Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat voor motor?
zou je het zegt wel ja vooral als je hem vergelijkt met de andere kant. Er is in ieder geval iets mee gebeurd.
Het lijkt wel alsof bij die opc de rechter deur opnieuw is gespoten (kleurverschil)
Ik heb er de laatste dagen nog een paar keer op gelet met het wat kouder weer en als ik 10km heb gereden staat de temperatuur nog pas op 65 graden. bij 20km staat hij op misschien 75 ofzo max.
erg nette waardes dus ook maar eens naar eds rijden )ik heb een dtj dus dat gaan van 120 naar 200pk)
Zijn die versnellingsbakken en koppelingen van die 1,9 diesels daar eigenlijk wel berekend op de vermogenstoename.
Die 1.9 van opel is wel ontzettend krachtig zeg.
hoe zorg je eigenlijk dat die dingen uigeschakeld worden als je er bijvoorbeeld een aanhangwagen achter hebt zitten.
Ik zou hem wel even orgineel maken voordat je langs de dealer rijd (dat scheelt ontzettend veel).
Ik heb er toen straks een zwarte astra g gespot in helmond op industrieterrein brouwhuis. Wel met heel de voorkant in elkaar. Leek erop dat hij tegen een boom of lantaarnpaal was gereden.
Ja uiteraard ontkennen maar is het nu wel legaal/niet legaal grijs gebied bij de verzekering bijv?
waarschijnlijk heb je andere lampjes nodig. de orginele xenon heeft namelijk een d2s fitting (of d2d?). En de koplampen die je hebt gekocht hebben hoogstwaarschijnlijk een H1 of H7 fitting (staat ergens op je gekochte lampen) en dat gaat nooit passen. Je connectors zijn inderdaad ook anders maar daar kan je opzich nog wel andere aanzetten.
Moet je dit soort dingen nog officieël doorgeven aan je verzekeraar of rdw? of krijg je er geen problemen mee als je wordt aangehouden en ze komen er achter dat je auto er nogal wat pktjes bij heeft.
origineel gepost door Edvries
origineel gepost door Spacejam
Het ligt er aan wat voor 120pk variant je hebt een 8v of een 16v een 8v kan vaak tot de 150pk en een 16v tot de 180pkEr is geen 120 PK 16 klepper en de 150 PK versie kan bij EDS tot wel ruim 200 PK opetuned worden.
de 120pk 8 klepper (de enige die er is) kan tot wel 160 pk worden opgetuned bij EDS
zoek maar op de Z19DTJ(heb er zelf ook één) maar ik weet niet of die ook in de vectra is geleverd. Dacht het ook af en toe. In de Astra h is ie sowieso geleverd.
Het ligt er aan wat voor 120pk variant je hebt een 8v of een 16v een 8v kan vaak tot de 150pk en een 16v tot de 180pk
Kan je er daar ook met nederlands of engels uit te voeten, ik kan namelijk geen woord duits en dat lijkt me een beetje lastig.
Heb je er een foto van?
origineel gepost door cabriobully
Vele bedrijven doen erg interesant met finetuning dit en
Dan maar geen rollerbanksessie…..
Garantie geeft iedereen,aangezien er weinig mis kan gaan,zijn standaard dingen die aangepast worden.Heb je misschien wat tips voor goede bedrijven in de regio zuid-oost brabant, noord-limbug? Waant voor een leek is het behoorlijk moeilijk om nou een goed bedrijf te vinden.
Voor de snelle beslissers. het bod is nauwelijks omhoog gegaan:
origineel gepost door Edition 2000
origineel gepost door Spacejam
ah dat was precies de info die ik nodig had, die extra h7 lamp is dus alleen maar voor het seinen :)nu nog even de koplampunits bestellen en dan kan ik het er ook allemaal in gaan bouwen :). De philips lampen hebben toch een stevigere fitting dan een pilot lampje.
wij kunnen u dan ook niet helemaal volgen:hmmz
wilde dit toch even gezegt hebben.
mvg eugene
gm-tuningpartsUiteindelijk had ik me inderdaad ook bedacht en vond ik ook dat je daarin wel gelijk had. Na ook een aantal positive verhalen hier op het forum heb ik dan ook besloten om ze gewoon bij je te bestellen.
Misschien is het makkelijk om verdere berichten via u2u te doen om het hier zuiver te houden. Nu is het voor de rest ook duidelijk dat er niets aan de hand is ;)
Die dingen gaan dan ook lang mee tegenwoordig, scheelt tenminste weer kosten.
een benzine moet toch al na 90k. een diesel is wel pas na 150k.
Ik rij zelf overigens gewoon met m’n lichtmetalen wielen en zomerbanden. De velgen kunnen dit makkelijk hebben bij de nederlandse winter. Een goede zomerband die het ook goed doet in de regen is zeker zo goed als een winterband in normale winteromstandigheden (op sneeuw na).
4 grote spijkers werkt zeker zo makkelijk.
Ik ben meer benieuwd of de “goedkope” tuningboeren ook rekening houden met bijvoorbeeld de olie terugslag die hier boven genoemd wordt. Ik ken zelf overigens ook geen woord Duits dus dat zal ook wel een probleem worden als ik naar eds zou gaan.
Als je je egr afdopt helpt dat toch ook tegen dit euvel of niet?
Moet je er rekening mee houden als je wel een roetfilter hebt? (ik heb hem namelijk wel). Houd een zaak als m-tech daar uit zichzelf rekening mee?
-
AuteurBerichten