Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dit zijn de remmen op mijn astra met 1.9cdti motor (originele remmen)
Ik heb het ook even gemeten en er zit 9,5mm speling tussen de remklauw en velg, hier gaat dan echt geen 15″ omheen passen.

de originele koplampen hebben bi-xenon :) (mits je ze goed aansluit, anders heb je alleen maar halogeen groot licht).
origineel gepost door AsconaC20NE
Ook dat staat in de tekst :vertageen ECU remapp van sorftware, verlaagt chassis, grotere remmen en grotere remklauwen met 4 zuigers, 18 inch wielen en een VXR bodykit.
Dus zo heel spectaculair is het pakket nu ook weer niet ;) maar wel erg leuk natuurlijk vanwege het hoge koppel
Triple Eight remapped the engine management, so that power rises to 200bhp and torque exceeds 400Nm. The suspension is lowered and stiffened, while massive 335mm front disc brakes are fitted, along with powerful four-piston calipers. Combined with the 18-inch black alloys, high-performance tyres and white VXR bodykit, this 888 CDTI looks every inch the roadgoing BTCC racer.
Er staat helaas niet bij of ze de versnellingsbak versterkt hebben, ik zou het namelijk graag willen weten omdat de m32 eigenlijk maar tot 320nm geschikt zou zijn.
mijn astra heeft standaard ook gewoon 309 remmen, daar passen 15″ wielen gewoon niet overheen. Lijkt me dat de remmen bij een vectra standaard niet kleiner zijn.
met de laatste versie van op-com kan dat inderdaad :thumbup
origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door speaker
op de 1.9cdti passen ze niet. Daar heb ik met 16″ al errug weinig ruimte tussen velg en remklauw!Onzin.
Bij mij zittenn er gewoon 15″ stalen velgen onder.
op mijn astra met 1.9 cdti passen echt geen 15″ wielen.
Maar op de vectra gaat het dus wel passen :)ik zag dat nieuwbericht pas later ;), ik ben eigen toch wel benieuwd of ze de versnellingsbak hebben aangepast of niet.
hij is alleen in engeland als beperkte oplage geleverd. Ik heb helaas geen chassis nummer daarvan.
Bij gewoon rijden heeft hij 160pk, bij het indrukken van de sport knop gaat hij naar 200pk.
Ik kwam dit tegen:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/64762/vauxhall_astra.htmlheeft die module 4 of 6 knopjes(Waarvan dan 2 plaatsen “leeg” zijn)
dit is de complete omschrijving:
7 13129284 62 40 301 SCHAKELAAR, COMPLEET, WAARSCHUWINGSKNIPPERLICHTEN, MET OPTIONELE SCHAKELAARS (IDENT XJ) (VOOR PARKEERHULP)Opmerking: VOOR INSCHAKELBARE SPORTSTAND
Dezelfde vraag voor deze module:
13129284 62 40 301 SCHAKELAAR, COMPLEET, WAARSCHUWINGSKNIPPERLICHTEN, MET OPTIONELE SCHAKELAARS (IDENT XJ) (VOOR PARKEERHULP)
Opmerking: VOOR INSCHAKELBARE SPORTSTAND
beide zijn voor “zonder lekdetectiesysteem en zonder verwarmde stoelen”
origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Spacejam
toch mooie waardes eigenlijk. Ik kan met m’n astratje helaas niet hoger dan 340nm vanwege de versnellingsbak :(. Ik had ook graag 400nm gewild :worsDe mijne heeft er 418:D interesse?:hmmz
Jan
stations zij niet mooi :jerry:P
toch mooie waardes eigenlijk. Ik kan met m’n astratje helaas niet hoger dan 340nm vanwege de versnellingsbak :(. Ik had ook graag 400nm gewild :wors
de xenon koplampen zijn inderaad vele malen mooier :cool:
geen idee eigenlijk, gewoon de standaard remmen van een 1.8
4 december 2010 om 15:26 In reactie op: astra h gtc start niet (lampje motorelek. en accu lampje bra #17750690het antwoord wordt gewoon in de eerste paar posts benoemd, lezen blijft schijnbaar moeilijk :puke
4 december 2010 om 01:06 In reactie op: http://www.opel-forum.nl, niet op http://www.opelforum.nl !! #17769062waarom wordt opelforum.nl niet gewoon direct doorgelinkt naar http://www.opel-forum.nl
het is maar een mini aanpassing maar dan ben je meteen van al het gezeik af.
de schakelaar is gewoon los van de sierlijsten. of het moeten 2 zwart tinten zijn :vertag
bij de 1,9 diesels is het ook een bekend probleem.
Bij mij was de laadspanning tot het laatste moment nog gewoon op orde dus daar is het ook niet altijd aan te zien.
heb je misschien schema’s daar van? Heb je bij jou de lichtschakelaar eigenlijk ook vervangen of kan je die dan ook gewoon laten zitten?
als ik kijk naar de onderdelen zou het dit ongeveer gaan kosten dus (als je nieuwe gebruikt):
ahl hoogte sensor 13255278: 93 euro
sensor steun (13110383): 31euro
ahl stuurapparaat (13110381): 234 eurowelk onderdeel zou van hella nodig hebben als je dat stuurapparaat gebruikt en werkt die dan ook gewoon via canbus?
ze hebben beide de aan-uit functie.
3 december 2010 om 16:39 In reactie op: astra h gtc start niet (lampje motorelek. en accu lampje bra #17750685ja?
de achtersensor ook of is dat wel specifiek voor opel?
Alleen jammer dat die stuurapparaten zo duur zijn. Of weet misschien iemand een plek waar ze een beetje betaalbaar zijn?
die optie lijst kan je toch ook volledig uit epc halen? Bij het onderdeel
RCO/POC.Dan krijg je tot in detail alle opties te zien.
werkt het ook snel genoeg bij bijv een drempel waar het als eerste als storend wordt ervaren?
Als ik de hoogte regeling aanstuur gaan de lampen dus enorm traag op en neer, lijkt me stug dat hij bijvoorbeeld de snelle hobbel van een drempel direct kan corrigeren of werkt dat motortje sneller als hij door ahl wordt aangestuurd?
meteen even een vraagje:
gaan de lampen op en neer als je de auto start als je ook ahl hebt? want dit zie ik ook wel ooit bij xenon lampen.
komt je temperatuur meter van de motor wel omhoog?
-
AuteurBerichten