Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@soepkiepe wrote:
zo valt de zwarte bumper ook niet meer zo veel op dik ;)
k was aan het twijfelen haha
zo valt de zwarte bumper ook niet meer zo veel op dick ;)
o zo ja, ja die oude die er in zat onthoud de tijden wel ja.
vandaar dat ik zelf dus ook al dacht dat ik die rooie kabel heb.kan het zijn dat er verschil zit in de stekkers misschien?
dat bijvoorbeeld die ik had de constante stroom rechts onder heeft, en dat het kastje die ik nu heb hem links boven heeft?
is ff als voorbeeld heals je dit topic ff vanaf pagina 4 door leest kun je precies zien waar het al gesneeuwd heeft
:jerry :jerry :jerryhij onthoud de tijd ook niet.
ik heb hem er onder het rijden in gedrukt, dus de tijd niet ingesteld.
toen ik thuis kwam was het 0.10.
toen ik de auto later weer pakte was het weer 0.00ja wou een foto maken maar met die crapy fototoestel is het uit gelopen op niks!!!
maar sneeuwt leuk nu jah
jij al wel een foto gert? :Poeps, die opmerking had ik niet eens gelezen :agent :angel
maar mijn oude klokje deed het wel gewoon als ik hem op contact zette@amsterdammertje wrote:
maf sensor, map sensor, ohhh my god, geen idee waar je het over hebt, het word dus zoeken naar een speld in een hooiberg.
maar wel heel erg bedankt voor de tips.
zal ik je een tip geven?
wijs wimv6 ff op dit topic ;)
kun je doen door hem ff een pm te sturen.heb je dat niet eens voor mij over??
:shock: :shock: :( :crydie onderste is zo goed als de zelfde.
alleen waar nu de 2 schroefjes in moeten zitten bij die van de tieg aan de zijkant, die moesten er dus af.
zit wel wat verschil in, dacht het zelfde maar niet dus haha
maar de stekker is wel exact het zelfde.maar dat is verder allemaal niet belangrijk ;)
gaat er mij om om dat spul goed aan de praat te krijgen nu.maar daar is mijn klokje niet mee gemaakt hhaha
@ syl astra.
stond op de sloop maar 4a5 astras denk ik, overal waren ze al uit.
ik denk dat dus een gsi helemaal roofgoed is.tigras was het druk mee vond ik, stonden er sowieso 5, terwijl ik er normaal hooguit 1 tel, en die keer dat ik er 1 telde is al weer een mooi tijdje terug ;)
gaat mij het allermeest om de tijd en temperatuur eigenlijk ;)
rest is bijzaak voor mij.
al is zo gsi ding wel mooi uitgebreid als alles is aangesloten, maar denk dat daar best veel bij komt kijken.:kewlpics :kewlpics
@astraTD wrote:
Ja hoor en ook als je de radio aan zet zonder contact.
Maar anders display gebruiken wat uit een Fje komt?
uhhh en hoe zie je dat voor je dan?

en dat moet zo worden..

hier net een goeie dikke sneeuwbui gehad ;)
blijft maar plaatselijk liggen, maar waren wel goeie dikke vlokken.je snapt me niet ;)
dat geval in je dash, daar staat normaal je tijd, datum, temperatuur.
ik had er 1 daar zat alleen maar een klokje in.
heb net op de sloop een luxere gehaald, dus tijd datum temperatuur.deze gaa alleen aan als ik de verlichting van de auto aan zet.
zet ik de auto op contact, of als ik hem start, dan blijft ie zwart.ook slaat ie de tijd niet op, komt weer op 0.00 te staan en in januari 1992.
temp geeft ie — aan, terwijl ik net een temp sensor in de kabel onder de bumper heb gedrukt.normaal gaat ie toch al aan als hij op contact staat?
hmm, net op de sloop geweest.
ff een relais 99 mee genomen (waar moet die ook al weer in? :angel )
en een tid of mid weet ik veel welke :P mee genomen.
alleen komt deze uit een tigra inplaats een astra.
heb er een klein randje af geslepen, en past zo goed als super.
alleen nu gaat ie aan wanneer ik mijn verlichting aan doe :hmmz
als ik hem op contact zet of de motor start blijft ie uit, iemand enig idee?het sneeuwt hier weer ;)
durf ik je geen antwoord op te geven.
wat ik hier boven neer zette was om iets duidelijker aan te geven wat de lamda sone is ;)het meeste wat ik van alle posts er uit haal is dat je auto dan wat meer zal gaan verbruiken, maar dat wanneer hij beter gaat lopen dat de kans dan heel groot is dat je lamda sone wel kapot is.
dus voor jou hoop ik dat ie dan beter loopt als je die stekker er ff uit haalt, dan weet je wat het probleem is ;)lambda sone zit op je uitlaat, als je de motorkap open zet en ff kijkt waar je uitlaat naar beneden loopt zie je hem wel zitten, kabeltje ff volgen en die er ff uit trekken zoals hier boven al staat geschreven, dan ff weer kijken.
hier op deze link zie je wel hoe ze er uit zien
http://www.redlinemotive.com/replacement/oxygensensor.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;zakje zout denk ik.
hoop dan wel dat ie zo slim is om er strooizout van te maken :jerry
haha geweldig dit!!
een zeer sterk meisje ;)http://www.mannenpret.nl/p19305_het_sterkste_meisje_van_de_klas.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
@syl-astra wrote:
@KadAstra-EF wrote:
@Tonyehrd wrote:
Hallo,
Bij de garage geweest, koppakking is wel degelijk lek.
Woensdag gaat ze onder het mes kosten plaatje 500,- incl nieuwe gereviseerde kop.Mijn fje en ik geven niet op weg gaat ze niet. Moet ik nog belangrijke dingen weten als bijde vervangen zijn?
Tony
Netjes bedrag :wtf
Ja, ik was 2x 600 kwijt voor de koppakking dus waar is die garage van jou ?
Als ik weer een lekke kop heb dan ga ik naar Rotterdam dus :) :)Rik ;)
dan heb je alleen een losse koppakking en doe je het zelf ;)
dat scheelt altijd geld hahagarage pakt meerdere pakkings he, in en uitlaat en weet ik allemaal welke meer.
dan nog eens de uren.en heb jij jou kop ook niet laten vlakken zeker?
kost normaal al 30 euro.
kopbouten kost ook ongeveer 30 euro, hier bij mij tenminste.zo heb jij gouden kop dan hahahah
ik was 40 euro kwijt voor koppakking met bouten voor een c18xe
en een middag sleutelen
hahahzet die maar in show hier je astra haha :P
de weer berichten hebben het er al een paar dagen over dat het wel eens een witte sinterklaas kon worden.
we zullen zien morgen.9.5
-
AuteurBerichten