Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn 2446cc ofzo met 96 mm gesmede zuigers;)
8 november 2009 om 21:47 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526803als ik jou was zou ik dat plaatje in je carter wel iets beter vast lassen, trilt anders sowieso los.
En weet niet hoe dik je plaat is maar heb na mijn eerste 1 mm plaatje dat gescheurd was 2mm genomen.
nog maar 1 dan….;)

jow pipo, plaatje derbij?:)
Imitatie Spiess harten van HTN met 3J buitenschaal en 5J binnenschaal van BBS met 175-50-13 Yokohama’s
dus 8jx13 et 2
Dat kan natuurlijk iedereen zien dat het een spiess imitatie van HTN is omdat er helaas geen SPIESS in het hart staat.
Maarja: prijs goed. alles goed hé
BBS doppen zien er minder goedkoop uit als die vieze roze dingen van HTN.
schalen zijn wel origineel BBS 3j buiten 5j binnen:D
Groeten Barry
16 oktober 2009 om 08:28 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309886Hoi Gerry
De bouten van een 2.4 zijn altijd 12 kantig en dus met een andere draad als van een 2.0 of 2.2.
Alleen die van een 2.4 automaat zijn ook nog eens hoger met een soort plaat achter de 12 kant, die loopt in de meeste gevallen ook nog eens langs de koppelingsplaat.
wat je dus nodig hebt is idd een bout die geen speling heeft in het vliegwiel, en daar kun je niet eenvoudig de 2.0 liter pasbout voor gebruiken in verband met de andere draad.
Heb in het verleden altijd gewoon het vliegwiel gemonteerd en daar gewoon een gat ingeboord die doorliep in de krukas en daar een paspen ingezet met loctite, nadat er 2 keer een vliegwiel los kwam met afgebroken bout tot gevolg.:o
Nadeel daarvan is dat een snelle vliegwiel wissel amper mogelijk is om het gat op de zelfde plek te krijgen zonder speling.
de oplossing met de pasring is dus het meest eenvoudige
sedan met rondom 8×13


hier mijn kadett met haar nieuwe wieltjes


Jow Moshe, komt het toch nog goed met die oude diesel!:D
Valt me nog mee hoe ie erbij staat na 2 jaar in de tuin te hebben gestaan.
Mooi coupeetje trouwens, goeie kleur enzo.
groeten Barry
Origineel gepost door Automatic-freak
Origineel gepost door asconaberlina
Origineel gepost door sniksnak
hier rij ik mee rond (gekeurd en al met kenteken)
naar mijn idee ziet het er zo wat intressanter uit.:D
linkje:
http://members.home.nl/rtenvad/:thumbupHe, dat is (of was) de Coupe van Barry, toch …:angel
Dan zal sniksnak wel bij mij uit de regio komen, want volgens mij wou hij deze auto NOOIT verkopen (maar dat kon bij nader inzien wel eens gebeurd zijn …?!?)…
Daar reden ze eerder altijd slalom mee en dat ding was bloedsnel …. (als ik het mij goed herinner een flinke 2.4):thumbup
auto is nog steeds van Barry dus sniksnak zal Barry wel zijn, goeiedag Erik!
auto is trouwens tegenwoordig sneller als toen zit nu een 2.4L in met 96mm gesmede woessner zuigers met bewerkte 2.4 kop met stromingsgunstig bewerkte kleppen met 324 graden nokkenas in combinatie met 48er webers met kelken en daaromheen K en N filters
auto is aardig doorgelast met ingelaste rolbeugel
verlaagd met gele konis
manta i200 voorstoelen
verstevigde vooras en 3.89 achteras met 75% sperhier rij ik mee rond (gekeurd en al met kenteken)
[img]http://members.home.nl/rtenvad/pages/Coupe%202400%2048er%20webers.htm[img][img]http://members.home.nl/rtenvad/pages/Kadett%20C%20Coupe%2001.htm[img]
Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
vandaag gespot in Haaksbergen een rode b1 met sky dak en had een leuk geluidje inzitten :)Die heb ik aan mijn zwager verkocht, zit gewoon een 2.0E in met nokkenas en een lege groep A, sonst nix
wel een leuke auto overigens
-
AuteurBerichten