Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-






heb nu een 3 deurs, heeft het er niet op.
heb een 5 deurs gehad.. had het ook niet.zal van de week eens ff kijken.
dat witte “tankje” waar zit die normaal dan?
heb zo ding nog nooit gezien namelijk.ik had er ook nog nooit van gehoord eigenlijk ;)
@Zakdoekje wrote:
En een 12V kabel hoeft niet rood te zijn, en je massa kabel niet zwart! Zo heb ik blauw en bruin dacht ik .. En naast je tulp heb je ook nog je remote, die van je versterker naar voren moet, achterin je radio op het blauw-witte remote kabeltje, zodat als je je contact uitzet, dat je versterker niet aanblijft staan en je de volgende morgen niet meer kan starten vanwege een lege accu.
remote had ik in mijn post ook al aangegeven ;)
alleen voor zo ver ik weet is deze gewoon blauw, ik kan me niks herinneren van blauw wit, maar ook ik kan het verkeerd hebben natuurlijk.
hangt vaak wel zo geel labeltje aan, staat wel op remote of mute@KadAstra-EF wrote:
Mooi mooi mooi,
Gauw 1 halen zaterdag :thumb
heeft iemand een foto van dat relais ?
En waar vind ik dat relais in een VW ?Rik ;)
ik zou zelf de zekeringskast eens bekijken ;)
is gewoon een vierkant ding (zwart) en staat met grote letters 99. op, kan niet missen.golf.
jetta.
passat.alle vag merken heeft ze.
seat ook, gewoon ff snuffelen in de “duitse” auto’s
@astraTD wrote:
Wie er uit leggen wat die relais precies doet? hoe werkt die functie?
Toevallig heb ik zo’n hendel in de auto gemonteerd zitten.
hendel?
gaat hier om een relais he ;)
als je een relais 99 van golf oid er in drukt heb je regelbare interval met je gewone normale hendel.correct me if i am wrong ;)
interval aan zetten.. daarna weer uit.
als je hem daarna weer aan zet, en aanlaat, dan gaat ie aan op de tijd die jij er zelf tussen hebt gelaten.schutbord is die metalen plaat die onder je voorruit naar beneden loopt ;)
er lopen daar sowieso al kabels naar binnen, wie weet zit er bij 1 wel ruimte dat je er nog 1 bij door kan drukken;)@Oenatje wrote:
dat staat op de binnenkant van het afdek klepje

nr 6 is het
klopt, maar ik ben eigenlijk nog steeds in de war als ik nu die met dat vierkante raampje moet hebben of die half ronde haha :jerry
ik heb namelijk de relais al een paar dagen liggen maar er nog steeds niet in:PIN het luchtfilterhuis, dus onder het filter neem ik aan?
kun je een beetje aan geven hoe dit er uit ziet, zodat ik weet waar ik naar zoek? ;)
enige slangetje wat ik daar zo weet, maar die zit aan de buitenkant, is die blauwe die loopt naar de carburateur geloof ikzelfs dan ie ie traag.
wanneer ik de snelweg op draai is ie al niet voor uit te branden, ook zonder aanhanger.
zo binnen door is ie redelijk vlot (blijft een 1.4 natuurlijk)
maar de snelweg op is ie echt traag vind ik.mooi projectje zo ;)
blijf hem ook volgen.
en ik neem aan dat ie nog wel wat zakt als het blok er in hangt ;)mooi topic dit :P
nu ik eens zie dat een mooi dik blok al 1600 euro kost weet ik niet als ik er ooit een zwaarder blok in mijn auto wil gooien ;)maar nu zie ik hier veel dingen voorbij komen wat mogelijk is met een 1.6 8v.
ik heb van dat soort dingen dus totaal geen verstand, houd dat ff in je achterhoofd.nu wil ik eens wat weten eigenlijk ;)
ik heb een 1.4 8v.
ding hoeft van mij geen race monster te zijn, alleen ik mis 1 ding een beetje, wie weet weten jullie een oplossing haha.
wanneer ik met mijn aanhanger er achter op de snelweg rijd, en ik rijd constant achter een vrachtwagen, 90 a 100 km ongeveer dus, netjes in z’n 5.
wanneer ik er zat van ben om er achter te hangen, en dus wil gaan inhalen, dan is dat ding van mij niet op gang te krijgen.
ben denk ik zeker haast 5 minuten bezig om er voor bij te gaan.
meestal laat ik hem dan ook terug zakken naar 80 en neem een “aanloop” voordat ik hem in ga halen :P
maar is er ook iets mogelijk waardoor hij op dat moment net ff wat meer power kan krijgen?of kom ik dan ook al weer richting de 100den euros om een klein beetje meer power te krijgen?
dat vind ik het namelijk niet waard ;)@Tonyehrd wrote:
Hallo,
Hopelijk kan iemand helpen / advies geven het gaat om een astra F 1995 gl met centrale deur vergrendeling.
Tony
een gl heeft fabriek af geen centrale vergrendeling, dus dit is achteraf ingebouwd.
denk dat je daar wel ff rekening mee moet houden.de ramen gekrapt :P
auto heeft het hele weekend niet gelopen, vanmorgen 1 tik aan de sleutel en hij liep.
ben ik blij van, de auto heb ik namelijk met de vorst nog geen 2 dagen laten staan, dus was wel ff nieuwsgierig als ie in 1 keer aanpakte ;)nja, het zijn niet de mooiste lassen hoor.
maar ik ben er zeker van dat hij niet uit elkaar valt, en dat vind ik belangrijker dan een super nette las ;)
ik doe dit ook met een elektroden las apparaat trouwens.
en het belangrijkste van alles, ik vind het mooi om te doen dat lassen, waardoor ik dus ook leergierig ben daar mee.
aan een auto lassen durf ik niet aan nog, ga het van de zomer denk ik wel proberen, onder aan de dorpel, aan de onderkant van de auto, dus zie je niet weer.
plus dat de skirts daar ook over heen komen.subwoofer.
1x rood
1x zwart
1x tulp kabel.rood gaat van je accu naar je versterker.
ik weet zo niet waar je hem het makkelijkst door kan drukken, moet je zelf ff zoeken.
de rood laat je dus helemaal naar achter naar je subwoofer/versterker.
de tulpstekker gaat vanaf je versterker naar je radio. in de radio steek je die in de aux uitgang.
de massa gaat vanaf de min van je versterker naar een kaal stuk metaal.
die had ik altijd gewoon in de kofferbak zelf.dan zit er aan je tulpkabel als het goed is ook nog een dun kabeltje.
aan de auto radio zit een remote kabeltje (blauw) daar sluit je die op aan.weet niet hoe je versterker er uit ziet, ik had er 3 naast elkaar.
de + de remote en de min.
die wijzen zich zelf, neem aan dat je daar wel uit komt ;)neem aan dat je hier uit wel weet hoe je alles dan moet aan sluiten.
je gewone luidsprekers die je wilt vervangen kun je gewoon op de kabels aansluiten die er al zitten ;)
vectra a 2000
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m633636054-opel-vectra-2-0-2000-xe-16v-u9-1990-zwart-1995-bbs-velgen.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
dat is de zelfde ja.
kun je ook hee makkelijk zelf hoor.
filtertje kost 15 euro zo beetje en is nog geen 10 minuten werk.heb je je interieur filter al eens vervangen?
wanneer deze vochtig of versmeerd is hou je al snel condens namelijk.
en er zijn maar weinig mensen die dit filter vervangen.filter zit onder je parafaan plaat, als je het rubber weg haalt, en dan die plastic kap een stukje omhoog haalt zie je hem zitten.
@Har Astra wrote:




Deze strakke Astra F heb ik al 8 jaar met 165.000 km pas op de teller.
Motor is 1.6 8V
Bandenmaat 215/40/17 en 7 1/2J Ronal velgen met Remus uitlaat.
Niks nog geen roest, misschien was dit gewoon een goed bw.jaar juli 1996ding ziet er zeker nog netjes uit ja!
foto’s moet je uplaoden via imageshack of tinypick of zoiets.
dan kun je ze hier plaatsen@@manda wrote:
Het liefst hou ik de auto gewoon, maar ik kan het niet aanzien dat die auto weg staat te rotten om het zo maar even te zeggen…
Ik ga over een week of 3 met mn broer opzoek naar onderdelen op de sloop…
Repareren van de deuken en lak is onbetaalbaar dus het kan niet anders… en zo rijd ik gewoon voor lul en ik kan die schade niet aanzien :-|
Het plafond kan ik zelf wel met de spelden oplossen, dat hangt overigens al helemaal van voor naar achter los was binnen enkele weken helemaal losWat is een normale prijs voor een schadevrije voor en achterdeur en het gedeelte van de wielkast van de sloop?
is een gokje, dus ik kan er naast zitten.
ik denk dat je je spatbord op 25 euro ongeveer moet houden, en de deuren ook 25 tot 50 euro p/s
maar dat zeg ik, dat gok ik, dus ik kan er ook naast zitten.heb je wim-v6 nog een pm gestuurd? misschien moet je eens met hem praten over het laswerk.
voor zo ver ik weet woont die niet ver bij je uit de buurt.heb je geen foto’s van de astra dan?
ALS ik al nieuwe zal halen zal ik gewoon voor imitatie gaan.
ik heb bij mijn beide astra’s hier nog geen last van gehad eigenlijk.
wat je eventueel ook kan doen, en ik denk (mezelf kennende) dat ik dat eerst zal doen.kitspuit met witte kit pakken.
kopje met een sopje er bij.
koplamp er ff uit halen, stukje schuurpapier over de kit naad.
kit naad ontvetten.
nieuwe kit rand er over heen leggen.
ff met je vinger in het kopje roeren, en dan de kit rand mooi glad strijken ;)@sw16v wrote:
zeker mooie corsa! witte kleur staat hem ook goed.
heb t gevoel of er her en der over mijn ex corsa gesproken word :jerry
als het de jouwe was die op zijn dak lag met een aanhanger half op hem kan dat heel goed kloppen ja ;)
ben wel een beetje geschrokken van die foto’s dat ie zo plat was.
uiteraad heeft de aanhanger er ook wel wat voor gezorgd denk ik :Pblijf het een heel mooi autotje vinden deze corsa.
maar blijf het ook raar vinden om de naam harjan steeds te zien :P
aangezien ik de zelfde naam heb en je de naam niet vaak tegen komt ;) -
AuteurBerichten