Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8.
als ik jou was zal ik de grote veranderen ;)
word ie ook weer wat duidelijker van.
kun je veranderen daar waar je je avatar zelf ook kunt uploaden ;)stab tang kun je zo zien, ik neem aan dat je wel weet wat de draagarm is?
de stab stang zit daar ook op, loopt naar de achterkant van de motor zeg maar.
misschien dat iemand het anders beter uit kan leggen maar kan haast niet missen.om de draagarm rubbers te chekken moet je hem even op de krik zetten.
dan pak je een lange stootijzer oid en zet je op de draagarm en onder de auto, dan een beetje op een neer drukken, als je je draagarm dan heen en weer druk heb je de rubbers waarschijnlijk wel kapot.
in de meeste gevallen is het dan de achterste.hmm had precies het zelfde, bij mij was het de stabilisator stang wat klapte en de draagarmrubbers het gepiep.
met een 1.2 corsa blokje er in :angel
hmmm interesant topic dit :P:P
voor wie zich verveeld :P

beetje donker, dus hoop dat jullie er wat mee kunnen.

heb je hem er al op? ben wel nieuwschierig naar een paar foto’s ;)
mooi fototje.
8gister..
kleppendeksel vervangen, eerst een originele, bij het aandraaien kwam ie er aan alle kanten haast weer uit, dus maar een kurken er tussen gezet.
vandaag de rubberen ring achter ontstekingsklok ff dicht gemaakt, daar lekktie die ook nog olie.
als me blok nu schoon blijft heb ik geen lekke kop dus :Pklopt rik, wat lambo452 zegt klinkt mij ook heel bekend, dus ze zitten alleen maar in alle f stations.
ben poos terug ook wezen kijken naar een station, hij heeft het mij dus ook even laten zien hoe het werkte.
alleen jammer dat er in die auto en lekke klep zat en dat dat ding stok verrot was, reed verder wel goed.
en ook jammer dat er geen hemel meer in zat :P7.5
7 :)
dat verhaal gaat dus al ongeveer het hele jaar rond, hoop niet dat het door gaat maar ja, ze hebben het er inmiddels al zolang over dat ze er wat aan willen doen, tot nu toe nog niks.
ook ik heb wel belang bij een wb vrije auto er bij, zal dan een golfje worden denk ik, maar die dingen zijn haast niet et betalen haha.7
gister spiegels vervangen, zijn dan wel van een f1 maar is niet erg, vind ik [persoonlijk ook nog mooier dan die van de f2 ook :P
gister ook weer ff gepoetst, alleen dak en motorkap niet, net wat te veel zon er op.
spiegels ook maar gepoetst waren bij roze af, nu weer aardig rood.
en wat denk je? gister bij iemand wat oud ijzer op gehaald, zaten daar niet toevallig m3 spiegels bij?
ben nu dus aan het twijvelen, met de adapterplaten van de druppelspiegels passen ze ook weer op de astra :P:kewlpics :kewlpics :kewlpics
hhahaals ik ook nog eens goedkoop aan zo spoiler kan komen zet ik hem op het midden.
ff stukje er tussen uit halen en dan omhoog zetten dus :Pdenk dat ie dit met een gsi spoiler bedoeld.

en die andere zit er bij mij wel bij op :P
wou die van kadastra graag kopen maar wou hij niet evrkopen :fy1 hahaha.
onderste is heel makkelijk, gewoon helemaal met kit aan de randen besmeren en dan er op drukken :P
helaas zit mijne heel iets scheef, dus houd dat wel in de gaten ;)maar neem aan dat ik hier boven al duidelijk had aangegeven hoe je de gsi spoiler er op krijgt ;)
zo niet laat je het maar ff horen.hmm wil sowieso geen vw..
ja golf 2 belastingvrij…
maar uhh, er was altijd een forum waar roestige autos in stonden..
iets van.. het roestende topic van andere modellen of zoiets, kan hem via zoekfunctie niet weer vinden :Pje bedoelt die zwarte plaat zeker?
ik heb er zelf ook een gsi spoiler op gezet.
is allemaal niet zo moeilijk :P
originele er af halen, onderplaat er ook af halen, onderplaat van de gsi er op.
de 2 gaten aan de zijkanten heb ik simpel weg een zelftapper in gedaan.
wel raad ik aan om er wat blanke lak op te doen, mijne is er een paar keer op en afgeweest (spoiler zelf) om te spuiten, en nu zag ik dat dat bij de zelftappers iets roestig werd.
de spoiler zelf zit aan de binneknat met 2 schroefjes vast en aan de voorkant waar die plaatjes op zitten. officieel zit er aan de zeikant ook nog bevestigingspunten voor schroeven, maar ik heb de 2 dingen in de spoiler zelf er af gehaald, aan de zijkanten zit mijne dus helemaal niet vast, ten 1e klemt ie er om heen, en ten 2e zitten die 2 binnenste schroeven ook aan de binnenkant.
heb er inmiddels al aardig wat kilometers op zitten met de spoiler, niks aan de hand, ook bij 160 op de snelweg niks gemerkt, en hij zit nog net zo als dat ik hem er op heb gezet.
kan eventueel fotos voor je maken als je niet snapt wat ik bedoel, maar dat word dan volgende week.als je dit ondanks mijn verhaal niet vertrouwd heb ik ook ergens gelezen dat ze net als mij dat aan de zijkant in de spoiler er uit halen en dan killteband er op doen, en dan op de auto ook klitteband doen.
ja kun je ook doen, maar ik zal als ik jou was eerst een informeren wat een nieuwe fusee kogel kost.
je loopt natuurlijk op de sloop altijd de kans dat je een poot koopt waar nog meer aan kapot is dan de jouwe.
dus dan schiet je er weinig mee op.stond hier laats een bekende van me met net zo polotje
was een 3 deursje, onder het achterraam begon hij l mooi te hobbelen over de hele lengte van het raam.deur te demonteren?
je moet alleen die kap van de deur halen.
ik heb ze er ook zelf in gezet toen ik nog de corsa had.al poosje terug dur correct me if iam wrong.
aan de onderkant van de deurbak zitten 3 schroefen die er uit halen, en iets hoger zitten er volgens mij ook nog 2 in het handvat.
dan kun je hem er voorzichtig af halen.dan ga je ff kijken waar je hem hebben wilt.k zelf had ze achteraan zitten, ze kunnen ook voor aan.
kabels er door heen leggen, gat in de deurkaart maken, box er in zetten, box aan sluiten, deurkaart terug drukken..
testen als ie het doet.. doet ie het? deurkaart vast schroeven en dan de andere kant doen ;)9 :P
ja beetje zonde.
maar heb nog wel mooi dik touw liggen, denk dat ik dat er maar aan maak :P
dat is kapot is gegaan is trouwens mijn eigen schuld geweest, toen ik de hoedenplank zwart gespoten heb wou ik hem er uit halen, dat wou niet, en toen is ie een stukje ingescheurd.uhhh
opel logo op achter spoiler geplakt.
de ramen aan de binnenkant voor de 2e keer dat ik hem heb gewassen (heb hem sinds april dus was mooi zwart water, zag ook maar weinig meer haha)
binnenkant van de deuren en wat daar bij hoort schoon gemaakt.
stootstrip vast gemaakt (met zelftapper, kit werkte niet.
kofferbak gestofzogen.
zonneschermpjes weer achter op de hoedenplank geschroeft.
in van mijn rubberen uhhh ophangdingen? van de hoedenplank kapot laten knappen :swear (die waar mee hij mee omhoog gaat als je je kofferklep los zet)
1e nike schoentjes van me zoontje op de hoedenplank geplakt.
oja hoedenplank heb ik ook nog gestofzogen:P
met schuursponsje de vieze zwarte pikkels van de deuren gehaalt, ziet maar minimale krassen, zwarte pikkels vielen meer op :Pach van alles wat dus, allemaal kleine dingetjes
-
AuteurBerichten