Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vorige keer pakten wij het een beetje verkeerd aan, omdat het de 1e meeting was (nog steeds) waren we een beetje te veel bezig met een datum nemen waar iedereen kan ;)
deze keer word er gewoon een datum geprikt, wie komt die komt, wie niet komt, tsja, we kunnen niet met iedereen rekening houden, dat was vorig jaar wel te zien ;)eten en drinken mag eigenlijk niet mee genomen worden, dit omdat er daar een heel gebeuren bij zit waar dat kan.
uiteraard zullen ze vast niet moeilijk doen als je een fles ranja of zo in je auto hebt, maar neem geen complete lunchmaaltijden mee, doe je dit wel is het je eigen risico.als het mooi weer is kun je trouwens ook heel goed je zwem teneu mee nemen haha, dan heb je er een mooie zwemgelegenheid bij.
voor wie het niet kennen: http://www.planschoonhoven.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
of eerst opknappen en dan ombouwen ;)
om een 1 of andere reden heb ik het vermoeden dat dit een beginnend bestuurder is, dus denk dat ie beter eerst zijn 1.4 kan houden en dan de auto eerst helemaal opknappen, en het blok maar eens als laatste te doen.
dan weet je ook zeker dat je een goeie auto heb ;)was wel ff zoeken, maar ik heb hem.
kan zijn dat dit iets anders is dan wat jij bedoeld, maar bij jou idee dacht ik aan dit dak, dus misschien dat je hem om meer info en foto’s zou kunnen vragen.achteras met schijven leek me ook wel leuk ja, maar voor een 1.4 lijkt me het wat overdone haha.
staat wel een mooie atra f hier in de buurt zonder blok en bak, met kenteken van een v6, dus 5 gaats onderstel, dus dikke remmen :P
ben wel in twijfel geweest, op het blok na had ik wel alvast mooi wat voor kunnen bereiden, plus dat ik nog een boel extra had, waarschijnlijk zwart interieur en zo.
maar ja, had het geld er helaas niet voor liggen.eerst de voorste remmen maar eens in gedachten houden.
dus daar ben ik voor nodig..
schijven, blokken, en klauwen van een 2.0 en dan kan ik het er zo op zetten?en als ik voor op remmen van een 2 liter zou maken, kan ik dan achterop wel alles gewoon origineel laten, of moet ik daar ook gelijk 2 liter trommels en schoenen op zetten?
der is volgens mij wel een f met dat zelfde idee.
weet zo niet meer welk dak daar voor gebruikt is.
k zal zo eens zoeken, hij zit ook wel op het gsi forum.o trouwens..
ik had het in “het kleine vragen” topic al eens gevraagd, maar weinig antwoord gehad.ik zie veel mensen hun remmen upgraden, heeft dat voor mijn 1.4 ook zin?
heel ooit in de toekomst komt er misschien wel een ander blok in, maar dat is echt verre toekomst.
zelf heb ik nu van die standaard remmen, heb ook die geventileerde schijven gezien, passen die gewoon 1 op 1 of moet ik dan ook andere klauwen?en STEL JE VOOR ik koop remmen van een 2 liter, dus de schijven, klauwen, en blokken, is dat alles er zo op te zetten?
of komt er nog meer bij kijken?ik neem aan dat de remweg van mij aardig korter word als ik er remmen van een 2 liter onder zet toch?
als zal dat bij een 1.4 niet erg noodzakelijk te zijn :Pvolgens mij zijn die van mij niet heel super meer.
ik heb ze laatst al eens helemaal in gespoten, waren een paar stukjes die wat minder waren, voornamelijk de laatste eindjes.
maar dat wil ik wel aan pakken, voordat ze wel rot zijn ;)dit komt onder die witte weg, die enige die er toen ook stond toen we er samen waren.
hij is nog steeds de enige haha.
ik had ook de lambda sonde mee willen nemen, maar helaas was deze al weg.
ach, nu weer een apk punt minder als ze er onder zitten ;)
straks zijn alle vervangbare delen die vervangen dienen te worden op reserve of gemonteerd, dan heb ik nog wat laswerk, en denk dat er een paar remleidingen vervangen moeten worden voor de apk, verder is straks alles netjes, dan gaan we andere dingen aan pakken.zoals ze op de foto staan heb ik ze onder de auto vandaan gehaald op de sloop, ik had het ook nog nooit eerder gezien eigenlijk.
er zitten ook weer 2 rubbers bij die over het rubber van de gewone veren heen vallen.
zijn overigens ook vrij makkelijk een stukje in te drukken, maar ja, zijn ook maar kleine veertjes.zoals ze op de foto staan heb ik ze onder de auto vandaan gehaald op de sloop, ik had het ook nog nooit eerder gezien eigenlijk.
er zitten ook weer 2 rubbers bij die over het rubber van de gewone veren heen vallen.
zijn overigens ook vrij makkelijk een stukje in te drukken, maar ja, zijn ook maar kleine veertjes.er staat maar 1 3 deurs op de sloop daar, dus zal weinig anders vinden.
maar nu valt er van alles te polijsten, valt dat met zoiets niet te doen? zal wel te diep zijn zeker, en te groot?ff op de sloop geweest.
mijn raam aan de bestuurderskant zit vol met krassen, dus wou ik graag een ander voor hebben.
helaas staat er nog steeds maar 1 astra f 3 deurs op de sloop, dus heel veel spulletjes heb ik niet kunnen bemachtigen ;)tijdje terug toen ik mijn wielen aan het spuiten was zag ik ook dat 1 achterveer gebroken was (de bovenste kleine ring)
ik was al met iemand aan het pm-en geweest, maar zag nu iets waardoor ik tch op de sloop de veren maar ff mee heb genomen.

jaja, een setje hulpveren er bij in :)
dus we gaan d e achterkant niet verlagen, maar eerder verhogen dus haha.
dit met de reden dat mijn uitlaat al laag hangt en nu zo af en toe al een drempel raakt.
en omdat ik geregeld met een aanhanger rijd lijkt me dit geen overbodige luxe ;)ff over het raam, er staat een kenteken in gegraveerd, valt zoiets er nog uit te krijgen?

de spullen zullen er later pas onder komen, heb nog meer dingen liggen wat er aan/op/onder moet, dus ik spaar nog ff door zodat ik weer een dagje wat te knooien heb hahah
plus dat ik de veren eigenlijk eerst nog ff mooi wil op verven (vooral de kleintjes)
:jerry :jerryhaha het gaat weer over het tunen van een small block en er is weer een discussie :P
de vraag is om hoe je een c1.4nz sneller kan maken.
laten we eerst ff vragen… wat noem je sneller maken?
wil je echt sprintjes kunnen trekken bij een stoplicht? of gaat het je er om dat je zelf vind dat ie zeer traag is?dan ten 1e, de c1.4nz is ook zo beetje de traagste motor van de opel (op de 1.2 na dan.)
ook is dit een blok om lekker mee te toeren, en niet om snel me te willen zijn dus ;)
dus als je ECHT SNEL wil zijn heb je weinig aan een c1.4nz.
maar wil je gewoon net ff wat vlotter mee kunnen komen voor je gevoel zijn er wel dingen wat je kan proberen.1 ding wat ik gedaan heb, en waar ik zelf wel het gevoel bij heb dat ie nu iets vlotter is.
onder je luchtfilter zit een zwart pijpje, die kun je er uit halen.
voor je voorwiel zit dan nog een zwart of doorzichtig tankje, die moet je er dan ook uit halen.let wel, je hebt dan geen auto om mee te sprinten, maar je trekt wel wat lekkerder met het overige verkeer mee..
(zie pagina 3 voor duidelijkere info over wat ik bedoel, voor de rest gaat dat topic het zelfde als deze… discussie over een kleine 8 klepper haha:P)
viewtopic.php?f=5&t=172852&hilit=i+want+more&start=50misschien heeft deze wat voor je?
weet alleen niet hoe ver als dat bij je vandaan is.http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m655127415-diverse-onderdelen-opel-astra-f.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
raar bedrag ook haha.
bij zo sloop zullen ze mij niet snel weer zien.
in hoogeveen zit er ook 1 die best duur is, zul je mij ook niet snel zien.je kan het hele land door bellen he, zo onderstel is makkelijk op te sturen, vouw je zo bij elkaar als ware haha.
je zult er alleen de verzendskosten bij krijgen, maar dan nog ben je veel goedkoper uit dan 65 euro.
vind dat echt onwijs duur voor een stoel.@astraTD wrote:
2.5blok gemonteerd in de astra.
Blokeruit

blok erin king:

Foto album van motorswap komt nog. :agent

haha nu ligt ie natuurlijk ook gelijk wat lager met zo zwaar blok :P
ziet er goed uit kerel, had je alleen niet iets meer ruimte willen hebben tussen de astra en 2.5?das zeker een hoge prijs!!
als ik jou was zal ik eens wat slopen langs bellen.
ik heb er toen 1 onder weg gesloopt, was volgens mij 10 euro kwijt, had ik een in hoogte verstelbare ;)
o wat je ook ff kan doen trouwens, stuur macrotds eens een pm, die heeft een sloop astra staan, wie weet wil hij er wel 1 voor je onder weg draaien en naar je op sturen ;)27 maart 2013 om 11:46 In reactie op: RDW site geeft nu aantal eigenaren weer (Laatste 9 jaar?) #18120279vind het er niet overzichterlijker op geworden om eerlijk te zijn ;)
o, en mijne schijnt nu in handen te zijn van de 5e eigenaar ;)
waarvan 0 zakelijk trouwens.maar hij vraagt hoe hij zijn 1.4 kan opvoeren toch?
door er een dik blok in te hangen voer je geen 1.4 op lijkt me. ;)
dan bouw je je complete corsa om.en wees eerlijk, met zo 1.4 turbo maak je meer indruk dan zo c20let ;)
heb jij al eens een 1.4 turbo gezien? ik nog nooit namelijk haha (op het filmpje na dan)@corsaboy wrote:
brandstofdrukverhogen heeft geen enkele zin,
sta je alleen maar je cilinderwanden te spoelen.Een c14nz is een punica motor waar je gewoon onderhoudt aan moet doen en verder lekker orgineel moet houden.
Is niet wat en wordt niet wat.Wil je echt meer vermogen dan zou je kunnen ombouwen naar x14xe, x16xe of c16xe..
Daar kun je wel wat mee..ik zou dat toch niet te hard schreeuwen als ik jou was.
jou “punica” blok valt zeker wel sneller te maken hoor.
als de kosten ook opwegen tegen het vermogen en dergelijke laten we ff links liggen.
het gaat er nu gewoon ff om dat z c1.4nz blokje wel degelijk te pimpen is ;)[youtube:1m39l1qt]http://www.youtube.com/watch?v=zZA_VxQ-Zwk[/youtube:1m39l1qt]
goedemorgen, ik ga maar eens ff een kop koffie in schenken :P
pff, op zo manier zou ik nooit weer chocola eten geloof ik haha
snap off stuur he :jerry
verder kan hij ook nog dat zelfde doen als wat ik bij die van mij heb gedaan, dat in het luchtfilterhuis, weet zo niet hoe je die zooi noemt haha.
maar word ie ook maar iets sneller van.je vergeet wat trash ;)
alles uit je auto trekken behalve je bestuurdersstoel.
dan ben word de auto gelijk een aantal kilo lichter, trek hij ook aardig vlotter op. -
AuteurBerichten