim te vervangen.

    Het software probleem zorgt echt voor foutcodes die met de transponder te maken hebben.

    Ja precies wat je zegt, volgens het nieuwe rijden, te laag in toeren dus. Het maakt eigenlijk niet eens uit of je nu 120 of 200pk hebt of 280nm of 430nm, zo lijken de ervaringen te zijn. op een engels forum is een uitgebreid opsom topic waarin wordt vermeldt wat voor vermogen iemand heeft en wat voor problemen met de bak, er is niet echt een patroon te vinden tussen wel of geen veel vermogen.

    Volgens mij ligt het puur aan de rijstijl. Lage toeren waardoor resonatie ontstaat is dodelijk voor je aandrijflijn.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    en in de astra j ook volgens mij, en in de insignia kan je ook weer een m32 hebben dacht ik.

    @iquick wrote:

    @Spacejam wrote:

    Ow, dat bedoel je met die speling, dat doer die van mij gelukkig hrlemaal niet, 0,0mm en toch al 170k op de teller.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Tja F40 is sterk kan de M32 niet zo snel tegen op, M32 smelt gewoon

    Ik heb ook gewoon een M32 en rij inmiddels ook alweer 60k km gechipt rond. Maarja, misschien komt het nog. Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk nooit onder de 2000rpm rijdt.

    Ow, dat bedoel je met die speling, dat doer die van mij gelukkig hrlemaal niet, 0,0mm en toch al 170k op de teller.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Wat bedoelen jullie eigenlijk met de speling in de versnelling?

    In reactie op: Sleutel vectra c #18093496

    Die van 45 euro is een originele sleutel welke ik zelf ingeprogrammeerd heb, en zelds heb laten slijpen. Ik ben dus op zoek naar het onderdeelnummer van een “lege” vectra c sleutel.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    In reactie op: Sleutel vectra c #18093493

    Maar ik wil het dus goedkoper :smile: candaat dat ik een lefe sleurel wil. Voor de astra h kosten ze bijv ook maar 45 euro.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Ik zou toch nog een keer kijken naar dat pinnetje van de egr, dat is echt de moeite waard, dat die klep wat vies is maakt niet zoveel uit eigenlijk, zolang die maar niet helemaal dicht zit.

    Heb je ook dat bewegende pinnetje van de egr schoongemaakt, dus echt een gaatje geboord in de egr en uit elkaar gehaald? Daar zit namelijk meestal het probleem in, op zich is dit redelijk makkelijk te doen. Er zwerft ook ergens een how-to van rond.

    Edit:

    De how-to: http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=243540″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Dat pinnetje moet echt helemaal soepel lopen.

    Edit2:

    Moest toch eff tanken dus ik heb het even uitgeprobeerd

    met 160pk:
    3e versnelling: 1 sec
    4e versnelling: 3 sec
    5e versnelling: 6 sec

    met 200pk:
    3e versnelling: 2 sec
    4e versnelling: 4 sec
    5e versnelling: niet geprobeerd.

    Dat hij er met 200pk langer over doet klopt wel omdat hij er dan langer overdoet om de turbodruk op te bouwen aangezien de hoger is. Bij 160pk zit het max koppel op 1750rpm en bij 200pk op 2000rpm

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 2,784)