Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
had jij het bij eds laten doen of heb je een ipf van ze gekregen?
Heb je achter eigenlijk echt veerspanners nodig? Als je hem omhoog krikt en dan de bout los maakt en als je de krik dan omlaag laat gaan komt de veer toch ook vanzelf rustig los of niet?
Vandaag nog een uur bezig geweest met de voorste moeren maar weer zonder succes, de demper blijft meedraaien, wat ik ook doe :(.
Hier een fototje van de staat van de moer:

Heeft iemand nog tips?
Misschien de volgende keer maar eff een paar keer van te voren de moeren inspuiten met wd40 zodat het er goed in kan trekken. En gaat het los maken van de moer ook beter als de auto nog gewoon op zo’n wielen op de grond staat.
Ik was vandaag sinds half 8 bezig geweest maar helaas zonder resultaat :swear.
Ik krijg die bovenste moer van de veerpoot gewoon met geen mogelijkheid los, het is ook één blok roest. Ik heb het met de luchtsleutel geprobeerd, wd40 ertussen proberen te spuiten maar helaas zonder resultaat.
Bij mij was het gewoon toeval eigenlijk, ik had 160pk software erin zitten (via de ipf). Later wilde ik 190/160pk hebben (met de sportknop functie), die software hadden ze gewoon gratis toegevoegd. Het probleem was toen over, ik had het nagevraagd en de software was inderdaad gebaseerd op een andere versie.
het is zo gedaan, je hebt enkel een rgb kabel en tech 2 nodig.
je zou het deurpaneel eraf kunnen halen, je kan dan het stripje eraf boren, het zit met verschillende pinnetje vast gesmolten maar dat zie je wel als je het paneel eraf hebt.
Ik ga morgen ook aan de gang :). Ik had een setje veerspanners gehaald maar volgens mij gaan ze achter niet passen :(, en voor zijn ze niet nodig.
Ik had zo’n setje gekocht:

Maar volgens mij kan dat niet als de veer er nog op zit, de schroefdraad zou dan tegen de bodem van de auto komen.
Edit:
Ik kan trouwens ook gewoon het eind van de schroefdraad eraf zagen, het stuk wat te lang is en in de weg zit :thumbup .heeft er iemand nog wat tips? Ik heb de rubbers in de klep al iets opgevuld zodat hij wat vaster tegen de hoedenplank zit maar dat heeft helaas geen effect.
Ligt het niet aan je chip? Ik had ook ooit foute software van eds, ik hem bijna een jaar gezocht naar het probleem en na nieuwe software van eds was het opgelost.
ik kwam ook bij de dealer voor die spiegel, ik had maar vriendelijk gedag gezegd en ben zo snel mogelijk weer weggelopen.
ik had hem ook bij artaparts besteld (€8,10), ik had hem binnen 4 dagen binnen.
Misschien wel aardig om het ook in het how-to topic te zetten, dan verdwijnt hij tenminste niet.
Imgburn werkt goed voor dit soort dingen.
Vanmiddag een vectra c station opc in eindhoven op de geldropseweg.
Caps lock kapot?
De bmw high versie moet gewoon werken.
Is het eigenlijk bij iedere z19dth zo dat het olie peilen enorm slecht gaat? aan de ene kant van de peilstok zit die op de helft en aan de andere kant van de peilstok op de max. Ik heb er nu volgens mij ietsjes teveel olie inzitten (0,1~0,2 liter ofzo), kan zo’n kleine hoeveelheid teveel ook al schadelijk zijn?
Van de grijze Opel is het kentekenbewijs ingevorderd aangezien deze mogelijk ernstige technische gebreken zou kunnen hebben. Een berger heeft de auto’s afgevoerd.
Misschien iets kapot gaan waardoor hij de controle kwijt is geraakt?
De vloeistof aftappen heeft inderdaad totaal geen zin. Bij mij hadden ze laatst één of andere apparaat in de auto gezet met de recirulatie aan en de geur is nu volledig weg.
Ja dat kan, ik heb namelijk zelf de sportknop ingebouwd maar zonder het ids onderstel. Andersom kan ook zeker.
Het is gewoon een kwestie van ids in de diverse modules op “not present” te zetten.
Volgens mij hebben ze bijna allemaal die roest op die plek, de astra h met volledige afdekplaat heeft er last van.
Maar is het ook echt rot die balk?
Erg gewaagd zullen we maar zeggen :hmmz
de gas-respons en stuurreactie raak je niet kwijt, enkel de stuggere demping als je op de knop drukt.
de (eerdere) 1.4 modellen hebben dat volgens mij.
-
AuteurBerichten