Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Ewoud94 wrote:
Ja wie zet zijn airco dan ook op 25+ :jerry
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
Als het buiten 25 graden of meer is ;). Dan moet de airco harder werken om het on de auto 20 graden te krijgen.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik heb zelf een astra h diesel met 200pk en als het 25+ graden is kan ik het goed merken, de motor loopt dan ook wat rauwer.
Het is een d2s fitting, de bumper zal eraf moeten om het lampje te vervangen aangezien de kap achter dicht geschroefd zit. Je kan ze beter ook allebei tegelijk vervangen omdat je anders kleurverschil krijgt, de standaard kleur is 4300k.
Als er lak tussen de bumper en sensor komt werken ze niet meer. De sensor moet ook vrij zitten, daarom zit er ook een rubberen ring omheen.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Wel eerst eruit halen en apart spuiten anders gaat de werking verloren omdat ze contact maken met de zijkant.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Onder het dashboard kastje hangt een losse stekker, daar zit een geschakelde plus op die je kan gebruiken, het zwarte kabeltje.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ia dat in de teller nou ook een groot display?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Mijn vader heeft het ook al 7x gehad met zijn insignia, de schijven zijn al die keren vervangen. Het ligt zeker niet aan zijn rijstijl. Misschien een constructiefout in de nieuwere modellen.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Zorg er wel even voor dat het kabeltje van de microfoon niet over de airbag loopt maar er langs.
Ik weet niet hoe het bij de vectra zit maar het zou vast niet veel anders zijn dan de astra h. Ik heb een sportknop en die is gekoppeld aan de tuning, sportknop uit is 160pk met een rustige afstelling en met de sportknop aan heb je 200pk met een agressieve afstelling. Dat werkt ideaal. Is dat van die EGR bij EDS ook bekend? Ik heb namelijk ook de “no egr” bij EDS.
aan de zijkant zitten ook nog 2 clipjes, boven en onder.
Idd, lijkt me ook beter om hem origineel te maken. Als er dan iets mis is met je ecc kan hij de rec of uec hem ook uitschakelen. Ik vraag me trouwens af of het zin heeft om die luchtkwaliteits sensor aan de sluiten. Bij mij is hij volgens mij nog nooit actief geweest.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Op het duitse astra h forum staat nog een uitgebreide how-to over dit. Ik weet niet of je die al hebt gezien maar misschien heb je er iets aan.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Als het kan contactvet gebruiken.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik heb ook een z19dtj en 2,5 jaar geleden gechipt naar 200pk, tot nu toe zonder problemen. Ik heb wel de egr afgedopt en uit laten programmeren, dat is eigenlijk de veroorzaker van de problemen met deze motor. Als je wat vermogen wilt dat is de 1.7 denk ik toch snel te langzaam, je kan daar met chippen “maar” tot 130pk gaan ongeveer.
Hier rijden we 5.2l op 100km met de 130pk variant, wel veel snelweg km’s
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
In Weert zit een bedrijf die de bak voor €750 euro reviseert ex in en uitbouwen, daar rekenen ze 445 euro voor. Ik heb verder geen ervaringen met dat bedrijf maar het geeft een een prijs indicatie.
@fast cow wrote:
is dat met zo’n rond draaiende kop en verkoop je die?
Ze liggen hier nog nieuw in een doosje. Laat maar in een pm weten als je intersse hebt.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Can-bus maakt het juist makkelijker alleen is het vaak wel duurder. vanaf de astra j en insignia maakt can-bus het weer moeilijker :thumbdown
Kan je die kapjes los krijgen?
De radio zou gewoon moeten werken zonder uhp ookal is hij nog gewoon geprogrammeerd. Alleenbhet ujp tabblad zou dan leeg worden
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Die tabbladen moet je gewoon programmeren in het display, dat staat los van het type radio.
Als hij origineel is linksonder het stuur
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
@jwvanyperen wrote:
@Simaan wrote:
Opties:
– Xenonlampen
– Licht en Zicht pakket
– Bluetooth (uhp4)
– ECCAanpassingen:
– CD30 MP3 –> DVD90
– GID –> CID
– Stuur –> OPC Stuur
– Teller –> OPC TellerPlanning:
– OPC pakket
– 19″ Dubbelspaak velgen
– Zwarte Dakhemel + alle toebehoren
– Half lederen interieur met stoelverwarming
– Sportknop
– Parkeersensoren
– TPMS
– Alarm
– Interieur van Satin Stone naar Matt ChromeEr zullen vast en zeker nog wel meer dingen op het verlanglijstje staan maar deze komen nu in me op.
@Simaan
Is dat mogelijk half leder met stoelverwarming??
ik dacht alleen met volledig leder :hmmzIk heb dat ook:grin: die matjes zitten er zo in.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
De astra j heeft gewoon het nadeel dat hij zwaar is.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
-
AuteurBerichten