Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
goedemorgen :)
ja vind ik ook mooi.
alleen krijg van iedereen de vraag als ik bang was of zoiets omdat ik romano met open letters heb, en dus niet ingekleurd.
maar ja, ieder z’n ding, en ik vind die open letters ook niet verkeerd staan ;)
bang om in te laten kleuren is het in ieder geval sowieso niet :P@gsi rudi wrote:
@soepkiepe wrote:
als het mee zit morgen tatoeage nummer 2 er bij :)
wat is tatoeage 1 en hoe gaat 2 eruit zien?
simpel :P
op de rechter onder arm staat mijn zoontje romano.
op mijn linker onderarm komt mijn dochter johanna.is nog niet 100% zeker als morgen nr 2 er op komt, als ie er wel op komt zet ik wel ff een foto neer
misschien dat nummer 3 ook volgt, eerst maar eens zien als ik dat kan verdragen.
naam van mij vriendin aan de binnenkant van de boven arm.
schijnt nogal zeer gevoelig te zijn ;)als het mee zit morgen tatoeage nummer 2 er bij :)
waarom zou je hem verkleinen dan?
als je nu op je afbeelding klikt, en dan bekijk afbeelding dan is ie net zo klein als nu.
doe bij die van mij of die van astra td maar eens ;)
al mee bezig geweest?
you read my mind??
heb net wim een pm gestuurd namelijk ;)
sorry voor de lange link, maar met die vernieuwde schijtversie kan ik die andere niet vinden.
heb wim dus gevraagd als zoiets als dit geen mogelijkheid zal zijn, dan dus het hele subframe, ples steekassen, plus veerpoten over te zetten.
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m615764005-opel-corsa-x1-7d-loopt-niet-loop-of-sloop.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer” onclick=”window.open(this.href);return false;ik weet dat ik sowieso het kenteken moet veranderen, maar dan zal ie ook wel omgekeurd moeten worden zeker?
er moeten namelijk niet veel centen bij die 200 op komen dan ;)tsja, ik weet zelf ook goed dat ik voor dat geld, en dat bouwjaar geen top auto kan verwachten.
maar het lijstje word langer en langer.
we zullen wel ff zien.15 november 2012 om 11:04 In reactie op: MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!! #18000124ligt aan jou denk ik ;)
zoals ik het begrijp…
auto is gejat door een bekende, de dief handeld in auto’s en haalt ze geregeld uit frankrijk weg.
boyanka is naar de dief gereden om hem goed de waarheid te vertellen..
dief heeft de auto op transport naar frankrijk gezet.best simpel als je het zo leest he?
:jerry :jerry
ben er zelf ook nog niet echt over uit ;)
dat heb ik namelijk ook al bedacht, alleen dan is de rost waarschijnlijk wel meer.k zal hem straks voor de gein eens op speurders zetten, als iemand 500 bied gaat ie gelijk nog hahah :)
goedemorgen king:
@Rexxje wrote:
misschien is dit wat wij zoeken of zou deze ook gemonteerd moeten worden met boor etc?
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/614422255-armsteun-std-opel-corsa-b-juiste-pasform.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
die heb ik dus ook gezien, en volgens mij zet je die ook met zelftappers vast onderaan.
jammer dat er zo weinig bij staat over de montage ;)@noppe889 wrote:
miss zelf een mooie steun maken miss?
ik wou die van mij haast aan de stoel slee vast zetten, zodat ie ook met de stoel mee naar voor en achter gaat, en dan op een dik stuk ijzer, met boven aan een hoek waar de steun op kan ;)
maar volgens mij zit je dan ook weer met die rot gordel ;)deze info had ik ff eerder moeten hebben ;)
binnenschermen achter zijn dus ook een corsa kwaaltje, heb je er zelf al eens 1 van onder handen gehad? zoja, was dit een beetje te doen?
de motorkap van mij is redelijk, alleen op 1 plek zit een leuk stukje roest, of nou ja, zit niks meer eigenlijk :Pachterplaat zit er nieuw in als ik de beste verkoper mag geloven, en toen ik laatst de kofferbak ff heb schoongemaakt zag ik wel plekken waar gelast word.
alleen krijg ik steeds meer het vermoeden dat de afwerking daar van gewoon 3x kut is.
dus zal binnenkort ook de bumper er ff af halen om te zien hoe dat er nu uit ziet.zoals ik al zei, ik dacht dus dat er tectyl op zat, maar volgens mij is het gewoon wat zwarte verf, ook achteraan dus.
baal best wel van dit eigenlijk, aangezien mijn portemonnee niet zo gevuld is om het “ff klaar te maken”
dus ben ook wel een beetje in dubio, geld om gelijk maar een andere auto te kopen heb ik dus helemaal niet zo ;)
het is natuurlijk wel zo, als ik dit klaar maak heb ik straks een goed autotje die er weer jaren tegen aan kan.als ik een andere auto koop is het toch weer een opel, en zal ook vast rond dat bouwjaar zijn, dus wie weet wat er dan weer voor verrassingen aan zitten ;)
ik heb 2 universele liggen, ben zelf ook aan het kijken geweest, maar kan weinig mogelijkheden zien.
enige wat ik nog in gedachten heb gehad is om hem met een zelftapper in de “tunnel” te boren die tussen de stoelen zit.
maar denk dat ik dan het zelfde probleem krijg als wat ik in de astra had, hel moeilijk bij de gordel kunnen ;)ben in ieder geval zelf ook nog een beetje aan het kijken als ik er zo 1 in kan krijgen, mocht dat wel lukken post ik het wel met wat fotos;)
de ford was nog heilig zo met de roest haha.. ja dat zeg ik echt!!
zal morgen fotos maken.
dat gat zelf vvalt ook wel mee ja, daar kun je wel bij, maar ACHTER het achterscherm moet ook gelost worden.
daar kun je nu komen, door dat gat van een vuist grote, succes om daar met je laspistooltje door te gaan, wanneer je arm er door zit kun je dus al niet meer zien waar je last ;)
wat misschien (hoop ik) een oplossing is dat je er bij kan als je het wiel er af pakt, maar zoals ik nou heb gezien wil dat dus nietdorpels zie ik niet als het grootste probleem, kosten 15 euro p/s nieuw!
alleen dat wat ik in de kofferbak tegen kwam, zal eens kijken als ik er fotos van kan krijgen.heb het nu (jaja schrik niet) met ducktape ff dicht geplakt zodat er geen water binnen kan komen.
daar zie ik wel tegen op, das echt een schijtplek, word denk ik ook heeeeel moeilijk lassen.
heb het allemaal niet goed bekeken, maar zo ff van wat ik zag en wat ik toen dacht.
de tankvul hals er uit, dan zit aan de binnen kant een soort koker/buis vormig ding waar die slang door loopt, die er eerst maar ff afslijpen, dan alles aan de binnenkant van de wielkuip netsje lassen, daarna dat ding weer terug lassen.word een ingewikkeld iets dat haha.
op het water dat nu naar binnen kan na zie ik het nog niet als een heel grot probleem voor nu, dus kan van de zomer wel.
maar ja, zoals ik al aangaf, een beetje pekerwater er bij dan weet je wel wat er gebeurd, vooral als het al verroest is.
gat is zo groot dat ik er mijn vuist wel door heen past.op de achter as en op de draagarm kan er weinig gebeuren ;)
alleen ff oppassen dat je hem niet op een plek zet waar ie af kan vallen :)pff moest er eens bij komen dat ie er daar door zakt, dan was ie snel op de sloop beland denk ik haha
de corsa mag hopen dat ik hem dat 2e leven gun ;)
vandaag ff zo in de snelligheid verder gekeken dan ik bij aankoop kon zien..
kapje in de kofferbak waardoor je bij je achterlichten kan komen er ff afgehaald, ROEST!!
druk er een beetje op, hoppaa weer een gat!! en een beste ook. ook een deel van het binnenscherm weg.. kut plek om te lassen dus!!ff op de krik getrokken… k dacht dat er dus tectyl aan de onderkant zat, maar dat beweegt toch? dit breekt zo af.. dus gewoon wat gespoten volgens mij.
de bodem valt op zich wel mee, zier er wel goed uit, maar ja, had hem op de krik dus kon het niet heel goed bekijken ;)dorpels… heb er maar 1 bekeken omdat ik al weer chagrijnig genoeg was haha
ook best verrot!
vooral dat randje onderaan, wat als ware rechtop naar beneden staat.. volgens mij ook al geplamuurde stukken er in, breekt ook zo af!
durfde ook maar niet verder te gaan porren haha :Pff denken wat ik ga doen nu, wil sowieso ff kijken als ik meer kan zien ;)
roest..
dorpel.
kofferbak (bij de tankvulhals alware)
radiateur balk.verder wat nog moet.
distributie riem.
olie verversen (staan denk ik zo 3 a 4 cm BOVEN max!)
kvs verversen.aangezien het rond de winter loopt en december altijd zo dure maand is word dat roest weg werken dit jaar niks meer, ja misschien de radiateur balk.
volgende week eerst maar eens ander riempje er op.
dan maar eens verder zien.ben er al wel achter dat ik een mooi roestbakje in bezit heb haha
ook ff onder de dorpel kijken ;)
bij de krik steunen voor rot het ook nog wel eens.verder zal ik het zo ff niet weten
wielrandjes.
dorpels.
veerpoten voor en achter.dat zijn eigenlijk de bekendste plekken van de roest van een astra.
94 is volgens mij net het overgangs jaar, weet niet precies waar, maar hoe later je hem in 94 heb hoe beter, het nieuwe model roest namelijk stukken minder.weet verder niet waar je vandaan komt, maar als het gaat om een bordeaux rood metallic gls met een 1.6 16v in de buurt van hoogeveen…. staan laten ;)
die heb een lekke koppakingzulk soort telefoontjes krijg ik nou nooit!!!
onee, k doe ook nie mee aan zulke dingen :hmmz
gefeliciteerd in ieder geval en plezier er mee :)
@Oenatje wrote:
muggenzifter, hij hangt meer aan de bijrijderskant dan aan de bestuurderskant, althans bij mij station en cdx is dat zo
hoor wie het zegt, hangt denk ik 2 a 3 cm verder die kant op :P
maar denk dat de fotos van astra td wel duidelijk zijn toch?
al lijtk het mij wel raar toe dat ze voorbereiding van een dieselpomp in een benzine auto hangen.@Andre_Ede wrote:
Hij bedoelt denk ik dat hij het ip adres in ????? veranderd heeft.
Kreeg trouwens gewoon de PDF.Nieuw extern ip adres is zo geregeld trouwens.
jij gaat door voor de opblaasbare koelkast :)
belgie…. zegt genoeg toch?
:jerry :jerry :jerryhaha ik denk ik kijk eens op die site…
krijg ik dit in beeld..
Bandwidth Costs Money!
Please do not support sites that steal our links and suck our bandwidth. You may still download our files but we would like you to have a look around on our site also.
To download our Technical Guides visit this page.
You may also get this page if you have privacy software or a firewall blocking the HTTP_REFERER. Please disable this software to use our downloads.
Your Details…
IP Address:
??.???.???.??.You Came From:
viewtopic.php?f=5&t=171148(ip heb ik ff veranderd ;)
en boven in de strartbalk staat…
hotlinking is stealing!!!!
ik heb het zelf niet gedaan, aangezien ik zelf niet zo handig ben daar mee en dus niet het risico wou lopen dat mij alles in de brand zal vliegen bijvoorbeeld :P
maaaaaar, nu heb ik van meerderen gehoord dat het best mee moet vallen.
als je echt een duidelijk antwoord wilt, vraag wim v6 ff, ik denk dat die hier zo een schema neer gooit voor je ;)
-
AuteurBerichten