Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
neuh… is te merken haha
2 of 3 standen?
@gwriemersma wrote:
Het feit dat jij niet kunt kiezen voor man of vrouw is te wijten aan het feit dat je mij niet kent :sleeping
Anders ……Anders liepen wij nu samen alle leuke meetings en events af welke onze interesse hadden
Zoals jij zegt “f*ck gucci…………. ik versier jou in me pyama :D ” en ik daar op antwoord kom maar op dan :angel
dat deel zit een geurtje aan :P
wil je ze er tijdelijk af of helemaal?
zoals al gezegd, de zwarte strippen zitten geklikt, daar onder zit een ijzeren strip.
de ijzeren strip zit er op met dubbelzijdig plakband.uit eigen ervaring weet ik dat je die zwarte strippen er niet ff makkelijk weer op klikt.
meesten waar ze al vanaf zijn worden er ook met kit op terug gezet.
dus mooi laten zitten zou ik zeggen ;)wil je ze er tijdelijk af of helemaal?
zoals al gezegd, de zwarte strippen zitten geklikt, daar onder zit een ijzeren strip.
de ijzeren strip zit er op met dubbelzijdig plakband.uit eigen ervaring weet ik dat je die zwarte strippen er niet ff makkelijk weer op klikt.
meesten waar ze al vanaf zijn worden er ook met kit op terug gezet.
dus mooi laten zitten zou ik zeggen ;):hmmz
ruiken er nog meer mensen hier een bepaald geurtje? :jerryaangezien het weer zo saaie zondag is…
ik heb de dubbel polige vitting maar uit de nep lexus van de astra gesloopt..
hebben een ander leuk plekje terug gekregen..

twijfel zelf nog wel over wat nou mooier is.. dat de gewone lampen mee branden of juist niet.
lang geleden…
ff denken, die 2 kabeltjes op de achterkant heb je niks mee te maken.
er naast zit nog een kabeltje, daar zit je lampje aan.k wil der wel ff een rondje lopen haha, staat leuk spul tussen!
zal later vandaag of van de week de astra f foto’s er ff tussen weg halen en op het astra f forum zetten ;)
die vectra gt is ook mooi trouwens
hmm.. gister de normale motorkap er maar weer op..
staat toch veel beter eigenlijk haha.gister ook maar ff een andere teller er in, had wat lampjes kapot en een barst in het glas, dus dan maar ff de andere er in.
ook het lampje in de kachel schakelaar vervangen.
nu ik het nog allemaal eens bekeek snap ik ook heel goed waarom standje 3 het niet doet!
zal het ook nooit gaan doen ;)denk dat jullie het zelf ook wel zien :P
de stekker aansluiting…

ach, laten we de kabels eens wat verder volgen, dan word er een boel duidelijk!!

juist! het is origineel 1 voor een 2 standen schakelaar!!
maar iemand heb maar wat aan gerommelt en er een 3 standen van gemaakt ;)vandaag maar het slotje in de bijrijderskant er in gezet.. wat een gepruts!!
update… tsja, niet helemaal eigenlijk.
maar wel veeeeeeeeeeeeel mooier dan wat het was haha
binnenkort maar eens wat tektiel op de bodem dacht ik!
iemand nog tips oid? nog nooit eerder gedaan namelijk.en die nl sticker er nog af… valt niet mee, is zo heeeel dun ding
heb je wel weer aardig wat in het register te zetten denk ik zo astrawez :jerry
zonde van al die kadetjes joh, ff met het d kadett forum geld in zamelen en alle dees daar weg kopen haha
deze toevallig? ;)

joh, dat laswerk zit op plekken wat je niet weer ziet ja.
ff netjes uit slijpen, plaatje er over, strijk kit er over en dat is klaar, vind het zelf nog behoorlijk mee vallen.
vind het wel raar dat ze hem daar om af keuren, mijne heeft er ook iets roest, doen ze niet moeilijk over.die hoesjes (als de scheuren niet te groot zijn) kun je eventueel wat kit op doen gaat er om dat ze niet lekken.
de lagers kun je eventueel ook doen door er een paar andere poten onder te zetten van de sloop, heb je ook gelijk je schijf gedaan
al met al valt het na mijn idee best te doen.
die remleidingen kost je het meest denk ik.je heb het over balken en dorpels, wat is het verschil?:P
k weet niet, als ik eens zie hoeveel moeite je er mee heb gehad om het ene blok lopend te krijgen en vervolgens toch een ander blok er in gehangen..
je weet dus nu wel dat je ene goed blok heb.
trap je deze weg weet je niet wat je weer koopt.
tis wat las werk en wat hoesjes..
mwoa, na al het werk wat je er al in het gestoken zou het zonde zijn om em om dat weg te doen.al had ik persoonlijk eerst gaan keuren en dan pas ene ander blok er in, maar dat ter zijde ;)
ding heb een kleur wat op bijna geen 1 andere astra zit, dus denk dat je daar door ook niet snel het plaatwerk verkoop.
zoals ik al zei, ik had er apk op gemaakt ;)foto’s?
2 november 2013 om 21:25 In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181165hij wel wat te lassen geert haha
als het alleen de dorpels zijn had ikj het wel geweten..
gewoon nieuwe dorpels er onder..een nieuwe dorpel kost 15 euro bij http://www.artaparts.nl
dat keer 2, nja en dan het er in lassen dan.
dan dik in de tektiel ;) in kleur hoeft ja niet, zitten de skirts wel over heen.die 80 euro van de doe het zelf garage had je je na mijn idee al kunnen besparen door het gewoon ff voor thuis te doen ;)
maar ja, niet iedereen is daar voor in de gelegenheid helaas.je hebt 40 euro betaald voor een apk bij een beunhaas, en later nog eens 30 euro? snap ik ff niet.
normaal als je auto afgekeurd word heb je 2 week tijd om het klaar te maken, binnen die 2 week hoef je niet nogmaals het geld te betalen.en net wat theun zegt.. je heb een jaar apk, waarom weg doen? je weet nu wat voor auto je hebt, de kleine puntjes op de i heb je nu tijd zat voor toch?
dalijk koop je een auto die verot is of het blok ook niks van deugt ;)@dennis wrote:
kt-90-hn
ik herken de auto maar die is camouflage over gerold en bestaat nu idd niet meer.
is wel een oude herhaling geweest denk ik.
heb nog wel ergens foto’s van deze auto volgens mijff van een andere site geplukt
lekker op tijd haha.
wel aparte velgen, zie je niet veel ;)helaas gespot op facebook, had hem liever voor het huis gespot haha
als nog een mooie spot ;)
ook wel “egbert te duur” genoemd
als je wilt moet je me dat ff beter uit leggen…
“Daar staat wel tegen over dat alle punten die de dealer gekeurd heeft en goed is bevonden
je daar een half jaar garantie op krijgt “klinkt raar, maar ze mogen hem bekijken omdat ik voor me zelf nieuwsgierig ben wat hun gaan vinden.
tijdje terug ging ik ook voor iets naar de dealer, maar mijn auto was “te oud” k weet niet, als dealer zijnde moet geen enkele opel te oud zijn vind ikinteresant..
de kadett heb zeer slechte remmen…
maar eens heen gaan met dat barreltje, denk dat de 18 punten wel hier en daar wat opmerkingen krijgen.
de astra er ook ff heen denk ik, ding heb net apk, moet dus allemaal goed zijn ;)maar uhh ik als nederlander vraag me 1 ding af..
meestal als er wat gratis word gedaan zit er een adertje onder het gras.. dus als ik zonder portemenee ga kan ik ook gewoon met de auto weer terug?
dealer en gratis… k weet niet.
ben er nog nooit eerder geweest, vandaar de vraag dus ff -
AuteurBerichten