Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@astraTD wrote:
Ik merk toch geen daling..
Vandaag maar eens doos opengehaald.

Weg ermee.

ik neem aan dat je het wel gedaan heb, maar toch ff melden ;)
je hebt nu dat pijpje er uit gehaald, onder dat pijpje zit een soort tonnetje, daar kun je bij komen door ff de auto op de krik te zetten, die zit namelijk voor je voorwiel, die moet je er ook af halen.
tenminste, bij mijn c1.4nz zat die er wel, neem aan dat ie er bij jullie ook zit dan.nog steeds?:P
hou het steeds weer in de gaten voor je maar helaas.in hoogeveen..
stuk of 7 tifra’s
1x 3deurs astra f1
1x station f2, zeer compleet.heb mijn kadett van 81 gewoon wa, geloof dat ie iets van 80 euro per jaar doet (afgerond naar boven)
als de deuren open staan doet hij het niet.
ik zou dan de doorvoer van de deur naar de auto eens na kijken, misschien dat daar een kabeltje iets bloot ligt en kortsluiting maakt als de deur dicht is.
@KadAstra-EF wrote:
Wel knap van de sloper om ze “3 hoog” op te stapelen.
Hoop niet dat er klanten zijn die net van de hoogste auto spulletjes willen hebben :jerryRik ;)
als ze maar stevig staan gestapeld, en niet dat de velg precies op de rand van het raam ligt onder de auto.
als je dan met 3 man een interieur er uit haalt is de kans dat je er door zakt….
:jerry :jerry :jerry :jerry@KadAstra-EF wrote:
Mwea, niet in een Life uitvoering denk ik :(
Rik ;)
ik wist dat dat jou antwoord zou zijn.
jij wilt ze nu toch ook in een life maken? wie weet heeft iemand anders dat ook wel gedaan haha.raar dat ze hem afkeuren om die lekkages.
misschien zitten die plastic hoekjes ook wel daar in die je al zo lang zoekt rik :P
gsi motorkap is exact het zelfde dan die je nu hebt, alleen er zitten 2 lucht inlaten op dus dat past gewoon, als je maar de motorkap van een astra f hebt en niet van een g, maar dat lijk me logisch.
gsi motor kun je er inbouwen ja, weet niet wat je nu er in hebt? komt nog wel wat meer bij kijken dan alleen een motor om hangen.
wij hebben het over de zelfde ja ;) je kan ze ook wel via marktplaats kopen dat ze al in het spatbord zitten, maar de astra f is nooit geleverd met luchtinlaten in de spatborden, dus dat is ook achteraf ingebouwd.gsi motorkap past er zo op.
je wielen hebben nu 4 gaten, lijkt me heel verstandig om dus naar 4 gaats velgen te zoeken ;) (steek 4×100)
afhankelijk van de et waarde kun je wel redelijk wat maten er op zetten.
die roosters die je bedoeld zijn lucht inlaten, kun je inzet stukken voor kopen, die moet je er dan in lassen.
uitlaat is geheel afhankelijk van wat je wilt, veel lawaai, zacht lawaai, alleen lawaai in de toeren.nou.. ze zitten er in :hmmz
heb haar ff laten zien wat er gebeurd als je er NIET origineel opel lampen in zet.
en nog zegt ze “dit lijkt mooier dan die zwarten” na die woorden vroeg ik me af als ze een zonnesteek had of dat het kwam omdat ze nog niet zo lang wakker was, maar ze meende het toch echt :swearhier ff de foto’s..
zo was het..

en zo is het nu..

en het sluit allemaal zeer netjes aan!!

en uitsteken doen ze niet hoor ;)

al valt me wel op dat die zo uitsteekt ook gekit is, en veel erger uitsteekt dan de andere kant.
ik hoop echt dat janneke zich nog ff gaat bedenken hahakun jij rijden dan met iemand op schoot?
lijkt mij best lastig hahaachterklep plaat?
die tussen de achterlichten?
ligt hier ook nog 1 op zolder hahadie is van duurt ;)
morgen ff lampen wisselen.
had nooit moeten zeggen dat janneke nu wat te vertellen heeft over de astra haha:Pkomen donkere lexuslook achterlichten in, niet mijn smaak maar ben al lang dat het niet de heldere versie is haha
temp sensor ff snel om gewisseld, van MIN 35 of zo is het nu ineens 29.5 ;)
weet je wat je eigenlijk voor de gein eens zou moeten doen?
stuur hem eens een mail en vraag eens naar een bepaald onderdeel, maakt eigenlijk niet echt uit wat.
dan zul je ook snappen waarom er niet veel van deze monza verkocht gaat worden.(al moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn interieur er ook vandaag heb, vond de prijs enigzins mee vallen)
kans is ook groot aanwezig ja.
hij zou hem in ieder geval niet aan de kant zetten omdat dit een auto is die je niet veel meer ziet ;)je kan er wel een kenteken bij aanvragen als ik mij niet vergis ;)
en volgens mij (als je genoeg bied) valt er nog wel wat met hem te bespreken over de gehele auto, maar dan is ie wel duur denk ik.@Ghanz wrote:
ach.. bij de DB verdwijnt wel meer wat zonde is…
jij kent hem dus ook.
iedereen die vind het hier zonde, als het aan meneer db ligt verdwijnt dat ding gewoon compleet in de oud ijzer bak, hij heb zijn centen er dan makkelijk weer uit, de rest zou hem een zorg zijn ;)
sst joh, weet alleen jij…
ik wil eens wat kleuren bij langs gaan om te zien hoe het word.nog een idee..
verbreed staal, mat zwart, imperiaal op een geblokt dak en een verroeste motorkap hahahalichtblauw ook mogelijk? ;)
inzenden kon tot de 17e ;)
we zitten inmiddels op het stemtopic te wachten :vertag
21 juli 2013 om 09:29 In reactie op: 15 meeting vliegveld hoogeveen fotos van bedankje op pag20 #18149598hmm jammer.
maar die keuze was voor mij ook niet heel moeilijk geweest haha..ff ander vraagje, iemand enig idee waarom er bij een paar meeting topics [x] achter de titel?
-
AuteurBerichten