Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
oke dus gewoon samengevat: de wegen in belgië zijn allemaal bagger.
[rquote=1825608&tid=139194&author=Jerremy]Voor gaten in het asfalt hoef je tegenwoordig niet meer alleen Belgique te zijn.
Hier in nl is op veel trajcten ook het eea al verrot gevroren.Maar idd in Belgie is de weg ook niet al tijden even best.
Als je op de A16 de grens overgaat lijkt het wel of je een traject met weg werkzaamheden in gaat met afgeschraapt asvalt. Dus letterlijk een richel waar je overgaat, waarna je schokdemper en veren de tijd van hun leven hebben..[/rquote]als je bij de a67 over de grens gaat heb ik je ook goed asfalt:hmmz
Correctie: belgische asfalt (ofja, betonplaten).
dat werkt gewoon inderdaad, je moet alleen even ergens een geschakelde 12volt zien te vinden aangezien die niet in de kabelboom van je radio zit.
als je een post aanmaakt kan je selecteren dat je een mail notificatie wilt, maar als je een topic al hebt aangemaakt en later nog een notificatie wilt kan je dit niet meer selecteren.
ik vind die bosch dingen maar slecht eigenlijk, ik heb ze er nu 15k km opzitten maar ze zijn al aan vervanging toe (strepen etc).
zo snel gaat het nou ook weer niet, je kan ergens kiezen voor actuator tests of zoiets en dan swirl flaps. die activeren en dan draaien ze voor een paar seconde en gaan dan weer terug.
met rollen zonder pomp
weet iemand hoe je met de op-com een radio kan vrijschakelen? (dvdxx serie etc).
Ik zie bij mijn dvd100 alleen maar activeer/deactiveer anti-diefstal.
Is dat genoeg om de dvd100 vrij te geven?
waarom niet gewoon laten reinigen?
ik ga inderdaad gewoon alles mee laten vervangen, het kan dan tenslotte ook weer 150.000km mee.
Voor mijn corsa b was ik ooit 250euro kwijt, dan is het bij deze auto een aardig stukje duurder :(.
als het goed is moet je de kleppen zien bewegen als je hem met de op-com test.
Is is wel handig om dan even iemand anders te vragen om de test te starten aangezien de kleppen vrij snel weer terug draaien, je kan de kleppen ook vrij goed hore als je motor uit staat en hem dan test met de op-com.
Dat wordt dan dus inderdaad een duur geintje.
o die handgrepen :) ik dacht even die aan de buitenkant van de deur :)
heb je daar een foto van? Bij welk type astra is dat?
is zoiets mogelijk?
[rquote=1823423&tid=138614&author=Gamespel][rquote=1823273&tid=138614&author=Spacejam]ik heb het zelf via een ipf van eds gedaan, dat is dan wel zonder rollerbank. Perfect is het dan niet meer ik denk dat het ook wel goed kan, EDS zou zijn naam niet zomaar te grabbel gooien met dit soort spullen.[/rquote]
Heb je ook zo’n kastje erbij dat je zelf de software erop en eraf kan halen?[/rquote]
Er zit inderdaad zo’n kastje bij waarmee je verschillende maps kan uploaden in je auto. Ik heb nu de keuze uit:
120PK (origineel)
160pk
160pk sportknop uit/ 190pk sportknop aan
160pk sportknop uit/ 200pk sportknop aan
190PK
200pken dan nog overal de keuze om de egr klep aan of uit te zetten.
ben wel benieuwd eigenlijk, hier staat ook nog een insignia op de oprit uit januari 2010. Er zit wel een cd500 in, ik weet niet of het daar ook voor geld?
ik heb het zelf via een ipf van eds gedaan, dat is dan wel zonder rollerbank. Perfect is het dan niet meer ik denk dat het ook wel goed kan, EDS zou zijn naam niet zomaar te grabbel gooien met dit soort spullen.
je kan de happylightshow bestuderen, die doet het via can-bus.
als je zin en tijd hebt:
http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=283371zal vast wel ongeveer hetzelfde tijd voor de vectra als je daar de juiste kabels opzoekt.
zit rechtsonder het tankje
in de uec en ipc is voldoende, dit kan je ook met de op-com doen.
net deze site gevonden:
http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?t=87399weet iemand een nederlandse webwinkel waar je deze pinnetjes kan krijgen:
http://www.polevolt.co.uk/acatalog/Terminals_for_Special_Applications.html#a3_2d8020en dan de 3-8020
in het display in het midden van het dashboard (cid display zit erin).
-
AuteurBerichten