Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik had geen mail gehad (mijn mail adres staat wel goed in mijn profiel).
Goed dat hij weer werkt :thumbup.Bij welke hosting partij zitten jullie nu?
http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=169992
je moet eff kijken of er 2 blauwe connectors onder je bumper houden, dan is het makkelijk. Bij mij zaten ze er niet en dan moet je bovenstaande handleiding volgen (met een uurtje of 2 heb je de draden gelegd).
Bij mij zatt er trouwens wel een relais en zekering in maar geen bedrading.
en wederom is het beroerd, maar je hebt toch ook andere professionele hosting partijen dan graphics, zelf heb ik bijvoorbeeld goede ervaringen met interconnect voor de hosting van diverse (zware) websites en ze hebben een goede response. Ik weet zo de prijsstellingen niet maar misschien kan je daar eens kijken.
kleine tip overigens: laat http://www.opelforum.nl doorverwijzen naar http://www.opel-forum.nl, dan zijn veel mensen van een inlogproblemen af.
in de abs/esp pomp moet schijnbaar sport chassis op aanwezig staan om de esp uit te schakelen. Maar even iemand met de tech2 laten doen.
De klep zit op dit moment nog gewoon dichtgeschroefd. Toevallig heb ik van de week een nieuw motortje op ebay gevonden en gekocht. De opel dealer vroeg weer eens de hoofdprijs voor zo’n ding (€125), nu nog even zo’n nieuwe klep vinden en dan kan ik het in gaan bouwen. Het is overigens heel het stuk boven de kachel ventilator wat vernieuwd moet worden, het schijnt nogal een werkje te zijn.
ik kan helaas niet in de variant config van de abs met de op-com om te kijken of ik daar nog iets zie :(.
maar in epc zie ik ook abspompen staan met de tekst; voor esp behalve lekdetectiesysteem.
maar moet de sportknop daar eigenlijk ook nog geprogrammeerd worden?
klopt maar de vectra’s hebben een andere versnellingsbak. Vandaar wel aardig om eens te kijken wat voor invloed het chippen op een astra heeft.
origineel gepost door Laagvlieger
origineel gepost door Spacejam
Ik heb er een RC inzittten, je kan eigenlijk vrij makkelijk checken of je instrumentenpaneel de sportknop ondersteund door hem gewoon op aanwezig te zetten, als je vervolgens een foutmelding krijg over de led in de sportknop dat gaat het werken en kan je hem gewoon inbouwen.Had jij de code index alleen moeten veranderen omdat er een nieuwe ipc in kwam of ook echt om de sportknop aan te zetten?
In het instrument van de station was het gewoon niet hardwarematig aanwezig. Daarom hebben we een “noodoplossing” met een instrument voor een automaat erin. Die heeft altijd een sportknop. En een goed ander instrument was even niet te vinden.
En jij hebt dus geen ESP erop. Dus dan ondersteund hij het idd niet. maar ik zie dat je een DDS knop hebt gemonteerd, Dat werkt ook alleen maar op die ESP ABS variant toch?
Die code index moest omdat er een ander instrument inkwam.Ik heb er wel gewoon ESP inzitten en dat werkt gewoon goed. ik heb alleen een abs pomp met esp maar zonder dds. De esp moet dus gewoon uit te schakelen zijn met de knop, het is alleen even de vraag hoe dit geprogrammeerd moet worden.
deze ipc’s zouden de sportknop moeten kunnen ondersteunen (niet door mij getest ofzo)
Benziner mit Schaltgetriebe, Kennungen: YN YJ XJ FJ CE XD UG XY YE UW ZA XK UA ZJ FC
Diesel mit Schaltgetriebe, Kennugen: TF UX XR UE ZQ FH YS CJMaar hier zit die van mij dus niet bij terwijl die het ook gewoon ondersteund, het schijnt ongeveer 50/50 te zijn of het wel of niet gaat lukken.
12 december 2010 om 17:13 In reactie op: probleem met achterklepsluiting astra H opgelost(foto's #17605195bij mij had ik laatst ook dit probleem, de schakelaar ging een eigen weg leiden, bij mij waren de 3 pinnetjes helemaal geroest waar de connector ingaat en maakten daardoor contact met elkaar. Ik had met alcohol de pinnetjes schoongemaakt en ik heb nergens geen last meer van gehad sindsdien.
mijn abs pomp ondersteund het niet, het is eigenlijk gewoon wat opvulling :), zo lege knop is ook maar niks
die uhp’s voor de astra h komen meestal van ebay af voor de prijs van 100~150 euro. Maar daar zal je denk ik nog niet veel vinden voor de astra j.
Opel maakt het wel steeds moeilijker om nog dingen zelf in te bouwen:thumbdown
Ik heb er een RC inzittten, je kan eigenlijk vrij makkelijk checken of je instrumentenpaneel de sportknop ondersteund door hem gewoon op aanwezig te zetten, als je vervolgens een foutmelding krijg over de led in de sportknop dat gaat het werken en kan je hem gewoon inbouwen.
Had jij de code index alleen moeten veranderen omdat er een nieuwe ipc in kwam of ook echt om de sportknop aan te zetten?
de dynamo draait niet altijd mee.
iemand? Of heeft er iemand een dvd100 in zijn of haar corsa zitten waar ik even een kopie van de dvd mag maken?
origineel gepost door sfr
Nee nog geen reactie ontvangen, er kan sowieso geen goede dyno-run gedaan worden ivm de automaat bak. En wacht nog op een reactie voor nieuwe software of aanpassingen.Kan wel een paar maanden duren voordat je een reactie krijgt zoals je weet :sleeping. Bij mij ben ik nu ook alweer 3 maanden aan het wachten op een nieuwe map die ik wil.
de eerste keer waren er ook 3 maanden overheen gegaan.
past maar op één manier, er zitten geen torx in die gaatjes maar er zitten 2 pinnetjes die je een beetje moet verschuiven en dan klikt hij los (heeft op gevoel doen).
het is vrij makkelijk eigenlijk, eerst de accu los en dan een bakje koffie gaan drinken. Vervolgens met een kleine platte schroevendraaier in de 2 gaatjes achter je stuur prikken en een beetje bewegen, daarmee komt de airbag los. Vervolgens zit er dikke torx schroef die je los kan draaien, je kan het stuur er dan zo afpakken.
Hoe kan je dds activeren? Ik zie hem in de ipc staan maar bij de abs unit kom ik niet in de variant config, is het eigenlijk nodig om het daar ook in te stellen?
zit je dan met je 200pk…. op de sneeuw
Dat is gewoon het abs systeem, misschien is het bij de bmw wat geraffineerder .
haal je cd eens uit je radio, daarmee los je het probleem met de radio op als die spontaan aangaat (klinkt raar maar het werkt wel :))
klopt de astra heeft een m32 en de vectra een f40. Maar er is nogal wat onduidelijkheid over hoeveel de m32 nou echt kan hebben. De ene zegt 320nm de andere 320lb/ft (+/- 430nm), de ene zegt dat het makkelijk kan en de andere weer dat hij bij het minste of geringste uit elkaar valt.
ik heb er nu ook een chip van eds inzitten maar met maar 160pk en 340nm, dit heb ik bewust zo gedaan vanwege de versnellingsbak, ik zou graag wat meer willen maar ik weet dus niet of de versnellingsbak dat kan hebben.
schijnbaar in sommige gevallen wel:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=138123Deze zijn dat:

Originele opel wielen.
-
AuteurBerichten