Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heel raar verhaal vind ik.
ik heb die andere er in gedrukt, nu word de kachel veel warmer.
toch de oude ff geprobeerd met het kokend water verhaal, werkte wel gewoon.
snap het nog steeds niet.
heel misschien dat ik zelf iets over het hoofd zie.
ik weet niet beter dan wanneer de thermosstaat open gaat het kvs in mijn kvs vatje nog wat zakt.
dit gebeurd nog steeds niet echt, hij is maar heel weinig gezakt.
toch worden de slangen van de kachel wel warm/heet.toen ik alles door gespoeld heb heb ik de slang ook in het gat gedaan waar de thermosstaat normaal zit, zal er dan misschien toch nog water in het blok zijn blijven staan waardoor het in het vatje nu niet zakt, misschien dat dat het is?
had nog een andere op de zolder liggen, ff in een pannetje kokend water, en die gaat netjes open.
dus die gaan we er dalijk toch maar ff in prutsen, kijken wat ie dan doet.moer zo ver draaien tot dat ie gelijk staat met die stang waar hij op zit.
knieen achter het stuur en mee naar voren duwen, je snapt me wel neemik aan.
tegelijker tijd met een hamer een klap op die pen geven ;)vandaag echt weer zo lekker pruts dagje :P
aangezien mijn “koelvloeistof” rood verroest water was leek het mij slim om er maar eens verse in te gooien ;)
alle slangetjes er af, tuinslang er op, net zo lang dat er overal normaal water uit kwam.vervolgens de slangen allemaal weer terug gezet.
ik gooi er 2 flessen kvs in.. bij de 2e fles zie ik in eens lekkage!
hmm, slange klem ff iets los gedraaid zie ik dat heel die “hals” waar je hem over heen schuift lek!
dus met andere woorden.. tijd voor een andere radiateur..
van alles afgebeld, zelfs bij een bedrijf dat auto delen levert, nergens te krijgen.
1 persoon nog ff langs gaan (voor de bekenden, johan bijl)
jep, die had er nog 1, splintertje nieuw in doos!
ondertussen nog ergens anders bericht van gehad, dus ik kon kiezen..
2e hands.. 20 euro.
nieuw in doos.. 50 euro.
makkelijke keuze, nieuwe er op!!alle kvs wat ik had er op gegooid, stond mooi op pijl, maar ja, motor had nog niet gedraaid.
motortje gestart, ik op de fiets naar de action toe extra kvs halen, kom terug, hoor de vin draaien, k denk das leuk, kan ik gelijk de kvs er bij in doen.
huh, reservoir zit nog op zelfde pijl als net??
ben dus bang dat mijn thermosstaat ook kapot is!
de kachel word namelijk ook niet warm.
toch snap ik niet dat de vin dan wel gewoon aan slaat ;)zorg voor later, vind het wel weer leuk, heb geen zin om weer de kvs er af te moeten laten lopen ;P
voor zo ver ik weet zijn de voorpoten van een e juist hoger.
de vorige eigenaar van mij d heeft dit geprobeerd vanwege een kapot wiel lager, maar de poot van de e was te hoog.zag ergens een d kadett met astra gsi stoelen.
als ik mij niet vergis heeft de astra de zelfde bevestiging als de kadett.
heb hem dus even gevraagd, dit was zijn antwoord.Hoi,
Dat gaat niet zo 123 passen. Je moet eigenlijk alle bevestigingspunten aanpassen. Bij de stoelen heb ik profielen aan het frame van de stoel gelast zodat daar de rails van recaro-stoelen op gemonteerd konden worden kunnen. Daarna pasten er ook de recaro-consoles van de kadett gte onder. Deze moesten echter nog 5 cm in de hoogte aangepast worden omdat je anders te hoog zit.
Bij de achterbank moet je eerst de twee losse gedeeltes met elkaar zien te verbinden (ook een lasconstructie) en daarna de bevestigingspunten aanpassen.
Zoals je ziet enorm veel werk, maar veel succes ermee.heb al gehoord dat het en mooi autotje moet zijn, maar ik dacht dat het een lichtblauwe was.
ik hoorde ook dat je hem al weer kon ruilen tegen een bloed mooie corsa.. net een neger, zwart van buiten rood van binnen hahafoto :agent
waar is die dikke manta van jou dan geert, hoort hier ook nog bij toch:P
zonder ons was je als nog gewoon in frankrijk geweest lijkt me ;)
wat je eventueel als tijdelijke oplossing zou kunnen doen is naar een bouwmarkt gaan, beetje kit ophalen en dat er op smeren.
maar dan wel een beetje kwaliteit spul, door die vettigheid hecht goedkope kit niet (weet ik uit ervaring haha)
ik heb er zelfs op die manier een auto mee door de apk gekregen, beetje kit over het scheurtje, ff laten droogen, daarna mooi zwart gemaakt die kit ;)@bouke_gsi wrote:
maar de raisl van een d kadett passen tog op de stoelen van een e???
`
zijn volgens mij aardig verschillend, ach, we zullen wel ff zien van de week, je hoort nog ff wanneer ik kom.scheurtje in je ashoes?
terug zeiken!!
de rommel die aan mijn auto zit komt ook van de natuur, dus de natuur krijgt het ook weer terug ;)nee ik snap wel wat je bedoeld.
hier schijnt het ook niet te mogen.
nja sorry, ik heb er schijt aan, als ik denk dat ik hem voor het huis moet wassen dan doe ik dat :Phier, lees dit maar even door anders.
viewtopic.php?f=124&t=163359een echte crosworth?
dat spul schijnt super mooi te lopen ;)heb zelf nog een escort mk3 station gehad, schijnt ook niet heel veel meer voor te komen.
reed 1e klas, maar miste toch mijn opel :P
enige nadeel is dat hij smorgens zeer slecht starte maar verder een top auto.verder veel plezier met je opel, denk dat die aardig wat meer comfort heeft dan je beide fordjes ;)
hele simpele oplossing..
de auto zelf wassen ;)
van de wasstraat krijg je alleen maar krassendie heb ik er ook gelijk uit gehaald toen ik de auto heb gehaald, mijn rooie f was daar aardig gaan roesten namelijk, nu kan het mooi door lopen.
maar IN de kachel motor ligt ook een plasje water, dus ik denk zelf dat het komt omdat ik de auto gewassen heb, dat er toen water in is gekomen, want het interieur filter is gewoon haast uit te wringen zo nat.
toch klopt het dan nog niet, ook dan hoort het er droog te blijven, denk dat die plastic kappen niet goed hebben gezeten of zo.in ieder geval bedankt voor de tip.
interieurfilter is zeiknat!!
de rest rondom het kachelhuis is netjes droog, de doorgangen waar het regenwater normaal langs gaat zijn ook netjes los.
eerst het interieur filter maar eens een tijdje op de verwarming leggen (ding is nog geen half jaar oud)zet mij er maar OVB bij dan, kan niks beloven, tis wel ff een dik uur tuffen voor mij haha
o ja zag het.
nja, ik zal wel eens zien, heb nog niet veel gehoord als ik wel welkom ben met de d hahalelystad almere? dan rijd je toch om of zie ik het verkeerd?
27 juli 2013 om 19:43 In reactie op: Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los #18078057@Andreas.Berger wrote:
Voor mij is terughalen op dit moment geen optie, omdat ik al met een ander project GSi bezig ben, en dus ook geen plaats heb om de corsa kwijt te kunnen, inmiddels ga ik ervanuit dat de motor om zeep is geholpen, ook is door de klap alles omlaag geduwd, dus de auto zal mischien ook nog op een richtbank moeten, wordt voor mij wat veel, aangezien ik ook nog met werk zit en een zieken vader waar ik toch wel de nodige uurtjes aan kwijt ben.
over die idioot gesproken, het aller ergste , het was geen vreemde, en uiteraard het om gaan met de corsa is onder alle worden, ik heb hem laats na de klap ook al weg gesleept toen hij zo kwam aanrijden met een kapotte radiateur, en uit drukkelijk laten weten dat de auto niet meer rijden mocht, vinden we hem zondag toch weer zo terug, en dan erachter komen dat meneer geen werk meer heeft en in de schit zit, en mij niks wil betalen, onder het motto van een kale kip kan je niet plukken, dus ga hier wel mee verder
en zo leer je je vrienden kennen..
ik weet er alles van ;)maar om ff over dat stukje wat je zegt over dat je naar die centen kan fluiten..
weet je dat jij als particulier nu ook een deurwaarder naar hem kan sturen?
uiteraard zijn de kosten van de deurwaarder dan ook voor hem.
misschien heb je er wat aan ;)in ieder geval zeer zonde dat je op zo manier bij de poot genomen word, dan keldert je vertrouwen en de mens wel een beetje lijkt me.
ik zal er eens over na denken, volgens mij kan ik dan zo vanaf meppel ongeveer wel achter iemand aan rijden haha
misschien trouwens niet verstanding op de 1e post even aan te passen en daar de datum,locatie en tijd in te zetten? dan hoeft er ook niet zo geocht te worden ;)
k werd ook door iemand gevraagd,maar helaas heb ik een d en geen e ;)
pff, zeg dan gewoon dat je daar een andere naam hebt!!
nu weet ik het wel weer ja haha, maar op het kadett forum had ik nog nooit “nova1.6” gezien hahagister eigenlijk.. maar toen was het topic er nog niet :P
heb de voorpijp ff vervangen, ik hoor nu weer een 1.2s inplaats een lekke uitlaat.vandaag de binnenkant ff lekker onderhanden genomen, ziet er weer redelijk netjes uit.
wil zo graag met de buitenkant bezig, maar heb eerst belangrijkere dingen ;) -
AuteurBerichten