Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
29 november 2011 om 19:45 In reactie op: Auto in de verkoop, verschil in verkoopprijs met/zonder APK #17947889
als ik iemand zie die een auto zonder apk wil verkopen zal ik er zeer weinig voor willen geven.
wanneer die zelfde man hem net als jij voor de keuring heeft gehad, en dus een keuringsrapport er bij heeft, dan ga ik eerst eens een ongeveer bedrag rekenen wat dat allemaal mag kosten.
maar als er zoals jou nu een paar kleine dingen op staan heb ik er weer meer voor over dan helemaal geen keurings bewijs.
uiteraad blijft ie met verse apk het meest waard.in jouw situatie zal ik er nieuwe keuring op maken, zijn maar een paar kleine dingen, wat ook haast niks kost volgens mij.
de schokbreker is niet afgekeurd door de keuringsmeester, dus daar zal ik ook niks aan doen als je hem toch weg wil doen.
remleiding is een stukje schuurpapier of staalborstel en zwart maken, nou staalborstel of schuurpapier heeft denk ik iedereen wel thuis.
uitlaat ff dicht maken met pasta.
wat je precies bedoeld met veer houder weet ik niet, maar heb zo vermoeden dat dat iets is wat gelast moet worden, dat zou dan ook het duurste van alles zijn.
denk dat je alles met elkaar nog geen 75 euro kwijt ben, maar je auto kan er wel minimaal 200 ofzo meer van waard worden.oke, dacht dat je via laser ook via de post kreeg.
ben nog nooit aangehouden voor snelheid, wel paar keer geflits.
en oom agent is me eens na gereden naar huis toe, denk dat ze het een beetje raar vonden ofzo, was met de volvo, ramen geblindeerd, goeie subwoofer achter in, mooi weer raampje los en hij kknalde er over :P
mja wouden bij mijn huis alleen papieren chekken, auto stond ook al stil, dus zoals ik gehoord heb mochten ze ook al niks meer doen omdat ze geen stopbordje of niks ana hebben gehad.als je gelaserd, of geflits word, dan krijg je ook niet gelijk een bonnetje, nu is staande houden wel wat anders, als ik die politie programmas zie dan krijgen ze ook altijd gelijk een bonnetje, misschien dat ej eens na moet vragen, en dan niet gelijk jou verhaal uit leggen, maar gewoon eens vragen als je bij staande houding gelijk een boete/bonnetje hoort te krijgen, of als ze dat niet hoeven te doen en een x aantal maand later een bon/accepgiro mogen sturen.
geld een meter vooruit zetten ok al rijden?
dan was het op 13 jarige leeftijd een oude rotte citroen bxheb ma ff op google earth gekeken :P
staat de mooie volvo van me ook op zoals ik al zei :P
heb nu die volvo gehad en voor de rest opel, maar de volvo was toch mijn favoriet, vooral qwa comfort en rij gedrag.
wie weet komt er ooit wel zo ding weer, iedereen lachte me uit, met me “ouwe lullen bak”
tot dat ze er in gezeten of gereden hadden :P
had de fotos groter verwacht maar helaas.


8.
mij 1e auto.
volvo 440 1.8.
ook op eigen manier “gepimpt”:Pbinnenwerk van grill vervangen voor racegaas, wt ik zwart gespoten heb omdat de grill chrome kleur was.
volvo en 440 van de kofferbak gehaald. volvo in de grill terug gezet.
ramen geblindeert.
booskijkers er op (schrik niet) met zwarte verf, idealele koplampen want je kon het glas er alleen afpakken.
dascbord bordaux rood gespoten met zwarte bliksem schigten wat heel mooi leek (helaas geen fotos van:( )
zat zo lange uitlaat onder, stukje er af gezaagd en sierstukje op gezet.
gele lampjes onder in de bumper.
zo pissend poppetje op het benzine klepje.
vast wel meer maar weet ik zo niet meer haha.
heb er helaas maar 2 fotos van.

hmm op google earth staat er ook nog 1 dat ik hem aan het stofzuigen ben haha.@RISL wrote:
Dus je haalt twee keer per jaar je bumper los om je koplampen te wisselen :shock:
Vind het wel erg mooi! En voor de apk moet je ze ook verwisselen zeker?Ik neem aan dat de buitenkant gespoten is, heb je dan niet veel last van steenslag? Valt wel enorm op dan als je dan je lampen aanzet, lijkt me.
Jammer dat er zo weinig licht doorheen komt. Mijn lampen zijn nogal verweerd, ik ga ze komend weekend polijsten (ze kwamen vorig jaar als aantekening op de apk door de lage lichtopbrengst), dus ik overweeg om die dan te spuiten. Al vind ik angel eyes ook erg mooi op de Astra Coupé, maar dat zouden mooie winterlampen kunnen zijn..
Komend weekend dus koplampen polijsten en Insigniasproeiers “inbouwen”.
dis insignia sproeiers willen alleen als je je eigen sproeiers in je parafaan hebt toch?
want ik heb er ook wel eens aan gedacht, maar mijne zitten op de motorkap, en geloof dat ik hier ergens heb gelezen dat het dan niet past.die 2e link ziet er niet uit
de 1e tsja, vind het nog wel mee vallen, alleen dat enorme gat in de voorbumper zorgt zeker dat de motor niet te warm word, en die 2 spoilers zijn niet o mijn ding.
1 was genoeg geweest. ja en zo trekhaak onder zo bak lijkt wel wat raar haha.
qwa kleuren vind ik hem wel mooi trouwens, staan wel mooi bij elkaar die kleuren.7.5
ziet er wel leuk uit zo
het ligt ook niet in mijn planning om hem te verkopen, maar als ze met echt een serieus en GOED bod komen weet ik het niet.
k denk dat wanneer ik er een paar sport wielen er onder maak hij ook nog beter lijkt en na mijn idee dus ook meer waard word.maar wees eens eerlijk, en dat geld voor iedereen.
de 1 heeft bijvoorbeeld 1250 voor een auto over terwijl een ander er nog niet aan wil ruiken, dus in feite kun je er niks van op aan ;)oeee mijn fje een rooitje waard??? daar mag jij hem voor ophalen hahaha:P
och en iedereen mag wel weten wat hij mij gekost heeft :P
heb 150 of 200 toe moeten betalen op mijn corsa a, sommigen kennen hem wel denk ik
nja ieder zijn ding, ik hou niet zo van dat gepriegel op plekken waar je niet kan kijken wat je doet ;)
het zal ook wel mogelijk zijn, dat heb ik ook zekr niet gezegt, k gaf alleen aan dat ik het op een andere manier heb gedaan, wat in mijn ogen makkelijk was, maar zeker een keer zo lang duurde ;)ben zelf 1.90 en 100 kilo.. tel uit je winst :P:P
ik heb het ook niet geprorbeerd trouwens, heb het eens bekeken daar achter, ik denk, laat maar wezuhhh daar kom ik nie bij met me handen
moet je wel hele dunne en flexibele vingers hebben als je er bij wilt komen via de radio, ik heb het hele middenconsole er uit gehaald voor die kut lampjes.
de asbak word helemaal een leuke, vanaf de voorkant kun je er niet bij, ik wou de asbak er ff uit halen… probeer het maar niet, mijne zit nu iets scheef en valt ook niet meer goed te krijgen :Phoe ik het gedaan heb…
bestuurderskant aan de zijkant los gehaald, (middenconsole) die wat aan de kant getrokken, zag ik geen lampje zitten.
heb die hele bak waat je handrem en versnellingspook in zit er uit gehaald.
zo uit me hoofd, beide kanten een schroefje waar je voeten normaal staan, hoes om de versnellingspook omhoog halen, handrem hoes omhoog.
het bakje onder de handrem kun je er met een platte schroevendraaier uit wippen, daar zit een schroefje onder, en als ik me niet vergis onder de asbak voor achterin ook, dan kun je hem er af pakken.
dan ff met een zaklampje kijken achter je asbak waar het lampje zit en dan op gevoel het lampje er uit halen en de andere er in.
en dan weer alles terug zetten.valt in ieder geval niet mee om dat lampje achter de asbak “ff snel” te vervangen.
voor de motorkap of voor de lijmresten?
gewassen.
poetsmachine over de motorkap laten gaan, moed is me gelijk in de schoenen gezakt, motorkap van mij is wat mee gebeurt maar weet niet wat.
poets valt er ook heel moeilijk af te krijgen, en je ziet maar weinig verschil met wat niet gepoetst is.had tijdje terug ducktape gebruikt om mijn stootstrips te laten drogen en mijn opel logo op de achter spoiler.
toen ik het er af haalde bleef er witte resten zitten, dacht dat dit er wel makkelijk af te krijgen was, NOT!!!
van de deur heb ik het inmiddels af kunnen krijgen.
van de achter spoiler nog niet, en was het ook wel ff zat na dit 3 kwartier met de deur bezig te zijn geweest:P
thinner durf ik niet aan omdat ik de spoiler zelf gespoten heb, denk dat ik de lak er bij afhaal :P@RISL wrote:
Lampjes op de spatborden? Ga je voor de vooroorlogse stijl op je Astra? :jerry

kerel… lees me bericht nog ff een keer, ik ga geen lampen op me astra boren hahaha.
zitten op mijn kar.
gister aangesloten, gisteravond ff iemand geholpen met een bank weg brengen, elke bocht dacht ik dat er een 1 of andere idioot op me bumper zat de duwen, bleek het me eigen kar te zijn :jerry wel ff wennenhuh, ze kunne je wel gewoon alleen vertellen hoeveel eigenaren ze hebben?
we vragen toch niet om gegevens van die persoon?
mij boeit het niet WIE hem gehad heeft maar HOEVEEL hem gehad hebben :P@iquick wrote:
Wat polen wel niet met een Opel Corsa kunnen doen echt bizzar een Opel Corsa AWD met een Audi RS4 B5 2.7 V6 BiTurbo motor, je krijgt dit dus als resultaat:
[youtube:g6yabx78]http://www.youtube.com/watch?v=x66NcEmnN3M&list=LLDqdq2d4YU3H0KyFDPfPXpQ&index=3&feature=plpp_video[/youtube:g6yabx78]
als ik het goed heb is dat deze corsa ;)
[youtube:g6yabx78]http://www.youtube.com/watch?v=SmAUUk2XAKc&feature=related[/youtube:g6yabx78]
maja, laatst wat leuke dronken lui gezien:P:P
[youtube:g6yabx78]http://www.youtube.com/watch?v=03OPcn80Uzs&feature=related[/youtube:g6yabx78]
[youtube:g6yabx78]http://www.youtube.com/watch?v=zCpVL8RXSys&feature=related[/youtube:g6yabx78]
[youtube:g6yabx78]http://www.youtube.com/watch?v=eLA10LiOpHM&feature=related[/youtube:g6yabx78]om deze heb ik echt haast in me proek gepist :jerry
laat dus nooit een scheet bij open vuur :P:P[youtube:g6yabx78]http://www.youtube.com/watch?v=hCmOTEt5NVc&feature=related[/youtube:g6yabx78]
let ook op die kop bij 0.44 :P
als je dan toch een mailtje stuurt, zet mijn kenteken er ook ff bij op hahaha.
ik vind het wel interesant om te weten, maar om er een mailtje over te sturen? neuh, dat wee net niet, maja als je toch bezig bent :Pals je nog nie verstuurd heb stuur maa ff pb geef ik je daar het kenteken wel ff
maar waarom doen ze niet met elke auto wat ik op mijn 1e auto had:P
de volvo 440 uit 92:Pik KON niet eens zonder licht rijden, wanneer ik hem op contact zette was mijn licht ook aan ;)
en daarom noemde ik dus ook ff de auto.
een oude volvo uit 92 die dat al had.het enige nadeel is dat ik het persoonlijk mooi vind staat om het mistlicht aan te zetten en de lampen op de 1e stand.
ook zonder mistlampen vind ik dat mooi lijken, maar nu twijvel ik ff, want volgens mij was dat wel gewoon mogelijk :Pmaar waarom doen de autofabrieken dat niet? toch een stukje meer veiligheid, waar de fabrikant/merk dus wel weer een klein beetje reclame maken :P
risl, ook ik wil dat graag weten over mijn auto du sben ff gaan googelen ;)
ik kwam dit stukje tegen (waaschijnlijk een medewerker van rdw, want staat op een forum)
Re: aantal vroegere eigenaren van een auto
Berichtdoor Bas Timmermans » 26 apr 2009 15:32
Zubbis,Wij hebben een gemiddelde wachttijd van onder de minuut en een gespreksduur van 2 minuten dus gemiddeld zou dit bij ons 0900 nummer van 0,10 ct per minuut 0,30 cent kosten. Mail is natuurlijk gratis. Iedereen denk o je 0900 nummer maar er zijn erg veel 0900 nummers met een tarief van 5 of 10 ct. Dat is ongeveer het bedrag dat een bedrijf aan de telecomprovider moet betalen dus winst wordt er niet op gemaakt!
Wij zijn wel van plan dit in de toekomst te laten zien alleen willen we ook onderscheid maken tussen echte tenaamstellingen en opname in bedrijfsvoorraad. Dat laatste is namelijk geen echte eigenaar. Als een auto onderling wordt doorgeschoven en telkens op bedrijfsvoorraad wordt gezet dan heb je al snel een flink aantal eigenaren.
Probleem van ouder dan 9 jaar blijft maar ja dat zijn dan ook auto’s die meer op techniek dan op papier beoordeeld moeten worden.
de regel van 9 jaar staat er een bericht boven, om dus ff alles duidelijk te maken zal ik dat stukje er ff ook bij zetten, maar de bovenste is dus een reactie op de onderste ;)
Re: aantal vroegere eigenaren van een auto
Berichtdoor zubbis » 26 apr 2009 10:52
het is wel jammer dat het bij de rdw site niet staat, en dat het onduidelijk is waar marktplaats de gegevens vandaan haalt. want ik denk dat het een behoorlijke indruk op iemand geeft, als die kan zien hoe vaak de auto van eigenaar is gewisseld. soms zie ik autos van 4 of 5 jaar oud. die dan volgens marktplaats al 5 of 6 keer van eigenaar zijn gewisseld. dan zet ik er toch wel me vraagtekens bij, van dat het dan wellicht een probleemauto is. of waarom er zoveel eigenaren geweest zijn. en bellen vanwege de hoge kosten van de 0900 nummer, en email voor elke auto die je bekijkt of wellicht interesse in hebt lijkt me ook niet echt praktisch.
maarja, wellicht en hopelijk zal dit in de toekomst nog veranderen, zodat ook de particulier een goed overzicht heeft van de historie van de auto. zal een hoop teleurstellingen en onduidelijkheden uit de wegnemen. en ook zal men zich 2 keer bedenken als ze zien dat de auto toch wel erg vaak van eigenaar is gewisseld.in 2009 zei die dus dat ze het in de toekomst wel op de site wouden vermelden, maar ja, nog steeds niks dus :P
komt trouwens van het mercedes forum :angelnou..
als je het nou eens anders doet:Pik wil wel eens weten wat jullie mijn auto waard vinden, en ben er zelf ook wel eens nieuwschierig naar.
alleen dan krijg je weer tig offtopic posts denk ik :Pdan zal het ook met soldeertin willen toch?
heb mij er namelijk ook al eens aan gerergerd ;) -
AuteurBerichten