Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nouja.. ik heb toch maar die van Winparts besteld.
Financieel kan ik momenteel niet al te veel missen, dus evt later maar kijken voor een betere.Toch bedankt voor de tips, zal er later wel wat aan hebben :)
Heb even kort rond gekeken, Zo’n remus enz is toch nog redelijk duur, misschien wel wat voor later..
Ik koop eerst wel weer een originele demper.
Bij Winparts heb ik 1 gezien: http://www.winparts.nl/113/uitlaat/uitlaat/0040419″ onclick=”window.open(this.href);return false;2e hands is ook niet veel te vinden..
Of is het ook iets als ik de tussendemper er tussenuit haal en daar een rechte pijp tussen zet?
Of klinkt dat dan nergens naar?Vanmorgen weer gereden, en nu doet hij het wel weer normaal.
Kan hem ook weer dimmen :PVaag.. heb er niks aan gedaan..
Nee die staat net zo als normaal, hoe ik ook scroll.. het veranderd niet.
Heb geen boordcomputer.
Dan maak ik me daar in ieder geval geen zorgen meer om, thnx!Heb vandaag toch maar Fulda’s gekocht, ‘Fulda Carat Exelero (215/45/17)’
Ze zitten er ook al onder, mooie bandjes en tot nu toe (100 km) niks te klagen :)Wel weer een hoop geld armer..
Mijn ABS lampje brand wel soms..
Maar er zit ook geen losse draad bij het wiellager ofzo, alleen die ene draad die wel aangesloten zit.€110,- bij autobandenmarkt (215/45/17)
Ga morgen eerst eens bij een garage langs, kijken wat ze hebben op voorraad.. moet zondag namelijk een lange rit maken en rij dan met het reservewiel rond (die is overigens wel splinternieuw, zonde eigenlijk:P)En zo’n indicator hoort er niet op te zitten? :P
Vandaag een band kapot gereden, was blijkbaar lek maar vernam er niks van.. en ben te lang door gereden..
De 2 andere banden waren al aan vervanging toe, dat worden dus 4 nieuwe banden… leuk.
Iemand bekend met Falken ZIEX ZE-912?

En?
Ik woon zelf in Spijk, ook in de buurt van Grunn dus!
(Zwarte Astra Coupé)Heb hem gezien en hem een mailtje gestuurd, bedankt!
Ziet er niet zo moeilijk uit om dat ding te vervangen.. zal morgen het wel er eens afhalen, kijken hoe het zit.
Tips zijn welkom in ieder geval.Die link is trouwens wel mooi goedkoop, alleen heb ik een 5 gaats nodig.
(Edit, gevonden op MP)
Maar hoe kom ik erachter wat nou kapot is?
Die ring of die sensor?@wim-v6 wrote:
Carloastra even Pm-en
Voor? reparatie, onderdelen..?
Ik ken hem niet dus weet niet wat hij doet :PMisschien dat dit wat is? http://www.fsrs-opelwebshop.nl/opel-distributiekettingset-z22se-oe-ref-636177.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dan moet het er nog op, dat zou ook wel wat kosten denk ik.
Ga er wel even mee langs de garage.. hopelijk valt het mee qua kosten!
Las net ergens dat iemand het gerepareerd heeft met een nieuwe ketting enz voor zo’n €1200,- :shock:Hoop toch echt dat het goedkoper kan..
Of is het ook een beetje goed zelf te doen?
Niet dat gezeur zoals een distributieriem, dat hij precies zo moet staan en niet anders want anders begin ik er niet aan.Heb op zich wel redelijk wat ervaring met sleutelen, en meestal lukt alles me wel..
Hmm.. wat zou zo’n geintje kosten om te vervangen? en is het dan verstandig om ook meteen een nieuwe ketting te laten plaatsen? of is dat niet nodig?
Dat getik, dat gejank is de motor zelf.. (stofzuiger..)
Het is niet echt een rammel, echt een tikkend geluid wat harder gaat als je meer toeren maakt.Ik kwam er net achter dat hij het ook doet als de motor een tijdje stationair gedraaid heeft, als je dan gaf geeft hoor hem hem ook licht, dat is in 10 sec weer weg.
Ben Constructieschilder & Straler :D
Alles op de ouderwetse manier, met de kwast! (wel een joekel van een kwast..) +- 5 liter verf per uur gaat er door per persoon, dus een beetje ‘kenner’ kan dan inbeelden hoe rap dat gaat :)
Stralen doe ik zowel in een straalcontainer als in grote constructies, lekker klauteren :D
En ja, ook beunen.En als je daar dus een schakelaar voor koopt kan je TC aan en uit schakelen?
Hij wil hem ook niet al te graag kwijt met zo’n simpele advertentie..
-
AuteurBerichten