Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Juffer1 wrote:
Ik zit even naar de foto van jefkere te kijken en er valt mij iets op…
We hebben beide half leer en een cosmo uitvoering. Toch heb ik stelknoppen aan beide stoelen boven de middentunnel zitten en hij niet ?
Waar zou ik bij mij dan die armsteun moeten bevestigen zodat ik dan ook die knop nog kan blijven bedienen ?
Daarnaast is de Irmscher steun door zowel de bestuurder als passagier te gebruiken, als deze aan de stoel vastzit met ik er al 2 kopen.De armsteun zit er net onder, ik heb het beide en het past gewoon prima.
Volgens mij moet je behoorlijk lomp zijn wil je dat asje van de originele armsteun afbreken??
Foto’s van de binnenkant?
hoef je niet los te trekken, dat is alleen bij de voorbumper, die zit met clips vast. De achterbumper komt zo los.
Ik heb toen geen zekering geplaatst. Er zijn eigenlijk maar heel weinig astra’s zonder REC maar voor de trekhaak maakt het niet zo veel uit. Zonder rec heb je geen lampencontrole op de aanhangwagen (al werkt die controle ook alleen maar voor het mistlicht en achteruitrijlicht op de caravan of aanhangwagen).
Je hoeft hem niet te programmeren maar als je dat wel doet krijg je een lampje van een trekhaak bij je tellers en heb je ook een lampencontrole op de aanhangwagen.
Ik heb er nog eentje. Pm maar bij interesse.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Nope, gaat je niet lukken.
Een kostbaar geintje, wel mooi.
Met de laatste firmware werken gewoon alle android en iphone gsm’s. Bij mijn samsung galaxy S2 worden alleen niet alle nummers geladen zag ik pas geleden per toeval. Ongeveer 90% zit er wel in.
Hij slipt niet ofzo dus dan laat ik het voorlopig maar zoals het nu is.
Een caramelschijf gebruiken.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik rijd nu 2 jaar met 200pk en het gaat gewoon prima. Ik heb wel de sportknop ingebouwd waardoor ik in 95% van de tijd met 160pk rond rijd. Maar als je gewoon normaal rijd is er ook niets aan de hand met 200PK continu. Probeer ook niet te laag in toeren te rijden (onder de 1500rpm). Dat maakt meer kapot dan heel het chippen.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Het met een tech2 laten doen…
De op-com ondersteund niet alle cid display en dan krijg je deze foutmelding.Probeer ze eens te laten balanceren bij een bandenboer die zo’n ding met een laser heeft, daarmee lukt het vaak het beste.
Opel epc downloaden, dan kan jw het zien.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
De dynamo is ook nog vrij jong maar het is niet zo dat het “probleem” er pas net is maar het lijkt erop dat het gewoon een eigenschap van de auto is. Daarom was ik benieuwd of hij wel lichter is af te stellen.
Die is gewoon netjes op peil.
Van die site zou ik ver weg blijven.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Die bestaat maar zonder raamband. Als je een lichtsensor hebt heb je volgens mij nooit een raamband.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
co2 is op zich niet schadelijk, dat wordt ten slotte ook via je egr klep de motor ingeleid! Ik heb ook een brandblussertje achter in de auto zitten, geen idee eigenlijk of het een co2 blusser is of iets anders.
@iquick wrote:
Heb op de website van EDS iets gevonden:
http://www.eds-motorsport.de/shop/de/Reduzierstueck-fuer-die-Motorbelueftung-bei-allen-Z19DTH-/-Z19DTJ-Motoren” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zal dit ervoor zorgen dat dat niet gebeurt, dan laat ik em monteren over 2 weken.
Dat staat er los van. Standaard komt er bij de z19dth wat olie in de turbo terecht door de carterv entilatie die daar doorheen wordt geleid (milieu eisen), dat dingetje zorgt ervoor dat dat wat minder wordt. Als je een turbo slang los haalt zie je ook dat er wat olie inzit maar dit is normaal bij deze motor. Een op hol geslagen turbo komt door bijv. een gesprongen keerring in de turbo waar door er heel veel olie in het inlaat traject terecht komt.
Ik had daar even overheen gelezen.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Lekkende verstuiver?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Het can-bus systeem blijft nog een minuutje of 2 actief, is het daarna nog?
-
AuteurBerichten