Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik had gewoon de connectors in de koplamp aangepast zodat de bekabeling van de auto origineel bleef.
mwa, dat maakt het toch even 300~400euro duurder, en als je de lampen goed afstelt maakt het toch niet uit aangezien de hoogteregeling ook niet zichzelf continu bijstelt.
(ik heb dan nog nooit iemand gehad die naar mij flitste vanwege het licht).
en je gaat door voor de fiets :)
staat in EPC :), kan je zo vinden.
4300k geeft het meeste licht (Dat is ook de reden waarom die door fabrikanten wordt gebruikt).
8000k is erg blauw (en ziet er niet uit :P)
die heb je niet persé nodig, enkel als je auto van na 31 dec 2006 is.
Ik heb dat er zelf ook niet ingezet en de hoogteregeling werkt nu gewoon met dat knopje bij de lichtschakelaar.
volgensmij zijn dat gewoon de originele, die zijn namelijk ook van depo (of waren dat nou hella lampen).
zo van de foto te zien, lijken ze exact gelijk. Bij gm-tuningparts zag ik dat ze nu ook imitatie lampen hebben, daar kosten ze 450euro
starters, balasten en lampen heb ik hier gehaald (daar valt te onderhandelen als je bijv de starters en balasten tegelijk koopt)
http://www.well-done-xenon.nl/Webwinkel-Category-49697/Opel.html
aanmelden kan eventueel ook met de op-com.
Het is dus een behoorlijk duur geintje maar wel mooi :P
mijn gloeistiften waren aan het eind van vorige winter vervangen dus die zouden het niet zijn, zou wel een eigenschap zijn van dat blok :)
bij mij hield hij er gewoon van het een op het anderste moment mee op (gelukkig dicht bij de garage)
dood normaal dus :). Hij startte eigenlijk gewoon direct vanochtend (1 slag ofzo). Maar inderdaad wel een paar keer overslaan enzo maar dat was inderdaad na een seconde of 10 weer weg.
als je je chassis nr of kenteken even in een u2u zet kan ik het nakijken.
Dat klopt wel maar als je naar de layout kijkt zijn ze exact hetzelfde:


Het gaat dus eigenlijk puur om de bevestigingspunten van het frontje.
30 november 2010 om 09:50 In reactie op: Quick Heat (hoe snel word je auto heet? Opel Corsa D 2010) #17767154Die van mij beslaat niet (meer), ook niet met dit weer ’s ochtends. Volgens mij horen de laatste generaties van opel toch eigenlijk niet meer te beslaan omdat ze toch veel beter geïsoleerd zijn. Er staat hier ook een vectra c en insignia en die hebben ook geen last van beslagen ruiten.
Een tijdje geleden had ik er wel enorm veel last vast, maar toen bleek er een lek te zijn waardoor er flink wat water binnen kwam.
30 november 2010 om 07:46 In reactie op: Quick Heat (hoe snel word je auto heet? Opel Corsa D 2010) #17767151de zekering zal wel goed zijn, maar het systeem is inderdaad voor het ontwasemen maar niet om het interieur snel warm te krijgen.
29 november 2010 om 20:42 In reactie op: Quick Heat (hoe snel word je auto heet? Opel Corsa D 2010) #17767148die quickheat is behoorlijk “overrated”, je merkt er nauwelijks iets van. op http://www.astra-h-forum.de is er best veel over te lezen (even zoeken op quickheat daar). Maar er moeten temperatuur meters aan te pas komen om het verschil te meten, niet echt nuttig dus.
afbeelding van de zekering, dit is van een astra h maar bij een corsa d zal het vast niet veel anders zijn:

op de rode plek zou dan een 100A zekering moeten zitten (soms ook een 80A)
29 november 2010 om 12:14 In reactie op: Quick Heat (hoe snel word je auto heet? Opel Corsa D 2010) #17767146je kan zien of je quickheat hebt aan je zekeringkast, er moet dan een 100A zekering tussen zitten.
Ik zelf merk er overigens nauwelijks iets van dat systeem.
bij mij is de auto ook pas na een minuut of 5 een beetje warm.
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=4397
Hier ook een ongeluk met een insignia, op het eerste gezicht lijkt het wel dat de insignia een veilige auto is, hij is nog behoorlijk intact en een hele rits air-bags uit.
ik heb weinig gemerkt van het verbruik, dit is bij mij ongeveer hetzelfde gebleven.
het lampje gaat niet altijd aan.
erg dik :)
powerbox kan je beter vanaf blijven.
gewoon naar klassen of eds gaan.
helaas is het probleem nog niet weg :(.
Ik moet wel zeggen dat de auto over zijn geheel een stuk beter loopt met de injector mod en het reinigen van het gasklephuis. Maar de duw in de rug/inhouden bij 2500 toeren is nog niet weg. Het is met name merkbaar in de 2e versnelling en het is ook niet altijd. hij gaat geleidelijk naar 2500toeren en schiet dan heel snel naar 2700~2800 en gaat dan weer normaal.
vanmiddag heb ik het bekeken, de soldeerverbindingen leken intakt maar ik heb ze voor de zekerheid even opnieuw gemaakt. Ik zag ook wat witte aanslag op het stukje wat de motor aanstuurt (sleepverbinding), dat heb ik schoongemaakt met alcohol. Er zat ook enorm veel drap in de gasklep, dit heb ik ook allemaal schoongemaakt.
Daarna had ik een stukje gereden en hij leep sowieso aanzienlijk soepeler dus dat is in ieder geval al mooi, nu even afwachten om te zien of het stotteren weg is.
Tip: Trek wat wegwerphandschoenen aan ofzo, ik ben een uur bezig geweest met het schoonmaken en daarna een uur bezig geweest om m’n handen schoon te krijgen, wat een vettige rommel is het zeg.
dpf heb ik niet, ik ga wel nog even de soldeerverbindingen van de aansturing van het gasklephuis checken, schijnt ook een vaker voorkomend probleem te zijn.
hallen jullie de toeter boven en onder de filter weg? Bij mij kan ik hem er niet uitklikken, maar eens een keer gaan zagen dan.
-
AuteurBerichten