Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hmm ja, verboden.
laten we het ff ruim aan houden ;)
de bewuste facebook pagina (jij weet wel welke ik bedoel) heeft iets van 15.000 leden.
stel je voor, al die 15.000 leden gaan ondanks dat verbod TOCH heen.
k weet niet, maar wat wil er langs komen om op 1 dag al die 15.000 auto’s weg te halen?
hoe graag ze ook willen, hoe hard ze ook dreigen, maar dat kunnen hun ook nooit klaar gespeeld krijgen.uiteraard gaat dat niet gebeuren, want wanneer den haag iets verbied is er al meer dan de helft die de hakken in het zand trekken omdat ze niet durven.
maar die zelfde mensen zullen wel weer vanaf de zijkant hun grote bek open trekken ;)wat ik bedoel..
laten de nederlanders eens een groep vormen!!
denk dat er dan wel wat te bereiken is.
in den haag hebben ze al lang in de gaten dat wij nederlanders allemaal een grote bek hebben en commentaar geven, maar uit eindelijk laten we wel over ons heen lopen… :hmmzhttp://www.tv2.no/underholdning/broom/sjeldne-opelklassikere-dukket-opp-paa-uventet-sted-4059327.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
opel manta rally?
das een voordeel met mijne, kan gewoon heel het gas gebeuren er uit halen.
maar om ff terug te komen op je vraag sinds wanneer den haag naar het volk luisterd.
kun jij mij een voorbeeld noemen van een soortgelijke actie van de nederlanders wat de fransen nu doen, welke niet geslaagd is?
waarbij dus de nederlanders in opstand zijn gekomen zonder resultaat?
ik kan me namelijk niet herinneren dat de nederlanders ooit eens een weg geblokeerd hebben, of het binnenhof vol hebben gezet.dat ME verhaal geloof ik al niet te veel van, waneer daar een grote partij staat om de snelweg dicht te zetten, wat willen ze dan doen?
ze kunnen een file toch al niet voorkomen, dus de overlast is er toch al op dat moment ;)
komt er nog eens bij, vele denken nu misschien dat we het met oldtimers over onze auto’s hebben..
laten we niet vergeten dat er ook zat oldtimer vrachtwagens zijn!
ook die kunnen de weg vast zetten he ;)iedereen hier is na mijn idee al overtuigd dat er niks bereikt word..
sorry hoor, maar als we met zo instelling de oorlog moeten winnen hang ik me zelf op wanneer de oorlog uitbreekt ;)is niet echt oldie gericht zie ik net…
http://www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/800-tankstations-willen-concrete-actie-tegen-accijnsverhogingen-grensstreek-80-km-op-snelwegen/#.UpotANLuLEl” onclick=”window.open(this.href);return false;
maar wat niet is kan nog komen ;)
ff gejat van facebook….
lees net in de krant pomphouders grenstreek as maandag gaan massaal langzaam aan aktie voeren op nederlandse autowegen richting den haag om te protesteren tegen het belastingplan geloof me ik ben er bij ik hoop heel nederlands rijdend oltimers sluit je aan het is ook voor jullie grijp je kans nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
der is nog nooit bewezen dat dat in nederland niet werkt.
meer een kwestie dat nederlanders de mensen zijn die wel overal commentaar hebben maar toch maar doen wat er gevraagd word ;)ongelooflijk!!!
ik heb het hier op het forum een paar keer aangegeven..
der word op gereageerd dat mijn idee in feite nooit zal slagen, sterker nog, ik word nog net niet voor gek aangezien
:jerry :jerry :jerryen wat doen de fransen wederom succesvol???
JUIST!!http://www.telegraaf.nl/buitenland/22101172/__Blokkades_Franse_snelwegen__.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
en jullie denken nog steeds dat het geen zin zou hebben?

en nog 2 kleine b vectra’s in de kast ;)
ze hadden inderdaad iets hoger mogen zijn ja.
en om het af te maken ook ff een deel voor op de deur.
nu lijkt het er op dat er op de deur wat mist.alles bij elkaar vind ik het verder een nette auto in ieder geval
@Haasje17 wrote:
Maar eeh dit is toch geen echte gsi?
op de skirts na is ie wel gsi uitgevoerd.
weet alleen niet wat voor blok er in ligt ;)moet zeggen dat ik het wel mooie sideskirts vind trouwens, heb deze nog niet eerder gezien
in die van mij ligt zo tank in de reserve wiel bak
raar, stond toch een bericht van jou boven mijn bericht op de vorige pagina?
iets met niet bang en als het komt komt het er toch of zo.kenteken ingevuld.
massa rijklaar gepakt toen fiscaal aan geklikt, breken motor rijtuigen belasting.voertuig: personen auto.
provincie: drenthe
Op welke brandstof rijdt uw personenauto? lpg en overig.
Wat is de gewichtsklasse van uw personenauto? 851t/m950Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: € 206,00
Motorrijtuigenbelasting per jaar: € 824,00heb me dus zelfs nog vergist ook!!
als de huidskleur hier geheel niks mee van doen heeft, waarom zijn het dan de “gekleurde” mensen die er last van hebben?
dat zou er dan op neer komen dat na aanleiding van dit hele verhaal straks de partij van de dieren gaan klagen ver de kerstman… rendieren voor een areslee? kan toch niet ;)
zo als ik hem heb uit gerekend kom ik op de 130 euro in de 3 maand aan belasting voor het gas ja.
denk dus ook dat ie gewoon terug op benzine komt.
heb hier een ander 1.2s blokje staan welke vele malen mooier loopt, dus denk dat die er maar in komt, en die gewoon op benzine blijft.
130 euro in de 3 maand. plus de kosten van het onderhoud word me echt te gek voor ene hobby, sterker nog, kan ik niet betalen ;)hey geert, geen teksten weg halen he! haha
nu lijkt mijn tekst weer nergens op :P
:jerry :jerrydruk maken?
mwoa nee dat niet, wil gewoon graag goed voorbereid zijn ;)
130 in de 3 maand wil ik gewoon niet betalen voor een oldtimer.. kan ik simpelweg niet betalen ;)
denk dat ik deze maand nog maar ff wat bezoekjes op afstand ga doen en dan de auto schorsen hahadat ik er niet op reageer wil niet zeggen dat ik het niet gelezen heb ;)
jij vind het nergens op slaan.. mag ook wel, tis ook een best kromme vergelijking ja.maar zwarte piet word als discriminerend gezien.
komt voornamelijk door de kleur en naam.
dat pakje is in mijn ogen ff een beetje bijzaak, heb daar niemand over gehoord nog.
meneer zwarte piet doet in mijn ogen niks anders dan het kindje wat mee loopt… iemand anders helpen.
ik zoek het ook wel heel ver nu, dat weet ik, maar dat zat ik mij laatst zo eens te bedenken.. heel zwart wit gezien komt het wel ene beetje op het zelfde neer ;)haha denk dat jij dan op de zelfde facebook pagina mee snuffelt als ik :P
dat in maart beslissen..
als ik in maart beslis om hem op benzine te zetten en dan voor de kwart regeling kies kunnen ze hooguit voor 1 kwartaal mij het gas laten betalen.
die andere 3 (2.5) kwartaal rijd ik op gas.als ik op mijn huidige f nu gas bouw laten ze mij ook niet dit hele jaar nog betalen voor benzine ;)
dus dat kunnen ze nooit maken vind ik.de stallings maanden zijn december januari en februari.
dus tot december 2014 zou je er dan niet mee kunnen rijden.als ze het een beetje makkelijk willen doen laten ze dit jaar nog voor wat het is, beginnen gewoon in januari 2015.
in half 2014 een brief de deur uit om te beslissen.over dat stukje wat je niet snapt.
ik vind het zelf ook erg onduidelijk.
omdat het na mijn idee over de kwart regeling, dus benzine auto’s gaat.
of heb ik ook tot maart om te beslissen als ik mijn kadett op gas wil laten, op benzine wil zetten, zo laat als ie is, of ga schorsen?de sint nam zijn “vriendjes” mee omdat ie niet bij alle kinderen te gelijk kon zijn. ;)
ik zei ook al dat het heel zwart wit was..al lang aan gedacht haha, maar niet het geld voor om dat op te zetten.
moet eerst maar eens bedenken wat ik met de kadett wil.
die is op gas, dus als de regeling er door komt moet ik gelijk in januari al betalen ;)zodra als de regeling definitief is kan ik 2 dingen doen..
gas er af, of schorsen.
niet omdat ik de auto heb om goedkoop te rijden, maar die 130 in de 3 maand kan ik gewoon niet betalen ;)Motorrijtuigenbelasting voor
oldtimers1. Inleiding
Vanaf 1 januari 2014 zijn alle motorrijtuigen van 40 jaar en ouder
vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting (MRB). Daarnaast komt er een
overgangsregeling voor personen- en bestelauto’s rijdend op benzine,
motorfietsen, bussen en vrachtauto’s, die op 1 januari 2014 26 jaar of
ouder zijn maar nog geen 40 jaar.2. De overgangsregeling
Voertuigen die onder de overgangsregeling vallen komen in aanmerking
voor een kwarttarief. Het kwarttarief geldt voor een heel kalenderjaar
met een maximum van € 120. Voorwaarde is wel dat er in de maanden
januari, februari en december geen gebruik wordt gemaakt van de
openbare weg. De houder van het voertuig kan jaarlijks in het vierde
kwartaal doorgeven aan de Belastingdienst of hij het komend
kalenderjaar kiest voor de overgangsregeling. De aanvraag en de
betaling moeten gedaan zijn vóór 1 januari.De overgangsregeling treedt al op 1 januari 2014 in werking. Om in
2014 gebruik te kunnen maken van deze regeling ontvangt de houder
van het voertuig daarom begin 2014 een brief en krijgt hij tot 1 maart
2014 de tijd om een keuze te maken.
In de maanden januari en februari 2014 kan er gewoon gebruik van de
weg worden gemaakt.Als de overgangsregeling wordt toegepast voor een voertuig en er toch
mee wordt gereden of als het voertuig toch wordt geparkeerd op de
openbare weg in januari, februari en december is de houder van het
voertuig alsnog de normale MRB verschuldigd voor het gehele
kalenderjaar plus een forse verzuimboete.Personen- en bestelauto’s op diesel of LPG van 26 jaar en ouder maar
die nog geen 40 jaar oud zijn komen niet in aanmerking voor de
overgangsregeling.dus ook die 3 maanden mag de auto niet aan de straat staan..
daaaaggg veel oldtimers waarvan de bezitters niet gemachtigd zijn de auto 3 maanden te stallen ;)
(mijne gaat waarschijnlijk de schorsing in, kan ik hem ff goed aan pakken.)moi
maar..
ff heel zwart wit bekeken.we gaan eens een stapje verder dan haha
op de scholen is het zo (tenminste vroeger toen ik naar school ging wel) als je jarig bent mag je de klassen rond gaan.
meestal mocht je dan iemand mee nemen.
die gene die dan mee ging, werd die dan ook gelijk gediscrimineerd als “slaafje”echt ff heel zwart wit hoor ;)
-
AuteurBerichten